Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#14263
Ondanks het slechte weer toch maar een meeting bezocht in de regio. Normaal gesproken komt er altijd een hoop volk uit Duitsland en Belgie naar deze VAG meeting. Kwam daar Gilbert nog tegen die sommigen van ons ook van het forum kennen.
Door het zeer slechte weer was het dit jaar beduidend minder druk maar er waren toch nog genoeg auto's om wat leuke foto's te maken. Maar ik was niet voor niets geweest, mocht daar tot mijn verbazing een leuke trofee in ontvangst nemen.
3e plaats in klassement Audi algemeen.

Komende week (5 Aug) is er ook weer de AutoMaxx Street Power Edition te Landgraaf, ook om de hoek dus voor mij. Een absolute aanrader voor alle tuningfanaten. Daar zijn doorgaans ook massa's mooie getunde auto's te zien en zal ook hier zeker de nodige plaatjes schieten. Hier het linkje voor de mensen die nog twijfelen of het het ritje naar het zuiden waard is.
->Automaxx Landgraaf

Ok, zoals beloofd wat pics van vandaag uit Kerkrade.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kwam daar een goede bekende (en TT eigenaar) tegen, tja die is nog gekker met z'n TT dan ik :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ook weer eentje met airride, erg populair bij onze Belgische vrienden.
Schijnt echter niet echt lekker te zijn voor je wegligging, beetje zwabberig.
Afbeelding
Dikke TT, nieuw model, airride en voor en achterbumper geheel strak gemaakt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Oef 20 inch op een golf 4, past net :shock:
Afbeelding
Afbeelding
Keskin velgen op een New Beetle, erg mooi.
Afbeelding
Afbeelding
2x VW transporter, beiden uitgerust met een VR6 2.8 liter blok.
Ziet toch vreemd uit als je die met 200 km/u op de Duitse Autobahn voorbij stuiven.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
VR6 blok, mooi polijstwerk.
Afbeelding
Mooie Corrado met G-lader.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En polijsten maar, blijf dit toch prachtig spul vinden, heb zelf ook 2 x een VR6 gehad.
Afbeelding
Weer zo'n wannabee :D
Afbeelding
Jong (nouja jong) en oud naast elkaar.
Afbeelding
Afbeelding
G60 Ralley, begint zeldzaam te worden, echt een bommetje op wielen.
Afbeelding
Bekende velgen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wat zeg je???? :shaking2: Die bass vibreert nogal!
Afbeelding
Een roulette in je kofferbak? :shock:
Afbeelding

Okee dat waren ze, slechts een kleine doorsnede van wat er allemaal te zien was vandaag ondanks het pokkeweer.
Volgende week gegarandeerd een aantal spectaculaire foto's van de Autmaxx Streetpower te Landgraaf.

Grtzz Henk
door allewijn
#14264
Mijn GOD!
Wat een lelijke auto's...
Op een enkeling na dan, zoals enkele Golfs mk4 die gewoon strak zijn met mooie velgen.
Maar wat maken sommige er een walgelijk pimp my ride object van!!!
BâH!
En die TT met die gróóóóte MERCEDES velgen --> Wie doet dat nou??? :roll:

'T blijft natuurlijk allemaal een kwestie van smaak, maar ik kan dit niet mooi vinden.

Behalve dan de twee transporter busjes!
Want damnn die zijn wél gaaf!
Ik zou graag zo'n T1 bus willen, met een porsche motor erin. Je ziet ze weleens in Duitsland!
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#14268
IDD, met name met een VW/Audi moet je goed opletten.

Je gaat al snel "over de top" en het moet geen kerstboom worden. Maar je ziet daar met name de laatste jaren een duidelijke shifting in komen. Enerzijds uitbundig, beetje The Fast & The Furious toestanden zoals je dat vaak met Japanse Auto's ziet.
En van de andere kant de wat strakkere of chiquere look, ik vind dat dit laatste veel beter bij Duitse auto's past.

Wat belangrijker is dat men een beetje oog voor het geheel houdt, niet zomaar iedere keer wat erbij plakken maar goed op het totaalplaatje letten. Of nog veel makkelijker, laat hem origineel want da's ook mooi. :)
Iets wat voor mij, gezien mijn verleden met het aankleden van auto's, niet zal lukken. Ben al sinds mijn eerste auto, zo'n 20 jaar geleden, besmet met het "tunen" en dat zal ook altijd wel blijven.

Als ik oud en versleten ben zal m'n rolator wel mijn laatste project worden :D
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#14273
Haha bekend verhaal TTmaniac :D

Vindt deze auto's zeer de moeite waard, en vindt die blauwe TT zeer dik!
Zijn wel mercedes velgen, maar dat hoort gewoon bij deze stijl.
Jammer dat ik deze meet gemist heb, zoveel duitse stijl in Holland! Mjammie!
Gebruikersavatar
door PaulusB
#14280
Mooie foto's en die rallye blijven mooie auto's heb er zelf ook 1 gehad.
#14293
Hoi Henk

Nog proficiat met het behalen van je beker (derde algemeen AUDI)
Was inderdaad erg jammer van het slechte weer, dat merkte ook al aan opkomst van deelnemers.
Maar mischien is het weer aanstaande Zondag in Genk België ( INT. VW - AUDI Meeting ) of in Landgraaf (Automaxx)
beter ? Moet er nog over na denken waar ik naar toe ga , of naar beide s'morgens naar Genk en s'middags Landgraaf .


Afbeelding

Maar we zullen ons zeker ergens treffen !

Groetjes Gilbert ..

:wink:
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#14295
Hoi Gilbert,

Ja ik was ook al uitgenodigd voor Genk, maar ik had iemand beloofd om hem eens mee te nemen naar een tuning event en dan denk ik dat voor zo iemand net iets meer spektakel te zien is op de automaxx.
Er zijn daar sprintwedstrijden, een car audio dB wedstrijd, uitlaat dB's wedstrijd en nog een hoop andere dingen zoals allerlei stands en demo's. En vooral heel veel mooie auto's van allerlei andere merken. Van strak VAG tot bling bling Japanse auto's.

Genk is meer iets voor de echte VAG tuning "die hard", ideaal voor iemand die tot in de perfectie wil tunen en goed wil zien hoe alles gedaan wordt en ideeen wil opdoen maar wellicht minder voor iemand die voor het eerst naar zoiets toe gaat.
Denk dat als ik niemand had hoeven mee te nemen zeker ook naar Genk was gegaan. Misschien alsnog als we in Landgraaf enigzins op tijd weg zijn, zal even afwachten worden.

Maar beide events zijn zeker de moeite waard, en hopenlijk wat beter weer dan afgelopen zondag.

Grtz Henk
Gebruikersavatar
door Ronnie
#14313
die golf 3 met tt erop is dat niet toevallig die ene in Nederland met een geheel geïntegreerd TT interieur?? en amerikaanse plaatjes? want die is wel zo strak de kleur lijkt erop al mocht ie t niet zijn die ik bedoel.

20" rs4 velgen onder de golf 4 zijn te koop op www.cleaned.be en die golf staat er netjes op eigenlijk voor 20" incl. verlaging.
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#14322
:shock: Die cleane MKII is echt super dik.. Ik vind die blauwe ook erg vet met die mb wielen.. Zowiso vind ik dat air-ride wel wat hebben.. Die a3 Vind ik ook echt super met die BBS wielen eronder.. Leuk verslagje :)
#14323
Gilbert schreef:Hoi Henk

Nog proficiat met het behalen van je beker (derde algemeen AUDI)
Was inderdaad erg jammer van het slechte weer, dat merkte ook al aan opkomst van deelnemers.
Maar mischien is het weer aanstaande Zondag in Genk België ( INT. VW - AUDI Meeting ) of in Landgraaf (Automaxx)
beter ? Moet er nog over na denken waar ik naar toe ga , of naar beide s'morgens naar Genk en s'middags Landgraaf .


Afbeelding vervangen door een URL [url]http://upload2.postimage.org/40711/meet ... tk8ip9.jpg[/url]

Maar we zullen ons zeker ergens treffen !

Groetjes Gilbert ..

:wink:
Wel verleidelijk!
Kan wezen dat ik in het auto'tje stap en naar Gent af reis!
#14328
Hallo Jan

Laat maar iets horen als je naar Int. VW-AUDI meeting in Genk Belgíë wilt komen.
Ik kan je via pm mij gsm nummer geven als je dat wilt.

Als nog meer TT liefhebbers zijn die ook willen komen , kunnen we wat afspreken ?


M.v.g. Gilbert

:wink:




Afbeelding
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#14331
Ronnie schreef:die golf 3 met tt erop is dat niet toevallig die ene in Nederland met een geheel geïntegreerd TT interieur?? en amerikaanse plaatjes? want die is wel zo strak de kleur lijkt erop al mocht ie t niet zijn die ik bedoel.

20" rs4 velgen onder de golf 4 zijn te koop op www.cleaned.be en die golf staat er netjes op eigenlijk voor 20" incl. verlaging.
Nee dat is hem volgens mij niet, heb daar wel een Golf3 gezien met een TT dashboard erin en een deel van hwet midden console compleet met versnellingspook. Misschien bedoel je die?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#14477
TTmaniac schreef:
Ronnie schreef:die golf 3 met tt erop is dat niet toevallig die ene in Nederland met een geheel geïntegreerd TT interieur?? en amerikaanse plaatjes? want die is wel zo strak de kleur lijkt erop al mocht ie t niet zijn die ik bedoel.

20" rs4 velgen onder de golf 4 zijn te koop op www.cleaned.be en die golf staat er netjes op eigenlijk voor 20" incl. verlaging.
Nee dat is hem volgens mij niet, heb daar wel een Golf3 gezien met een TT dashboard erin en een deel van hwet midden console compleet met versnellingspook. Misschien bedoel je die?
Er is een Amerikaans uitgevoerde Golf 3 in Nederland of wie weet verhuisd naar de buren... die had meen ik die kleur, en alles leder binnen en compleet alles vand e TT als interieur voorin ingewerkt zitten en TT op de kont staan... super mooie golf waar ze een mooie dikke TT van hadden kunnen kopen wat ze daar ingestoken hadden. Maja als dr één mooie is zijn dr altijd na-apers bij. DUs was ff benieuwd.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]