Audi TT Club - Forum

Spreek hier af voor de overige te bezoeken meeting/meeting data, hier mogen geen meetings gecommuniceerd worden met een commercieel doel of welke gehouden worden bij bedrijven. Indien je deze meetings kenbaar wilt maken dien je vooraf schriftelijke toestemming te verkrijgen van Audi TT Club Nederland.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RuuTT
#85681
Afbeelding

ALGEMEEN

Na de laatste TTocht naar Zwitserland in 2014 ben ik vaak gevraagd nog eens zoiets te organiseren. Aangezien ik zoveel enthousiaste feedback van iedereen heb gehad zou het zonde zijn dat niet te doen. Na wat geheime voorbereidingen heb ik dus nu goed nieuws; als jullie willen maken we er weer een mooie tocht van in 2017!

Enig verschil met vorig jaar is dat het dit keer geen officiele Audi TT Club Nederland TTocht is, maar dat ik het eea op persoonlijke titel organiseer. Zou verder niet veel uit moeten maken, maar wel goed om even expliciet te vermelden.

Afbeelding

Wat mag je verwachten? Net als vorige keer gaan we een (kleine) week weg richting, jawel, Zwitserland en de Alpen. Met de nodige lokale voorkennis is voor onderweg een mooie mix samengesteld van autobahn, bochtige slingerweggetjes en natuurlijk tunnels! Qua natuur mogen de nodige watervallen, bergmeren, afgronden en zelfs een gletsjer niet ontbreken. In de route zitten een paar van de mooiste stukjes (pas)weg in Zwitserland, Oostenrijk en Noord-Italië verwerkt met de nodige spectaculaire fotolokaties onderweg. Een aantal highlights van de vorige TTour zullen we opnieuw bezoeken, aangevuld met een paar volledig nieuwe routes.

Een videootje van de vorige keer om je een idee te geven van de TTour;



Alle deelnemers ontvangen vantevoren een uitgebreide tour guide met gedetailleerde routekaarten, het complete reisschema en alle overige nuttige informatie.

PRIJZEN EN PROGRAMMA

Prijzen zijn inclusief:
- hotelovernachtingen
- parkeren bij de hotels
- ontbijt en diner voor de meeste dagen

De engelsen zijn ook dit keer weer uitgenodigd en zullen logeren in het Bilderberg hotel De Bovenste Molen waar we ook verzamelen voor vertrek. Voor hun is er een extra hotelovernachting voor en na de tour geregeld. Mocht je interesse hebben dan kan je ook een extra aansluitende hotelovernachting in Venlo bijboeken en zo nog een laatste relaxdagje aan de tour toevoegen. De TTour zal plaatsvinden in de laatste week van juni 2017, dus het NL deel van het programma van zondag 25 t/m vrijdag 30 juni 2017

Afbeelding

GERESERVEERDE PLAATSEN (NL):

RuuTT - 1 pers. [BEVESTIGD]
WimTT - 2 pers. [BEVESTIGD]
Tgm - 2 pers. [BEVESTIGD]
QuattroTTS - 1 pers. [BEVESTIGD]
Marcelles - 2 pers [BEVESTIGD]
MariTT - 2 pers (OVB) [NIET BEVESTIGD]
chief386 - 2 pers [BEVESTIGD]
Epco - 1 pers [BEVESTIGD]
Evilbrt - 2 pers [BEVESTIGD]

GERESERVEERDE PLAATSEN (BE):

1GEL842 - 1 pers. [NIET BEVESTIGD]

GERESERVEERDE PLAATSEN (UK):

j8keith - 2 pers. [BEVESTIGD]
Templar - 2 pers. [BEVESTIGD]
Missile - 1 pers. [NIET BEVESTIGD]
V6Rul - 2 pers. [BEVESTIGD]
Redtoy - 2 pers. [BEVESTIGD]
TT-Phil - 2 pers. [BEVESTIGD]
Hardrhino - 2 pers. [BEVESTIGD]
spike - 2 pers. [BEVESTIGD]
Samoa - 2 pers. [BEVESTIGD]
cabbey - 2 pers. (OVB) [NIET BEVESTIGD]
amey443 - 2 pera. (OVB) [NIET BEVESTIGD]
lorijay - 2 pers. [BEVESTIGD]
brittan - 1 pers. [BEVESTIGD]
Laatst gewijzigd door RuuTT op di jun 13, 2017 8:03, 51 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door WimTT
#85687
Super Ruutt, we hebben nu al weer voorpret!! Het is toen zo'n geweldige trip geweest!!
door MariTT
#85692
Ha Ruud,

Het was top de vorige keer! We hebben zeker interesse. Het is nog ver weg, maar je mag ons onder voorbehoud wel aanmelden.

Groeten,
Gerrit en Mariska
door marcel48
#85718
Met interesse een en ander gelezen.
Ik heb zeker interesse in een dergelijke trip.
Met mijn vorige auto golf gti perf. reeds enige ervaringen in bergrijden opgedaan ondermeer de Stelvio pas in Italie.
Sedert eind januari 2015 ben ik in het bezit van een nieuwe Audi TT, waarmee ik in de zomervakantie in de buurt van Lech ben geweest.

Ik verneem tzt gaarne.

Groeten uit Limburg,

Marcel
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]