Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#12012
'Beetje foute gasten'???

Hahaaaa dit zijn echt foute BALLEN!
En ik vind het te gek voor woorden, die TT komt botertje gaar terug bij de Audi dealer.
Dat kan nooit goed zijn voor een nieuwe auto!
Ze begrijpen de waarde van een nieuwe Audi totaal niet!
Gebruikersavatar
door Cees
#12013
Die "leuke vent" woont hier in Leeuwarden en rijdt zelf in een zwarte MK1. :shock:
Hij was zelfs bij de TT meeting hier in Leeuwarden. :?
Deze audi's hadden ze van de " Audi On Tour " show. :?
Dit gebeurt er nu als je Audi's uitleend. :x
Vind je het vreemd dat wij geen proefritten mogen maken zonder personeel van Pon erbij. :cry:

Ik heb al een mail naar de dealer gedaan, ik hoop dat dit hun laatste proefrit was.
Gebruikersavatar
door tony
#12014
:D sporen echt niet die gasten
geef ze een fiets :!:
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#12028
Is dit die Mk1 van Jan-diderik uit het Gooi :wink: :D


Wat eens stelletje amateurs zeg.. "moeilijk aan het gummen te krijgen zo'n quattro" misschien de anti-slipregeling uitzetten :lol:
Gebruikersavatar
door Cees
#12034
Je kunt op je TT een dubbele uitlaat zetten en leuke plaatjes plakken, het blijft wel een tweewielaangedreven 180 PK, en S-line???.................. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#12038
idd.. hehe, die "porsche" remmen heb ik ook niet echt kunnen ontdekken :wink:
het is overiggens wel een nette mk1, leuke opties met die spiegelkappen e.d.
maar die gasten.. wat een stel hockey mannetjes :D
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#12044
Wat een loosers,

Heb het net ook even gekeken, studenten ballen die flink doen met andermans centen.
Vanavond rijden ze weer door het dorp in pappies auto in een vruchteloze poging om maar enigzins indruk te maken op voor hun leeftijd te jonge meisjes.

Vindt het een goede zaak Cees dat je dit hebt gemeld, krijgen ze daar in ieder geval geen auto meer mee voor dit soort onzin.
Gebruikersavatar
door VQTT
#12046
blue germanstyle schreef:idd.. hehe, die "porsche" remmen heb ik ook niet echt kunnen ontdekken :wink:
het is overiggens wel een nette mk1, leuke opties met die spiegelkappen e.d.
maar die gasten.. wat een stel hockey mannetjes :D
waar staan die foto's dan, ik zie ze nl niet staan?? :?
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#12048
VQTT schreef:
blue germanstyle schreef:idd.. hehe, die "porsche" remmen heb ik ook niet echt kunnen ontdekken :wink:
het is overiggens wel een nette mk1, leuke opties met die spiegelkappen e.d.
maar die gasten.. wat een stel hockey mannetjes :D
waar staan die foto's dan, ik zie ze nl niet staan?? :?
nee staan ook geen foto's van. ik heb het over het eerste filmpje zegmaar met die mk1 v.s. slk 350

http://www.autojunk.nl/clips/view/1041
door allewijn
#12050
Die kerels, die zijn in mijn optiek gewoon een beetje zielig. De filmpjes zijn grappig en goed gemonteerd. Hun uitspraken zijn echter sneu...
Die TT-> Die vindt ik wél erg fraai! Ziet er gewoon super uit met die single frame grill, tt logo's in hoofdsteunen, nuvolari velgen, spiegelkappen!
Dat heeft hij mooi gedaan, want ik neem aan dat die TT van hemzelf is?
(of was dit ook een 'proefritje'?)
Gebruikersavatar
door TT Assen
#12057
Die gasten waren inderdaad ook bij de 2e meeting.

Filmpje is wat triest, want in het begin van het filmpje zie je volgens mij een glimp van het zwarte MK1 model dat ze zelf rijden. Om dan een auto van de garage te lenen en een beetje op het parkeerterrein van Aqua zoo rond te rijden....
Zeker nog nooit van Ghostrider gehoord? Zijn ook filmpjes van met een BMZ Z3(of 4 ben ik even kwijt). Dat is nogal andere koek. Nu is die Ghostrider volgens mij ook nogal levensmoe en zou ik die niet graag tegen willen komen op de weg.
Gebruikersavatar
door Alexander
#12271
Volgens de verhalen is Ghostrider dood.

Ik vind het wel een leuk filmpje. De dealer is zich ervan bewust dat er wordt geragd met showmodellen. Het driften echter, slaat nergens op, dat ben ik met jullie eens.

Ongeacht of zij wel of niet de intentie hadden die TT te kopen: een van hun rijdt al een TT, wanneer hij die zelf betaald heeft (en er is dus geen sprake van 'papa's geld') is het ineens wel in orde? En al is het 'papa's geld', wat maakt dat dan uit? Feit blijft dat hij een TT rijdt. Wat maakt het uit hoe je eraan komt?

Ik begrijp sommige reacties niet!
door emanuel
#12285
Ik denk niet dat de dealer weet dat er zo gereden wordt met een showauto, dan geeft hij hem nl echt niet mee. Ik vind het niet kunnen. Een nieuwe auto moet je met respect behandelen. Ik ga op mijn auto van 8 jaar oud niet eens op de motorkap zitten! Het is gewoon een kwestie van fatsoen om netjes met een geleende auto om te gaan. Of je nu zelf een Ferrari of een panda hebt maakt nog niet eens uit.

Bedenk wel dat deze auto straks gewoon verkocht wordt aan iemand die er waarschijnlijk hard voor heeft moeten werken.
Gebruikersavatar
door Alexander
#12286
Natuurlijk weet de dealer wel dat er met showmodellen getrapt wordt. Voordat je een auto koopt wil je toch weten wat die in pacht heeft? Toen ik een proefrit ging maken in een TT (voordat ik er een kocht) reed ik ook veel te hard, te hard optrekken, terugschakelen, etc. Uitproberen, kijken wat die auto kan voordat je zoveel geld ervoor betaalt.

Dat rechtvaardigt voor mijn gevoel een hoop in dat filmpje, alleen het driften niet. Dat is gewoon zonde van de banden.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]