Audi TT Club - Forum

  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#70060
Je kan de pm nog eens zenden en t kan zijn door aangelegenheden die zich voor kunnen doen dat hij nog geen tijd gehad heeft. Andere mods kunnen t niet beheren en met meerdere stuurlui aan de gang gaan met forum rechten werkt averechts.
#70065
Ik ben het afgelopen weekend helaas wat druk geweest, vandaar dat ik ook niet eerder heb kunnen reageren. De reden voor het niet kunnen reageren op onderwerpen in het TT OuTTlet forum is simpelweg doordat ik die functie heb uitgezet :)

Tijdens het (her)inrichten van de vernieuwde site is bij een ledenvergadering ter sprake gekomen dat het ontstaan van eindeloze en bovenal zinloze discussies in de OuTTlet sectie als hinderlijk wordt ervaren. Ook wordt het doel van deze sectie (het zoeken en vinden van TT gerelateerde zaken) hierdoor ernstig verstoord.
Vandaar dat we destijds hebben besloten dat er enkel een nieuw topic kan worden geopend en dat reageren uitsluitend via PB of e-mail geschiedt.

Deze werkwijze wordt ook via de specifieke forumvoorwaarden gecommuniceerd, welke zowel als sticky alsook middels de vrij opzichtige roze balk bovenin het forum te vinden zijn.
Zie hier: Forum Voorwaarden TT OuTTlet

Ik hoop hiermee je vraag voldoende te hebben beantwoord :wink:

Groeten
Joop
#70074
Hoe om te gaan met een topic, dat gesloten mag worden, wordt eveneens in de forumvoorwaarden beschreven. Alle andere zaken kunnen worden gemeld in de daarvoor aangemaakte forums.
Zo is er bijvoorbeeld een speciaal forum ingericht voor lopende projecten.

We proberen door deze werkwijze te hanteren het OuTTlet forum zo overzichtelijk mogelijk te houden. Het is geenszins de bedoeling een belemmering op te werpen, maar meer om te voorkomen dat het een rommeltje wordt :wink:

Zie het als een soort marktplaats, maar dan alleen voor Audi TT :)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]