Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door EsTTher
#19163
Wat een leuke avond...
Aangekomen bij Lukkien verbaas ik me over de grootte van het parkeerterrein. Een groot grasveld is afgezet en staat vol met de mooiste Audi's die in Nederland rondrijden..
Ik dacht dat het om een presentatie bij een dealer ging :oops:
De anderen zaten nog vast in het verkeer dus ben ik maar alleen naar binnen gegaan. Bij de garderobe kreeg ik mijn persoonlijke uitnodiging.
Allemaal mannen in pakken en vrouwen in mantelpakjes... en daar stond ik in mijn spijkerbroek..
Ik ging een grote zaal binnen waar links en rechts tribunes waren opgesteld. Toen iedereen zat ging het licht uit en hield de directeur van Audi Nederland, Jan-Jacob van Donselaar, een presentatie over de marktpositie en de toekomstvisie van Audi.
Daarna begon er een geweldige show waar alle huidige modellen te zien waren. Het begin was spectaculair, in het donker, er kwamen vier Audi's aanrijden waarvan de grill omlijst was met blauw licht (als we foto's mochten maken, was dat een hele mooie geweest).
Vooral de gele TT, de witte Q7 en natuurlijk, de mooiste van allemaal, de R8 waren helemaal top.
Uiteindelijk, na acrobatiek, een drumsolo, danseressen en een zangeres, werd de A4 geintroduceerd... Tja..op zich niet zo spectaculair, maar toch wel mooi.
De show was teneinde en we mochten de auto's van dichtbij bekijken.
Samen met Ron, Remco en Paul nog even wat gedronken en gegeten en de A4 van dichtbij bekeken. Er stond ook een rode RS6 in een spierwitte koepel opgesteld. Ik hoop dat de foto's van Ron goed gelukt zijn.
Daarna nog een tasje met leuke dingetjes opgehaald en tot slot weer een heerlijk ritje in de TT naar huis..

Kortom, een onverwacht leuk avondje..... Pon, bedankt voor de uitnodiging!
Gebruikersavatar
door TT Assen
#19169
Ik heb weer wat gemist dus. Had dinsdag wel telefoontje van Ronnie precies tijdens een vergadering op het werk dus weggedrukt. Ik had nog geen tijd om terug te bellen... :(

Ik heb dinsdagavond auto weggebracht voor hoognodige APK (was 3 weken te laat :oops: ). Vandaag auto terug gekregen met nieuwe APK en nieuwe remblokjes achter (niet de schijven!). Ben ik weer even van af dus.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#19173
Volgende keer mee Ignas!!!

De show was super! ik hoef aan Esther dr beschreven ervaring niets toe te voegen.

De nieuwe A4 is niet echt mijn auto wetende dat de A5 er is en 2 deuren minder heeft wat mooier is... naar mijns inzien en anders de S5 :)

De R8 in t wit... mooi bakkie en indoor driften kan ie! foto's zal ik uppen naar de server zodat iedereen dr van genieten kan!
Gebruikersavatar
door MisterCats
#19190
Toch leuk dat wij voor deze presentaties uitnodigingen van PON mochten ontvangen :P
Hopenlijk zal dat ook in de toekomst ook zo blijven, want Audi timmert wel erg hard aan de weg met nieuwe modellen en innovatieve technologien en wij blijven graag op de hoogte 8)
Gebruikersavatar
door remarc
#19197
Goed, aan het verhaal van Esther kan ik niet veel meer toevoegen, behalve dat wij hebben lopen zoeken en zoeken en nog verder zoeken in elk hoekje en achter de bar, WAAR is HET ETEN!!!! van die zielige rauwkost blaadjes en stengeltjes. Ok dan krgen een glasje (20cc) soep met heel veel peperbolletjes erin, haha Paul, lekker he.

Maar goed alle gekheid op een stokkie, het was gezellig en dank je wel PON
Gebruikersavatar
door Ronnie
#19298
Foto's staan op de server... dus Paulusb zal ze soon kunnen toevoegen aan t fotoalbum
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]