Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#12485
Erg mooie foto's Mark :!: Het was een top weekend.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#12490
Mooie foto's, bedankt voor het plaatsen en het aanmaken van het album. :smt023
Gebruikersavatar
door MARK
#12511
:) Lieve Luitjes allemaal.......

Mag ik jullie ontzettend bedanken voor de grootschalige opkomst!!!!!........de Meeting was dan misschien goed georganiseerd, maar zonder jullie zeker niet mogelijk geweest. Jullie enthousiasme verteld mij het volgende keer nog grootser aan te pakkken en elk detail binnenstebuiten te keren.

Ik heb geweldig genoten tijdens de voorbereidingen van dit alles maar vooral op de dagen zelf.....al jullie enthousiaste gezichten en de belangstelling voor mijn mooie "eilandje".

Nogmaals iedereen bedankt......jullie hebben mij de kracht gegeven de moeilijke tijd die ik op het moment samen met mijn vader en zussie moet doorstaan te verdragen........

Ontzettend Tof !!!

MARK :wink:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12516
Graag gedaan Markie! Wanneer ga jij weer mee stappen, want das goed voor je!
Gebruikersavatar
door TT Assen
#12523
De eerste foto's van mijn spiegelreflexje zijn ook binnen. En daar zit het volgende juweeltje tussen (iets voor volgende flyer, Ronnie?). Sorry voor de dames op dit forum 8) , maar dit zijn toch wel errug lekkere kontjes :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12525
haha Ignas zo te zien aan de velg stond Henk net niet in de rij met de andere kontjes ;)
Gebruikersavatar
door TT Assen
#12542
Afbeelding

Eén TT, twee TT, drie TT, vier TT, een heleboel TT!
Gebruikersavatar
door TT Assen
#12543
Al vind ik deze persoonlijk ook wel heel erg mooi. Kwestie van zoek de verschillen?
Afbeelding
Gebruikersavatar
door PaulusB
#12546
Aangezien ik een breedbeeld tft scherm heb en de meeste achtergronden dan verrot eruit zien is dit wel een mooie voor op mijn pc. Thanks.
Gebruikersavatar
door MARK
#20827
Beste TT-Rijders.........

Ik wil bij deze iedereen een gelukkig maar vooral gezond 2008 toewensen..........

Volgend jaar hoop ik weer wat mensen te mogen ontvangen voor het nodige sleutelwerk aan de TT. Het afgelopen jaar heeft de vrije tijd me aardig in de steek gelaten, uiteraard was het het allemaal wel waard.
Verder ben ik van plan ook deze zomer weer een Meeting te organiseren zoals jullie van me gewend zijn!

Een ieder tot wederziens in 2008!

Groetjes,

Mark
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]