Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#22513
Verslag van een leuke dag :D Geschreven door Hans Cats

[font=Comic Sans MS]Op zondagmorgen komen wij bijeen voor de algemene ledenvergadering van de Audi T Club Nederland.
Op het grote parkleerterrein worden de TT?s naast eklakaar gezet, altijd een mooi gezicht.
Ditmaal staan er twee belgische nummerplaten tussen.

Binnen is een tafel gedekt waar we met zijn allen omheen kunnen zitten.
Koffie en appelgebak vult de stille momenten en de vergadering verloopt vlot.
Na afloop krijgen we allemaal een routebeschrijving die over landelijke weggetjes voert en ons van Haarzuilens naar Huizen zal brengen.

Om ons heen zien we weilanden, prachtige buitenhuizen, meren en plassen, bootjes en nog veel meer. Het is bijna niet te geloven dat we door een van de dichtst bevolkte gebieden van Nederland rijden.
De rit duurt circa anderhalf uur en als wij bij Kartcentrum Coronel aankomen kunnen we onze TT?s ook weer bij elkaar bij de ingang parkeren.

Eenmaal binnen wordt de Audi TT Club op een bord bij de ingang verwelkomd en blijkt dat wij een VIP ruimte hebben met uitzicht op de baan.
Daar staan een paar tafels, een bar en een gezellige ruimte voor het buffet.
We bginnen met een lunch van allerlei sandwiches en krijgen instructie over de twee heats die we gaan rijden. De eerste heat is een kwalificatie waarbij het de bedoeling is een ronde zo snel mogelijk af te leggen. De tweede heat start vanaf een echte startopstelling waarbij degene met de snelste rondetijd voorop komt te staan.

We gaan naar beneden om een race overal aan te trekken en een helm uit te zoeken.
Na 12 minuten fanatiek rijden horen we in de VIP ruimte alle gemaakte tijden en hoe de startopstelling voor de tweede heat dus zal zijn.
De tweede heat is extra spannend omdat je nu in de buurt rijdt van rijders die ongeveer dezelfde tijd kunnen rijden en omdat er her en der inhaalpogingen zijn kan niet iedereen de ideale lijn rijden. De hele baan is voor beide heats voor de TT Club gereserveerd waardoor er geen ?vreemden? meerijden. Wij zijn dus lekker onder elkaar en proberen zo hoog mogelijk te eindigen.
Eenmaal weer in de VIP ruimte krijgen wij de uitslag en wordt de huldiging voltrokken op een heus erepodium. Zelfs het volkslied klinkt!

Na deze inspanning zoeken we weer wat rust, drinken een drankje en zien hoe de catering een heerlijk buffet voor ons klaarzet. Als we allemaal gegeten en gedronken hebben sluiten we deze gezellige dag af en rijden we weer huiswaarts in alle windrichtingen.[/font]

De foto's

http://www.mijnalbum.nl/Album=AGWD8DSA

[hr]

Helaas moest ik tot me spijt zelf afwezig zijn door dat me vrouw ziek was, volgende keer beter :)
Gebruikersavatar
door EsTTher
#22515
Leuk verhaal Hans, sluit ik me helemaal bij aan.
Karten blijft leuk, snap niet dat de andere TT rijders dit niet leuk vinden..
rijden in een TT lijkt toch veel op het rijden in een kart :? :?

Ik heb in ieder geval weer een hoop lol gehad..
Op naar de volgende meeting!
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#22519
Mooi verslag!

Ik heb afgelopen zondag ook een erg plezierige dag gehad. Het was me de ruim 300 kilometer asfalt meer dan waard 8)
Hoewel ikzelf niet heb gekart, was het uitzicht vanuit de VIP-ruimte een lust voor het oog. Zelfs door het glas heen was de overwinningsdrang van de coureurs duidelijk merkbaar. De BBQ was erg lekker en met een gevuld buikje afscheid genomen en in m'n eigen karTT gestapt om terug te keren naar de thuisbasis.

Via deze weg wil ik de organisatoren voor deze dag nogmaals bedanken voor alle gezelligheid en inzet!

Ik zou zeggen: "Op naar de volgende meet" :!:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door tim
#22526
spijtig dat ik moest werken.ik hoop dat er volgende keer ook karting is
Gebruikersavatar
door TT Assen
#22537
Mooie dag, met een mooie route over smalle polderweggetjes. Zo smal vind je ze zelfs hier in het hoge Noorden niet zo gauw!

Ik heb trouwens de foto's bekeken. Hans, ik mis nog een charmante foto?

Overigens ook nog dank aan Luuc, onze fotograaf (met toestel van Hans).

't beste maar weer!

TT Assen
Gebruikersavatar
door MisterCats
#22543
TT Assen schreef: Ik heb trouwens de foto's bekeken. Hans, ik mis nog een charmante foto?
Sorry Ignas, geen toestemming van mijn vrouw gekregen voor plaatsing :wink:

Ja Luc, bedankt voor het fotograferen :P
Gebruikersavatar
door TTR150
#22545
hallo,

bedankt voor de prachtige dag, weer een stukje NL leren kennen,
op het BE forum staan ook enkele foto's in de gallerij

dank voor de complimenten

Luc
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door charlotte
#22570
Leuk verslag, leuke fotos. En bekers waren er ook nog te winnen. Goed georganiseerd allemaal lijkt me.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]