Audi TT Club - Forum

Creëer je eigen voorsprong!
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door Tom_DS
#58875
Hallo

Ik weet niet of ik het hier op de juiste plaats post, maar ik zoek dus een werkplaats handboek voor de MK2.

Ik heb al een tijdje op het internet zitten zoeken, maar kan deze alleen vinden voor de MK1.

Iemand enig idee waar ik dat kan vinden? Mag in boek-vorm zijn, CD/DVD, PDF versie eventueel ergens op internet te downloaden?
Mag in het Nederlands of het Engels zijn...

Alle hulp is welkom...

PS heb het ook al bij de dealer gaan vragen, maar die kunnen (willen??) mij niet verder helpen.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
door sweeper
#58877
De werkplaats handboeken van VAG zijn digitaal, en dit heet ELSAWIN. Dit gaat per merk, dus als je Audi kiest dan heb je alle Audi's van ...tot nu. Deze kan je proberen te downloaden van bijv. Nieuwsgroepen, Torrent, Emule, Filedonkey, DC++, en andere niet al te legale download sites. ElSAWIN kan in vele talen.

Andere optie is de BentleyPublishers service manual in het Engels. Zie -> http://www.bentleypublishers.com/audi/r ... ebahn.html

suc6.
door Audi TT MKII Driver
#87854
Beetje laat misschien maar ik koop deze (ELSAWIN) voor een paar euro's aan via emanualonline.com, je kan ze downloaden maar ook op CD/DVD laten opsturen. Ze werken wel enkel in een Windows omgeving, maar voor de Apple freaks zoals ik, bestaan er genoeg programma's om dit ook te laten draaien in je MacOs omgeving.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]