Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door sweeper
#32874
pietersen schreef:Zie deze link voor testen van je TT.
ik neem aan dat deze link bedoelt. http://www.vrijrijden.nl/

Je was hem vergeten in het bericht te plaatsen. :wink:

Heb ik al eens gedaan met een new mini van een vriend van me tijdens de Mini United 2007 op Zandvoort 2007.
Altijd beter als je daar een ander z'n auto voor kan gebruiken. :D

Konden ook nog een rondje of 5 meerijden met Mini Challenge auto's. Altijd leuke ervaring.

Afbeelding

Voor volgend jaar misschien wat om een MeeTTing van te maken :?:

gr. Eric
door pietersen
#32892
Goed plan. Wie gaat het voortouw nemen?
Gebruikersavatar
door sweeper
#32903
Heb daar geen moeite mee om er het voortouw in te nemen, maar weet eerlijk gezegd niet hoe dat geregeld wordt op het forum.
Woon zelf nog geen 10 km van Zandvoort vandaan, dus dat is wel makkelijk.

Als er iemand is die het eerder gedaan heeft is het wel zo makkelijk om van diegene een paar pointers te krijgen. (of dat hij/zij het regelt natuurlijk :wink: )
Als ik er achteraan zou moeten wordt het niet eerder dan volgend jaar eind februari dat ik me daar voor kan inzetten. Heb het in de winterperiode nogal druk met mijn werkzaamheden.

gr. Eric
door pietersen
#32907
wat rijdt er nou beter de mini of de tt?
Gebruikersavatar
door sweeper
#32909
Niet te vergelijken.

4 wiel aangedreven TT, grotere wielbasis, 18" lichtmetaal, lager zwaartepunt. tegenover voorwiel aangedreven Mini Cooper die stugger geveerd is.

Op de weg geef ik de voorkeur zeker aan de TT, maar op het circuit weet ik het nog niet zo zeker. De Mini geeft toch veel lol, maar de kwaliteit & afwerking e.d. gaan zeker naar de TT.
door pietersen
#32912
Gelukkig. Jammer dat je zelf niet mocht sturen. Ziet er overigens ook wel goed uit zo'n mini. Wat voor vermogen lag daar nu in?
Gebruikersavatar
door sweeper
#32914
Dat was een extraatje dat meerijden met zo'n raceauto.

Heb zelf nog 2x op circuit gereden met de Mini van mijn vriend, slipcursus gedaan bij Slotemaker, met Mini cabrio Cooper S door regio getoerd, en runflat banden test gedaan. (met mini's) van organisatie
Het weekend (3 dagen) voor ?25,00 & ?25,00 voor slipcursus.

Alles georganiseerd door BMW Duitsland, met eigen auto's & personeel van de fabriek. 3 dagen feest met eten, drinken, Dj's, en ga zo maar door.
Er waren zelfs fan's met auto vanuit Californië gekomen. (auto ingeladen in vliegtuig enzo). Anderen waren met 4 auto's uit de buurt van Moskou hier naar toe gereden.

Vet goed georganiseerd, kunnen ze bij VAG nog puntje aan zuigen, maar ik zal de Mini niet kopen.

In 2009 gaat dit circus als het goed is plaatsvinden op Silverstone. Hoop daar weer bij te zijn. :D

Nog een paar impressie foto's


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]