Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Breed
#19279
Vanmiddag kon ik voor het eerst bij een meeting aanwezig zijn. Om 1300 uur hadden we afgesproken in Nieuwegein. Aan de hand van m'n printje van de ANWB routeplanner ben ik erheen gereden. Uiteraard steevast een keer verkeerd gereden, omdat de routeplanner een kruispunt had aangemerkt als rotonde. Ik ben inmiddels aardig bedreven in 't rijden op aanwijzingen van de ANWB, dus had het snel door en was redelijk op tijd op bestemming. Misschien toch tijd voor navigatie? 8) De meeting was erg geslaagd! Bijna alleen maar zwarte TT's :shock: En ik dacht dat deze in de minderheid waren? Wel heel erg tof. Hierbij alvast mijn verontschuldigingen omdat ik zowat alle namen van de leden die er waren alweer vergeten ben :oops: De organisator kwam aan met sauseizenbroodjes voor iedereen! Daarna koffie en allerlei fris, terwijl we lekker een beetje zaten te ouwehoeren in een zithoek van de loods/garage. Mooi geregeld! Iedereen was (geloof ik) blij met de ledverlichting en bij mij is m'n toet nog even doorgelicht en aangepast met de VAG-COM. Hier een paar foto's van een geslaagde middag :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Allemaal bedankt!

Groeten, Breed
Gebruikersavatar
door screamer
#19280
Was zeker geslaagd! Drescode was zwart leek het wel, hahaha. Vond ook erg gezellig en leuk is de mensen achter het forum eens in het echt te zien. Lokatie was goed geregeld door reindert! Nog bedankt voor de sauseizenboordjes en de koffie ;)

Als het goed is heeft iedereen nu zijn LED's, vind het een geslaagde actie al zeg ik het zelf :D :D ;)


Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door Cees
#19284
Mooie foto's jongens....... 8) 8)
Guy, bedankt voor de strakke actie................... :) :D :)
door allewijn
#19287
Goed om te horen dat het leuk verlopen is!
Harstikke jammer dat ik er ditmaal niet bij kon zijn. Maar ik hou mij weer warm aanbevolen voor de volgende (mini)meet.
Ennuh drescode was black?--> Dat is toch ook gewoon de mooiste kleur/tint :wink:

Kan iemand nog wat vertellen over de montage van de ledjes? Aangezien ik ze zelf wel al via de post binnen heb maar nog niet gemonteerd heb.
Ik las laatst iets over de felle verlichting van de kentekenplaat leds? Je zou ze wat naar binnen moeten draaien omdat ze anders TE fel waren ofzo?
Iedereen trouwens foutloos door VAG-Com gekomen?
door Ramon
#19288
ja hoor geen problemen gelijk anti car jacking ingesteld of hoe ze dat ook noemen
ledjes moet je iets draaien anders schijnen ze op de weg maak ook niet uit!

groet ramon
Gebruikersavatar
door TTR150
#19289
hi,

tof dat alles vlot verlopen is,
ik wacht met ongeduld op de LED's en ze te plaatsen,
by the way wat is de VAG code voor de anti car jacking instelling?
ik wens dit ook toe te passen, maar op de laatste meeting in Oss, had niemand de code bij de hand, zodus, niet uitgevoerd.

MvG
Luc (VL)
Gebruikersavatar
door reindertt
#19324
Ja je moet de ledjes zeg maar zo'n 45 graden naar binnen draaien, anders verlichten ze de grond.. ook wel stoer overigens.

Ik had de ledjes van de stadslichten eigenlijk feller verwacht.
Gebruikersavatar
door screamer
#19327
TTR150 schreef:hi,

tof dat alles vlot verlopen is,
ik wacht met ongeduld op de LED's en ze te plaatsen,
by the way wat is de VAG code voor de anti car jacking instelling?
ik wens dit ook toe te passen, maar op de laatste meeting in Oss, had niemand de code bij de hand, zodus, niet uitgevoerd.

MvG
Luc (VL)
Is afhankelijk van welke opties je aan/uit wil hebben...
Gebruikersavatar
door reindertt
#19331
Nee, maar ik ben net nog ff gaan kijken en het valt toch niet tegen :P

Ik had ze nog niet gezien zonder XENON... Naast die xenon lampen valt alles weg natuurlijk :P

Zien er goed uit... Ennne m'n nummerbord is nu misschien een beetje té goed leesbaar voor de politie, wuhahaha
Gebruikersavatar
door screamer
#19335
Hahaah, ja met XEON dan lijkt het niet veel meer nee, maar das een ander verhaal. ;)

Ja is eigenlijk niet handig waar we mee bezig zijn, maken het de politie nog makkelijker.... ](*,) :P
door allewijn
#19336
screamer schreef: Ja is eigenlijk niet handig waar we mee bezig zijn, maken het de politie nog makkelijker.... ](*,) :P
Gôh meneer, mag ik u vragen? -> Waarom is uw hele auto zo mooi schoon, glimt hij zo en staat hij zo keurig in de was, maar is enkel uw nummerbord zo met blubber ondergesmeerd? :wink:

En anders monteer je de FOXPLATE:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LQ0JMAV2DGg[/youtube]
Gebruikersavatar
door remarc
#19342
Ja het was gezellig

Vanaf nu noemen we het maar 'The black meeting' klinkt ook wel erg duister :evil:

Ten eerste dankje wel aan Reinder en guy, beide voor het geheel, de koffie, broodjes, lampjes en onderdak.

Ten tweede kben zeer tevreden met het resultaat 8)
Gebruikersavatar
door screamer
#19343
Dat is goed om te horen! ;) Ik ben er zelf ook zeer tevreden mee :D
Gebruikersavatar
door Ferdi
#19348
als het black meeting gaat heten, kom ik volgende keer alles verpesten :smt003
dan wordt het een blue/black meeting :smt019
Gebruikersavatar
door Niels82
#19351
Mooi foto`s
Helaas kon ik niet komen.
Ik had een lekker broodje zwarma gehaalt maar de ochtend daarna was strom in me maag.
Dacht dat gaat wel over.
Moest nog boodschappen doen en natuurlijk even de auto wassen maar ik kwam niet verder dan de voordeur het was een hevige buikgriep.

volgende keer beter
:thumbleft:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]