Audi TT Club - Forum

Vind hier alles op het gebied van multimedia zoals: Audio, navigatie, telefonie & video/DVD
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door OscarRS
#68214
Weet iemand wat een ideale inbouw plaats is voor een stinger DSI in een TTmkII?
Of zijn er mooie hulpmiddelen te verkrijgen voor een stinger?
m.vr.gr. Oscar
Gebruikersavatar
door sweeper
#68216
Welkom in ieder geval.

Hoe ziet zo'n stinger DSI eruit, en wat voor een aansluiting zit er standaard bij?
door OscarRS
#68327
Dank je wel Sweeper voor je reactie!De Stinger DSi heeft een display ter grote van ongeveer een pakje sigaretten!
Er wordt een beugel bijgeleverd waar je de stinger in en uit kan klikken! zie meegestuurde link.
Een TT biedt weinig tot geen opbergruimte om de stinger een beetje mooi weg te werken!
Wellicht zijn er oplossingen? Hoor graag, m.vr.gr. Oscar

http://www.stinger.com/index.php?lang=ne&sec=dsi
door OscarRS
#68343
Goeie middag Martin, ruimte in de asbak is net te klein, ik denk zelf aan de hemel of links naast het stuur(opbouw)!Ze hebben bij Oetinger puur motor management gedaan, dankzij de turbo scheelt het me 80 pk + 120nm + begrenzer, ik moet hem alleen nog een keer laten testen op de rollerbank in een windtunnel! Erg mooie auto van jou ook, daar is ook 1 en ander aan gedaan, of niet?

m.vr.gr. Oscar
Gebruikersavatar
door sweeper
#68406
Als je er een luchtrooster uithaalt kan je daar een (platte) ring omheen laten maken met een lip waaraan je de Stinger kan monteren. Emanuel (forumlid) heeft dat, in een groupbuy voor de mk1 gedaan met een aluminium plaat voor tussen de twee roosters in het midden. Weet zo niet meer wat de topic titel is waarin ook foto's staan.
door OscarRS
#68421
Bedankt Eric voor de info, ik ga zoeken of ik er meer over kan vinden, mvrgr. Oscar
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]