Audi TT Club - Forum

Hier vind je alle gesloten onderwerpen
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door marttin
#65136
Happy Socks schreef:Excuses, ben de afgelopen dagen privé nogal druk in de weer geweest. Helaas moet je dan wel eens keuzes maken in wat eerst te doen :wink:

Misschien overbodig om te vermelden, maar het complete forum wordt onbetaald en in de 'vrije' uurtjes onderhouden. Uiteraard wordt er wel onderscheid gemaakt in prioriteit, dus bijvoorbeeld het massaal niet meer in kunnen loggen is nog altijd belangrijker om te verhelpen dan het niet kunnen zien van een foto :)

Ik probeer het vanavond wel even te fixen :!:

Groeten,
Joop
Begrijpelijk, prive heeft voorrang, logisch, ook bij ons .

Dacht dat het misschien iets heel simpels was :oops: , zie het wel veranderen, bedankt :smt002
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#65137
PaulusB is nog altijd medebeheerder van dit forum. Als er echt wat aan de hand mocht zijn, kan hij zo bijspringen.
We hebben dus sowieso een back-up bij de club :wink:

Maar laten we het probleem nu niet groter maken dan het is :)
We hebben het nu over het niet kunnen zien van een paar foto's in een topic door een aantal mensen... En nu ik 'even' een paar dagen niet al te actief ben geweest op het forum ontstaat er al een hele discussie over het functioneren van het forumonderhoud achter de schermen.
Laten we weer gewoon over auto's gaan lullen, is veel leuker :)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#65139
marttin schreef:Dacht dat het misschien iets heel simpels was :oops: , zie het wel veranderen, bedankt :smt002
Ongetwijfeld zal het iets simpels zijn, waarschijnlijk is het gewoon ergens een 'vinkje' wat is weggevallen ofzo in de instellingen :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#65164
ptie schreef:
sweeper schreef:mwahh...., ik denk toch beter van niet. :wink:
Ik denk toch beter van wel :-)

Het is zeer onverstandig om het beheer bij één persoon neer te leggen. Als er iets gebeurt met Joop, dan heeft de Club een probleem.
Zo slecht is het niet geregeld hoor. Alles ligt niet (meer) bij 1 persoon. Dit was wel zo aan het einde van het forum oude opzet, en dat is de reden dat het allemaal zo lang geduurd heeft, en daar nog steeds mee bezig zijn.

Zolang er niets met de forum admin is, moeten we dat deel bij hem houden, maar als de nood er is, is het zo aangepast. Joop is ook degene die goed op de hoogte is om dat te doen.
Ik zou niet eens weten waar ik moet beginnen. :roll:
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#65181
Precies. En zo heeft iedereen zijn eigen taak :wink:
Zou overigens wel een beetje verwarrend worden als je voor elke functie binnen een organisatie/vereniging meerdere personen moet aantrekken :roll:

Binnen de Audi TT Club Nederland hebben we nu een solide team staan, waarbij alle ins en outs voor ieder bestuurslid inzichtelijk zijn en periodiek met elkaar worden besproken.
Met name door de automatisering van diverse aspecten is het een stuk makkelijker geworden hier een gedegen controle op te onderhouden.
Laten we vooral niet vergeten dat we in beginsel een groep TT enthousiastelingen zijn en dat deze gedachte ons gebracht heeft waar we nu zijn :wink:
Dit zal dan ook altijd nummer 1 blijven staan in ons doen en laten, als het aan mij ligt :)

Enfin, dit gezegd hebbende denk ik dat we deze discussie kunnen betitelen als: "Kees Kloost"

Groeten
Joop
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]