Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door EsTTher
#12349
Wat een weekend...ruim 600 kilometer gereden en ontzettend veel lol gehad!
Mark, het was een :thumbup: weekend! Goed georganiseerd, geweldige routes, interessante stops en veel, heel veel gezelligheid.
Bij deze wil ik ook Niek Maatman van de Pepermolen bedanken, hij is een geweldige gastheer, heeft prima kamers en heerlijk eten.

Ben benieuwd naar de foto's!!!


Afbeelding
Laatst gewijzigd door EsTTher op zo jun 03, 2007 22:18, 1 keer totaal gewijzigd.
door emanuel
#12351
We komen net thuis na slechts 360 Km. We hebben alleen de zondag meegemaakt, maar die was erg goed. Mark heeft een mooie route uitgestippeld en het verkeer werkte op een enkeling na (die nu zit te balen van zijn verse bekeuring) erg mee. Ik heb flink wat foto's gemaakt en zal een selectie hiervan op Picassa zetten en de link dan hier plaatsten.

Hartelijk dank aan iedereen die aan deze dag heeft meegewerkt :smt023 . Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Gebruikersavatar
door EsTTher
#12352
emanuel schreef: Ik heb flink wat foto's gemaakt en zal een selectie hiervan op Picassa zetten en de link dan hier plaatsten.
Je kunt de foto's misschien beter naar PaulusB sturen, dan zet hij ze in het foto album!
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#12353
Super zaterdag gehad,

Leuke dag, perfect programma, lekker afwisselend en een hele leuke sfeer.
Bedankt voor allemaal voor een zeer geslaagde meeting en een dikke pluim voor de organisatie!

Een dagje van dik 500 km maar beslist de moeite waard!

Grtjs Sandra & Henk

Ok hier wat foto's voorlopig, neem aan dat ze later verplaatst worden naar het album van deze meeting.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door TTmaniac op wo jun 06, 2007 7:49, 2 keer totaal gewijzigd.
door MarkP
#12354
Alle bedankt voor een fantastische dag,
schouderklopje voor Mark (die andere)!

Groeten en tot ziens bij de volgende meet
(als ik ben hersteld van mn derde graads brandwonden... :D )
Gebruikersavatar
door PaulusB
#12355
Goed om tehoren dat het allemaal naar wens is geweest helaas kon ik er niet bij zijn ik zat met wat belangrijke zaken
die ik moest doen. Volgende keer ben ik weer van de partij. Mochten er mensen in een zipje of rar foto's hebben
hoor ik het graag. Dan zet ik ze wel in het TT-Forum album.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#12357
Ik wil jullie allen bedanken voor deze zeer geslaagde meeting.. En voornamlijk Mark voor de goede organisatie..
het was echt een top dag

Groeten

Emiel
Gebruikersavatar
door erikvandenhurk
#12358
Ik vond m'n (eerste) meeting ook bijzonder leuk. Gezellige sfeer, alles goed geregeld en veel moois te zien. Goede mix ook van auto's, natuur en zelfs cultuur! (musea) De volgende keer ben ik zeker weer van de partij. En dan blijf ik wat langer!

Groetjes van Erik
Gebruikersavatar
door massari
#12359
Meeting was super!

Veel kilometers gemaakt gisteren, na een korte nacht van za. op zo. heb ik uitermate mijn best gedaan om zo nu en dan niet in slaap te vallen hahahah, maar de route was subliem, zo leer je Zeeland ook op een andere manier kennen. Lof voor Mark! Goed gedaan jongen!

Leuke groep ook overigens!

Ben benieuwd naar de foto's.
Gebruikersavatar
door TT Assen
#12360
Beide dagen van de meeting waren fantastisch. Voor mij zo al met al tussen de 800 en 900 kilometer gereden, maar ik vond het zeer zeker de moeite waard! Eerste keer van mijn leven in Zeeland geweest, en ik verwacht niet dat het de laatste keer zal zijn. Ik heb Mark persoonlijk nog gecomplimenteerd, en via deze weg alsnog een keer!

Ook ben ik zelf aardig trots op de sticker die ik nu onder mijn achterruit heb zitten. Strakke actie van Ronnie! En ja Ronnie, ik ga zo mijn auto zowel van buiten als van binnen eens goed schoonmaken. :oops:
Op de 2e dag van de meeting was de voorruit erg smerig van allerlei vliegentroep, de motorkap van de vogelpoep, en was de rest van de auto aan de buitenkant ook niet zo schoon meer.... Maar het is toch een gebruiksvoorwerp!? :wink:

Na afloop van de 2e dag van de meeting ben ik om 21.25 naar huis gereden. Denk je dat het op zondagavond rustig is, sta je vervolgens 45 minuten in de file bij het Kleinpolderplein bij Rotterdam. Ging van 3 naar 1 rijstrook. Maar goed, om 1.00 uur stapte ik mijn eigen huis weer binnen. Vandaag gelukkig een vrije dag!

Foto's die ik heb gemaakt hoop ik de komende week op dit topic te zetten. Ik heb nog lekker ouderwets spiegelreflex, dus ik moet de foto's nog digitaal laten ontwikkelen.
door MarkP
#12361
Ja, ondanks het tijdstip duurde bij mij de terugreis ook een stuk langer,
op de n57 op diverse stukken stapvoets en later ook die file bij het kleinpolderplein.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#12364
Ik wil graag iedereen bedanken voor de leuke dagen...
Niek van de Pepermolen heeft netjes gezorgd voor de drank en het eten.
Mark kent Zeeland op zijn duimpje... :D
De terug weg liep voorspoedig in mijn geval. Ik ben rond 23.00 uur bij Mark vertrokken en heb geen enkel oponthoud gehad en was met legale snelheid in een uur en een kwartier weer thuis. Wat was ik gaar zeg ;)
Gebruikersavatar
door PaulusB
#12368
Hoe was de Sate ronnie ;)
Gebruikersavatar
door TTR150
#12375
Hoi,

hier nieuws van de BE delegatie,
Mark, bedankt voor deze toffe dag,
was verzorgd zoals verwacht,
verder prettige kennismaking met andere TT-rijders
nou, wel even lastig met namen te onthouden, maar ja
doe zo verder, komen zeker nog eens terug

greetz,

Luc&Brigitte

(ter herinnering, de groene roadster ) :D
door allewijn
#12376
Mijn eerste - maar zéker niet mijn laatste TT meeting!
Ik heb genoten, veel leuke/aardige mede-TT rijders ontmoet (ja ook jij ronnie, ookal rij jij geen TT :wink:) en ook via mij een gróót CoMpLiMeNt naar de organisatie. Mark-> :smt023

Ik kijk uit naar volgende (mini) meetings, maar heb via Mark begrepen dat dit wel goed komt :lol:
Heren: Het is/was mij een genoegen om op deze leuke manier kennis met jullie gemaakt te hebben!
(Ook ik ben overigens benieuwd naar alle gemaakte foto's. Met name de foto's van de personen met de 'professionelere' digitale camera's, ik kijk ernaar uit)

Gr.

Tim
(degene met de zwarte TT met de clubstickertjes op de zijruiten)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]