Audi TT Club - Forum

Spreek hier af voor de overige te bezoeken meeting/meeting data, hier mogen geen meetings gecommuniceerd worden met een commercieel doel of welke gehouden worden bij bedrijven. Indien je deze meetings kenbaar wilt maken dien je vooraf schriftelijke toestemming te verkrijgen van Audi TT Club Nederland.
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RuuTT
#91364
Aangezien ik nog met enige regelmaat door mensen geplaagd wordt dat TTouren toch wel erg leuk is heb ik uiteindelijk maar besloten iets te organiseren :) Ik heb een weekje terug alle plannen afgerond en de reserveringen definitief binnen dus het is tijd voor een officiele aankondiging.

Afbeelding

Eindbestemming van de TTour: de prachtige bergwegen van Zwitserland. Vanuit een centrale locatie (ruwweg dezelfde regio als eerder, ander hotel) combineren we de beste routes van de vorige TTour met een aantal spectaculaire nieuwe.

De TTour duurt een kleine week, van zondag 19 september tot zaterdag 25 september 2021. Prijs voor de TTour inclusief accomodatie en ontbijt is rond 1550 EUR per auto met maximaal twee inzittenden (exacte prijs hangt af van de wisselkoers en het uiteindelijke aantal deelnemers) Naast een aantal NLlers heb ik ook een aantal bekende UKers uitgenodigd. Nog niet alle reacties zijn binnen.

Afbeelding

De TTour gaat overigens definitief door, er is geen minimum aantal benodigde deelnemers. Het meerendeel van de plekjes is inmiddels ingevuld, maar mocht er nog iemand interesse hebben zijn is er op dit moment iets reservecapaciteit en nog een paar plekken beschikbaar. Mocht je interesse hebben kan je dat in dit topic melden of per email naar RuuTT@penguinpowered.nl

Belangrijk om te weten en om eventuele verwarring te voorkomen: ik organiseer dit TTochtje op persoonlijke titel, het betreft dus GEEN officiele meeting/tour van de TT club.

Afbeelding

Tijd om de TTouren! :)
Laatst gewijzigd door RuuTT op do apr 21, 2022 12:52, 5 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door WimTT
#91366
Geweldig RuuTT dat je dit weer wilt organiseren, de vorige keer was ook SUPER!!
Gebruikersavatar
door RuuTT
#91372
Ik hoop dat ik de hooggespannen verwachtingen waar kan maken :)

Op dit moment is de TTour in beginsel volgeboekt aangezien het aantal inschrijvingen de maximumcapaciteit heeft bereikt. Nog niet alle inschrijvingen zijn definitief dus het is nog wel mogelijk eventueel op de reservelijst te worden toegevoegd.
Gebruikersavatar
door WimTT
#91375
Haha, hebben we dit gemist of niet?
Zo snel al volgeboekt, ik zie een boel bekenden dat gaat zeker weer gezellig worden.
Heb je deze keer weer de zwitserse politie omgekocht ;-)
We kijken er al naar uit!
Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]

Kan als een van e banden ec ht spanningsverlies he[…]