Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#54730
Hoi Allemaal,

Jullie zien dat we over gegaan zijn op een nieuw forum. We hebben er niet voor gekozen om de garage terug te laten komen omdat deze voor deze versie van phpbb de garage nog verre van af is. Met update werkzaamheden in toekomst kan dit onvoorziene problemen gaan geven.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#54732
De shop van de site is nog in aanbouw hier in zal het Audi TT Club lidmaatschap in worden opgenomen evenals de optie om forum donateur te worden om meer toegang te verkrijgen tot afgeschermde delen.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#54733
Voor de mensen die linkjes in hun onderschriften hebben staan of elders met daarin de oude forum verwijzingen. Zullen hun linkjes even moeten aanpassen naar het nieuwe forum adres. Zo dat eventuele topics, plaatjes etc weer werken.
Gebruikersavatar
door denders
#54740
Ik had nogal last om in te loggen maar dat is verholpen.
Het is even wennen maar dat is logisch met een nieuwe lay-out, sommige dingen zijn erg handig anderen mochten wat duidelijker zijn zoals nieuwe berichten in een topic die je nog moet lezen zijn niet heel duidelijk door gebrek aan een afstekend kleurtje bijv.
Ziet er verder goed uit!

Felici's met het nieuwe forum!
door allewijn
#54741
Als eerste complimenten voor allen die hierbij betrokken zijn geweest!
Eindelijk is er een nieuwe website/forum, welke ongetwijfeld vele voordelen gaat brengen.
Nu is het uiteraard weer even wennen, maar de gewenning zal er vast snel zijn.
PaulusB, wie hebben allemaal hun steentje bijgedragen aan het tot stand komen van de nieuwe layout?

Ikzelf mis echter ook wel het kopje met nieuwe/recente items, hier keek ik altijd als eerste naar als ik rechtstreeks naar het forum ging.
Klopt dit?
Gebruikersavatar
door PaulusB
#54743
Ronnie heeft een deel van de invulling en template gedaan.
Ik heb alle techniek en migratie gedaan. Jottie heeft de DNS aanpassingen gedaan.
Joop heeft ook invulling gedaan.

Er komen nog wat mods aan zoals forum sitemap, Forum RSS feed nog wat kleine zaken.

Op de hoofdsite zie je de laaste berichten deze kan ik eventueel naar wens instellen op nieuwe onderwerpen.
door allewijn
#54744
PaulusB schreef: Op de hoofdsite zie je de laaste berichten deze kan ik eventueel naar wens instellen op nieuwe onderwerpen.
Op de hoofdsite zeg je, dus dan refereer je direct naar URL: http://www.audittclub.nl/

Ikzelf heb echter overal in mijn favorieten (pc,notebook, iphone, op werk) de link direct naar het forum staan, dus nu http://www.audittclub.nl/forum/

Ik zie dus geen nieuwe berichten/recente berichten.
Kan dit niet bovenaan komen in het overzicht/beginpagina forum?


En hoe zie je nou of iemand betalend clublid is of enkel forumlid?
Ikzelf behoor tot de bestuursleden, dus bij mij staat er links 'MOD' bij, maar is me nog niet duidelijk hoe het zit met andere betalende leden, privileges op forum, etc.?
Gebruikersavatar
door sweeper
#54747
Allereerst van mij ook de complimenten.
Het ziet er zeer verzorgt uit, maar het is nog wel even wennen.
Gebruikersavatar
door denders
#54753
Ter info misschien:
Automatisch inloggen werkt niet, moet het handmatig intikken.

Had mijn wachtwoord gekregen van de site, daarna veranderd, het w.w. blijft dezelfde zoals door het forum opgestuurd.
Ik zal het nog eens proberen.
Gebruikersavatar
door tijgernoot
#54760
Aan alle die hard aan het nieuwe forum en de nieuwe site hebben gewerkt wil ik bij deze complimenteren. Jullie hebben weer een fraai stukje creativiteit opgeleverd ;-)
Het is allemaal nog wel wennen tov de oude, maar dit zal snel wennen.
Voor het aanmelden bij de TT club, kan ik Joop een PB sturen??

Hoop dat we alle veel plezier en kennis mogen delen op dit geweldige platform!

Groeten,
Daniel
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#54765
Als het goed is dan kan er binnenkort voor de TT Club worden aangemeld via de webshop, welke o.a. op de homepage te vinden zal zijn.
<edit>In hoeverre dit op het moment al actief is moet nog even worden bevestigd, daar wordt z.s.m. uitsluitsel over gegeven </edit>

@PaulusB
De afbeeldingen in de onderschriften worden niet altijd meer getoond. Ik kan heel even niet zo snel ontdekken waar 'm dat in zit. Zie ik iets over het hoofd misschien?

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door PaulusB
#54766
Alles over aanmelden als lid en daar de voordelen van als je lid of donateur bent. Is het bestuur nog mee bezig. Hier val ik buiten ik doe alleen de technische zaken van de website.
Maar het zal spoedig online komen.

@allewijn de zaken omtrend laaste berichten direct op het forum zal ik wel wat voor maken. Ik ga zo ie zo nog wat extra functionaliteit bij maken de komende dagen.

@Denders heb je de cookies van de site al eens gewist? ww kun je veranderen in je profiel van het forum. Ik zal de instelling op dit gebied binnen het forum nog is een keer na lopen.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#54767
@Joop het webshop verhaal is nog niet voor iedereen zichtbaar ;) Pas als het af is :)

Over je onderschrift het vinkje bij Schakel BBCode uit stond aan.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#54769
Allright, ik had het inmiddels al aangepast in m'n bericht :wink:

Ik zie nu dat de afbeelding weer eronder staat :)
Thnx!

Groeten
Joop
door MarcelR
#54771
Volgens mij heb ik het helemaal gemist, want ik probeer al dagen in te loggen op de oude site!
Maar het ziet er goed uit mensen!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]