Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#7489
Was weer als vanouds super gezellig met de mensen van de TT-Club leuke dag invulling. De dealer was ook
super, lekker in wat dikke auto's Kunnen zitten :P Dus op naar het voorjaar voor de meetings met het lekkere weer :sunny:

Mvg paul


Bestuur bedankt weer ik zal de forum punten snel oppakken en een plan maken. En als mensen foto`s hebben stuur ze
dan maar door naar postmaster@tt-forum.nl dan zet ik ze in het album.
Gebruikersavatar
door EsTTher
#7493
Het was inderdaad weer een gezellige dag. Jammer dat ik eerder af moest haken.
De locatie voor de lunch was in ieder geval top en de dealer was geweldig (we kregen zelfs gebak bij de koffie!).

Cees en Mark, bedankt voor weer een geweldige top dag!
Gebruikersavatar
door Cees
#7494
Het was weer een geweldige dag....... :D :D :D
Autohaas bedankt voor het openstellen van de garage en de koffie en natuurlijk het gebak........... 8) 8)

Er waren een paar leden aanwezig op de vergadering en het huishoudelijk reglement is aangenomen.
De Statuten en dit regelement staat binnenkort op deze site.

We worden zo langzamerhand bekend in het hele land, dat is geweldig.
Ik hoop dat we bij elke dealer zo ontvangen worden zoals bij Bourguignon en Autohaas.....geweldig
Het was alweer een gezellige dag, de lunch was heel lekker en op een prachtige locatie.
S'avonds heerlijk gegeten in een gezellige omgeving, jammer dat de dag zo snel voorbij was.

We hebben weer de nodige ideeen opgedaan voor de zomer, en zoals de plannen nu liggen worden er weer
prachtige meetings georganiseerd.

LET OP :!: :!: :!: :!: :!: :!:
DE "AUDI TT CLUB NEDERLAND" KOMT NAAR JE TOE DEZE ZOMER...................... :D :D :D
Gebruikersavatar
door MisterCats
#7500
Prima Cees,
Dank je voor je goede werk en het vinden van deze lokaties.
We gaan helemaal de goede kant op.
Groeten
Hans
Gebruikersavatar
door Quattro Boy
#7501
Beste mensen,

Bedankt voor de leuke dag, het smaakt zekers naar meer :thumbup: .
En Cees en Mark plus zus en vriendin (sorry, namen vergeten :dontknow: maar volgende keer onthou ik jullie allemaal :hello2: ) nog bedankt voor het gezellige stoofpotje :tongue8: .
Wij, Yvonne en ik, kijken al uit naarde volgende meeting of toertocht en hopen dat het weer gauw weer beter wordt.

Groetjes uit Apeldoorn

Adrian
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7506
Cees schreef:LET OP :!: :!: :!: :!: :!: :!:
DE "AUDI TT CLUB NEDERLAND" KOMT NAAR JE TOE DEZE ZOMER...................... :D :D :D
t is geen radio tour DJ Cees! Voor je t weet hangt Radio Veronica aan je broek haha (alhoewel... zijn dr dan ook babes in bikini???)

maare idd zeer vriendelijk ontvangen bij Autohaas, gebakjes horen er standaard bij blijkbaar bij de Audi delaers en heerlijke verse warme koffie, thee etc.

Die Lunch smaakte goed, een extra bord leegmaken smaakt altijd naar meer :lol:

en de ingebouwde DV's bevallen hopelijk ook goed bij de eigenaren die er nu een bezitten onder de kap van hun TT.

Op naar het mooie voorjaarsweer en de volgende meeting! Dan kan het bestuur mooi in de nieuwe polo's en de leden die ze ook willen... ze komen voor eenieder die lid is van de club beschikbaar om te bestellen.

Groet Ronnie
Gebruikersavatar
door remarc
#7512
Ondanks de lage opkomst vond ik het in ieder geval weer gezellig, de lunch was ook erg lekker en de DV is ingebouwd.

Bedankt aan iedereen die zich voor deze dag heeft ingezet en niet te vergeten ook de Audi dealer voor hun gastvrijheid

Op naar de volgende meeting :)
Gebruikersavatar
door PaulusB
#7527
Mark Fotoooooo's :cheers:
Gebruikersavatar
door TT Assen
#7530
Misschien wat late reactie, maar druk weekend gehad:

Meeting was goed. Goede ontvangst bij Autohaas, geweldige locatie voor de lunch. Even in de MK2 gezeten (goede stoelen zeg, maar blijf eigen MK1 mooier vinden), en met Hans in zijn 3.2 meegereden (Quattro, DSG en 220 is niet verkeerd) Diner niet meegemaakt want ja, ik had thuis iemand die voor mij kookte.

's Avonds de roemruchte Bluesnight in Assen mee gemaakt. Was vanouds gezellie, veel bekenden getroffen en goede muziek gehoord. Vond vooral Tony Spinner band (Tony Spinner is vaste achtergrondzanger en gitsrist bij Toto, maar dat zie ik nu niet direct als aanbeveling) in Rokcafé Docks erg goed. Van 20 café's waar optredens waren hebben wij er 6 bezocht.

Enige bijzondere opmerking: Eén of andere Adrie of Sdrie die mee reed naar lunch, had die niet achteraan moeten rijden? :wink:

Groet'n
Gebruikersavatar
door Ronnie
#7535
Nee Ignas... die zocht de gulden middenweg! ;)

3 ervoor, 3 erachter en een 3 als middelpunt :D

breng daar maar weer es iets tegenin...
Gebruikersavatar
door Cees
#7570
Mooie foto's Mark...en Corma natuurlijk............................... :D :D :D :D
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]