Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59522
Ik zit dr aan te denken om alles van MS te verbannen van mn mac's troep is t met tig keer fouten en mac software heeft nooit problemen... hoe kan dat toch...
Gebruikersavatar
door denders
#59537
Ze blijven maar doorboorduren op bestaande software heb ik een idee en dan moet je maar meegaan naar een nieuwe windows altijd maar als kuddedieren, ja zo kan ik ook een imperium leiden!
XP werkt juist prima voor games o.a. en goede drivers tenminste voor mijn nvidia GTX285 kaart ipv dat trage dikke, op windows 2000 lijkende Vista moet ik zeker niet meer op mijn harddisk hebben, al die troep eromheen..
Ik heb zo'n SD-ram schijf (geen draaiende delen) die is super en altijd startte ik op in 44 seconden vanaf aanzetten! nu kan ik daar een minuut bij optellen, zomaar ineens zonder dat ik wat veranderd heb, alleen maar updates gedraaid.
Als ie draait is íe supersnel met de 4 cores maar ik ga hem maar eens opnieuw installeren, misschien helpt het.
Maar ja dan ben je ook weer een paar uur verder vanaf 0... ff nog geen zin in!

Mijn commodore 64 startte tenminste snel op vroeger hahahaha
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59581
die laatste moest je net niet aanslingeren :D het beeld liet echter te wensen over als je die nu aan zou zetten...
Gebruikersavatar
door denders
#59583
hahaha, ja uiteraard maar ik heb die revolutie wel meegemaakt! (wat ze met 64kb konden he..)

Ik ben nu Panda activescan aan het draaien en ik schrik nu al van wat er toch doorheen is gekomen aan infecties, ik weet niet of het trage opstarten hierdoor komt maar tsjonge jonge en dan draai ik hele goede beschermings- en schoonmaak software. Je kunt toch niet 20 verschillende programma's tegelijk moeten draaien om schoon te blijven!.....
Grrrr
Gebruikersavatar
door sweeper
#59587
Wat maakt Panda Activescan beter dan anderen?? Ik draai zelf met veel genoegen Bitdefender Internet Security, wat tot de top zou moeten behoren als je de testen moet geloven, maar moet je dan alsnog af & toe een andere draaien om zeker te zijn?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#59594
Gewoon een Airport Extreme van Apple kopen das een leuke router die al t eea tegen houdt en een mac das nie zo virus gevoelig en lekker snel :D
Gebruikersavatar
door denders
#59614
Nog even om terug te komen.. dat Panda laat maar... bleek gewoon een slimme verkoop truuk ofzo, had de volledige versie van Malwarebytes erop nu en die vind zo goed als niks.
Die gratis online-scannen moet je met een flink korreltje zout nemen! Leuk voor de winter maar niet grappig voor op de pc, stel verkopertjes :roll:
Dus gelukkig maar weer back to the newsgroups :wink:

Ben nu bezig om alles echt uit te zoeken, ik moet en zal weten waarom ook al heb ik het nog niet gevonden waarom!!In veilige modus is alles weer ouderwets snel en het ligt niet aan de software die ik mee opstart, zover ben ik nu al wel.
Via de site schoone-pc.nl ben ik aan het uitvogelen wat nu de beste opties instellingen zijn, kan even duren (en ik wist er al een boel) maar goed: wordt vervolgd...
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]