Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door Infiniti
#1066
Ik heb mij pas hier aangemeld omdat ik de TT een mooie wagen vind en zelf hoofdredacteur ben op een autoforum. Ik heb onlangs vernomen dat PaulusB zijn link heeft gezet op onze site. Zo kwam ik hier achter.

Maar goed even over mín site. Onze site heet AutoOpinie en is een actueel en jong forum. Helaas moeten wij binnenkort een naamsverandering ondergaan maar op het forum verandert niks. Wij bieden iedereen actueel en leuk autonieuws en bovendien is iedereen bij de tuning, scoops en offtopics. Er zijn shops en twee unieke columns terwijl er ook nog eentje bijkomt! Deze zal gaan over oldtimers. Er volgt ook nog een column over occasions die we gaan testen maar dat concept moet nog uitgewerkt worden. Er zijn foutmeldingen geweest bij de registratie maar die zijn weg. Wij hopen veel leden te werven en neem in ieder geval eens een kijkje op AutoOpinie. Link hieronder...

Infiniti

www.concept-car.nl of www.autoopinie.nl.tt
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Infiniti op vr nov 03, 2006 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door charlotte
#1069
Mooie site, duidelijk, veel info.

Suces gewenst.
gr,
charlotte
Gebruikersavatar
door PaulusB
#1074
He ja ik had idd gepost vond via google een fotoshopje die bij jullie op de site van een TT. Al het nieuws wat je over TT te horen krijgt is altijd welkom hier :smt023

gr paul
door Infiniti
#3826
Beste leden van het TT-Forum
AutoOpinie is veranderd! Een kleine naamsverandering is doorgevoerd en er komen komende weken allerlei nieuwe prospecten op de site te staan! Maar het probleem is dat door een backupfoutje alle leden weg waren en we weer helemaal overnieuw beginnen. Nieuwe leden zijn dus welkom. Leek me wel even leuk om te melden ;)!

Gr. Infiniti

www.concept-car.nl
Afbeelding
Gebruikersavatar
door PaulusB
#3827
Had het idd op je phpbb.nl beetje meegelezen.
door Infiniti
#4321
Ja, het geheel was een beetje slordig, maar daar komen we wel weer overheen ;)!
Gebruikersavatar
door PaulusB
#4392
Oke beter. Een goede backup van het forum en de database is het halve werk.
door Infiniti
#4468
Ja, zo dachten wij er inderdaad ook over. We hebben boveniden nu behoorlijk wat primeurs en unieke columns waarin ik met hoge omes van semi-bekende automerken spreek.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4469
wat zijn semi-bekende automerken?
door Infiniti
#4485
Semi-bekende automerken zijn bijvoorbeeld géén Audi's. Als je aan mensen vraagt wat Audi is, of wat bijvoorbeeld Opel of mercedes is, dan weten ze dat wel. Ze weten in ieder geval dat het een automerk is. Als je aan iemand vraagt: Wat is Pagani, of wat is Yes, dan weet de helft niet waar je het over hebt. Met die merken houd ik interviews, wat voor een (opnieuw) beginnend autoforum toch een hele eer is, en vooral een behoorlijke boost ;)!
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4503
Pagani of Yes..... You caught me there :?
jeetje, dat lijkt meer op onbekend dan semi bekend :)
Ik ken nog wel Austin, NSU, Simca, Messerschmidt, Wartburg e.d. Ik stel me zo voor dat niet iedereen meer een beeld van een dergelijk merk meer heeft.
door Infiniti
#4731
Niet persoonlijk natuurlijk, maar je zit er op twee plekken dik naast ;)

-Semi-bekende automerken houdt in dat er slechts een aantal mensen is die weten wat het inhoud. De echte autokenner, alsje het zo wilt zien. Dus ze zijn niet onbekend, ze zijn gewoon niet bij iedereen bekend. Onder onbekend verstaan wij die héle kleine merkjes waarvan er slechts 10 per jaar worden gemaakt enzo. Snap je wat ik bedoel?

-Op het gebied van al die klassiekers sla je ook de plank mis ;). Check mijn column Classic Dream maar eens. Ik schrijf daarin over zowel bekende als onbekende klassieke automerken met als backup Wikipedia en de Oldtimer Catalogus. Elk merk dat je net opnoemden zijn voor mij in ieder geval geen vreemden.
Gebruikersavatar
door MisterCats
#4733
ach, ik neem niet gauw iets persoonlijk, ik heet niet voor niets modderaar :P
en kritiek zie ik als een goedbedoelde poging om iemand iets bij te brengen.
Als je daar ontvankelijk voor bent sta je altijd vrolijk in het leven 8)
Ik zal je website eens bekijken om weer wat te leren.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]