Audi TT Club - Forum

Problemen? Wellicht kan iemand je helpen
Forumregels: Wil je lid worden? Word dan snel Club Member!
Kijk in de Clublid website voor meer informatie.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#89892
Beste ,

Ik heb een Audi TT Mk II en mij airco blaast plots geen koude lucht meer , heb een quick check laten doen
bij een airco center waar ze alleen metingen doen en bijvullen .

Diagnose = geen foutmeldingen computer

Gewicht gas alles ok moet niet bijgevuld worden - geen druk opbouw - volgens hebben ze mij medegedeeld
dat de compressor wel draait maar er is geen druk opbouw ?

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn ?

Dank u
#90751
Je kunt in de meetwaardeblokken zien wat de airco aan het doen is. Dat de pomp draait klopt altijd! Deze draait namelijk ook atijd, hoeft het dan alleen niet t doen. De pomp heeft een soort klep die de pomp regelt en dit is hetgeen je moet controleren in de meetwaardeblokken. Feit is dat deze pomp vaak stuk gaat, en je goed op moet letten welk merk je terug plaatst. Een gebruikte (laten) plaatsen is niet handig aangezien je niet kunt controleren n welke staat deze verkeerd, of überhaupt wel schoon is waardoor je echte mechanische problemen kunt krijgen. Wanneer de pomp mechanisch niet stukgelopen is moet je rekenen op ongeveer € 650,= incl. btw, montage en een goed merk pomp. Een vastgelopen pomp is een ander verhaal aangezien dan het hele systeem gereinigd moet worden en de condensor/filter erbij vervangen dienen te worden.

Jos.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]