Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
door audrayskip
#83301
Helppppp....de FOB sleutel van mn vrouw haar TT werkt niet meer! De sleutel was er plotseling mee gestopt. de deuren gingen niet meer op slot en de kofferbak ging ook niet meer op slot. Ze kan de auto nog wel van binnen uit met de CV knopje op slot zetten , maar niet meer met de sleutel. Ze heeft de baterijen vervangen van de FOB sleutel maar geen resultaat. Nu heb ik begrepen dat de sleutel opnieuw moet worden ingelezen als de batterijen eruit zijn geweest. Ik vind op internet allerlij foefjes om dit te doem maar bij de meeste heb je 2 sleutels nodig en wij hebben er maar 1. En wij hebben volgens mij ook de enige TT die geen sleutelgat heeft in de portieren!! Dus de foefjes online gaan niet op in ons geval...Dus ik hoop dat 1 van mijn mede forum leden een oplossing voor ons probleem weet???? Mn garage zij dat het ook wel is de centraledeurvergrendeling module kan zijn??? Maar ja de cv werkt wel van binnen uit de auto, of is dit appart van elkaar? En weet 1 van jullie waar deze module zich bevind bij een TT quattro uit 2002. Ik hoop eigenlijk dat het iets met de sleutel te maken heeft en dat er een mannier is om dat eerst uit te testen. Ik hoor graag van jullie of er een mannier is om ons te helpen.

Grt Ray
Gebruikersavatar
door Ronnie
#83320
Ow ik heb n Audi ook uit laten voeren zonder deursloten, zag t nu er niet van in en vond zonder sloten de grepen mooier en minder inbraak/diefstal gevoelig. Zal niet de enige zijn.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]