Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door hj
#24424
ik heb ook 1 225 pk zonder xenon en koplamsproeiers is gewoon 1 optie. en die airbag kan je met vag-com zo opsporen

m.v.g hj
Gebruikersavatar
door Chris TT
#24436
..
Laatst gewijzigd door Chris TT op ma sep 01, 2008 0:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Carmello
#24442
Stel je eens voor dat die airbag er nog wel achter zit. En dat die die plaat echt voor de sier erop heeft geplakt. Stel je dan eens voor dat er iemand op die stoel zit voor die airbag. En dan zou hij eens een ongelukje krijgen waarbij die airbaig eruit ploft. Dan heeft die passagier een probleem................voor de rest van je leven met een afdruk TT op je hoofd lopen.

hahahaha :lol:
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#24444
Als je al een litteken voorop je plaat krijgt dan gelijk maar eentje waarmee je voor de dag kunt komen ;)
Gebruikersavatar
door nickbox
#24445
Duidelijk gevalletje: plaat voor je kop..... :D

Wat ik nooit snap dat wanneer je je auto wilt verkopen dat je deze niet eerst opruimt en dan op de foto zet......
Gebruikersavatar
door TTR150
#24446
daar moet ik Niek bijtreden, alles is zo vlug en onbezonnen gedaan (vlug wat foto's en aanbieden),
inderdaad eerst opruimen :D
Gebruikersavatar
door Cabriofreak
#24452
Chris TT schreef:Vanwege slechte weer wat aan het 'surfen' op marktplaats,kijk eens naar deze advertentie.

http://link.marktplaats.nl/153222411

Op kenteken een 165kw,maar geen koplamsproeiers(wat er wel op hoort)en kijk eens naar het dashboard,simpele manier op de geplofte airbag te verbergen.

Je zou er maar in trappen als leek zijnde.
Er is altijd wel een slachtoffer te vinden die er in trapt :shock:
Eigenlijk moet 1 van ons daar gaan kijken en dan die sticker/plaat er af trekken :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#24459
Dus als je nu iemand tegenkomt met heeel groot TT in reliëf op zijn voorhoofd, dan we weten we in ieder geval wie de bijrijder is geweest :D

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door AenE
#24463
Happy Socks schreef:Dus als je nu iemand tegenkomt met heeel groot TT in reliëf op zijn voorhoofd, dan we weten we in ieder geval wie de bijrijder is geweest :D

Groeten
Joop
Maar gelukkig voor hem/haar is dat het niet uitmaakt dat het in spiegelbeld is :D
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#24467
Haha, ja inderdaad... Je zou maar rondlopen met "orttauQ" ofzo... komt ook niet over dan :D
Gebruikersavatar
door nickbox
#24468
En even voor de duidelijkheid: die Nick die 12 000 heeft geboden, dat ben ik niet...ook al staat hij vlak bij mij in de buurt...... :shock:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#24496
Happy Socks schreef:Haha, ja inderdaad... Je zou maar rondlopen met "orttauQ" ofzo... komt ook niet over dan :D
wel in de achteruitkijkspiegel ;)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#24497
nickbox schreef:En even voor de duidelijkheid: die Nick die 12 000 heeft geboden, dat ben ik niet...ook al staat hij vlak bij mij in de buurt...... :shock:
hey stttt zo verdenk je jezelf nog harder haha
door allewijn
#24501
hj schreef:ik heb ook 1 225 pk zonder xenon en koplamsproeiers is gewoon 1 optie. en die airbag kan je met vag-com zo opsporen

m.v.g hj
Als je Xenon hebt dan gaat dat fabrieksaf ALTIJD met sproeiers gepaard, dat is verplicht.
Ik dacht zelf echter ook dat de 225pk versie ALTIJD standaard mét xenon geleverd werd. Niet dus???
(Ikzelf heb ook xenon en sproeiers om mijn 180pk Quattro versie)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]