Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door TTR150
#24826
Zo, onze 1ste Meet&Greet is achter de rug,
omstreeks 13:00 waren er 4 TT's op de afspraak, na de eerste kennismaking ging het via een kleine toerrit naar de Abdij van Averbode,
in Het Vossenhol de eerste agendapunten besproken, het ijs was gebroken, de dames namen vlot aan de discussie deel.
even later werden de TT's gelijnd om de traditionele foto's, de velgen werden besproken, Maarten was zo vrij even zijn motor te bespreken,
de Force valve, LMM en de ingebouwde oliedrukmeter, Bose installatie van Pascal en de LPG tank van onze Rik.
handleidingen werden uitgewisseld (NL voor Duits), nog een laatste hap, waar we omstreeks 18:15 allen tevreden huiswaarts keerden.
foto' zijn te bekijken in de Gallery op het BE forum,
Luc
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#24913
Hoi Luc,

Heb de foto's bekeken, is een leuke meet geweest zo te zien. Zal jullie forum ook wat vaker in het oog houden, misschien dat ik ook eens voorbij kom bij een volgende meet. Het forum en opzet ziet er allemaal heel netjes uit, perfect platform voor een goede start van jullie club.
Jullie laatste treffen was op nog geen 3 kwartier rijden vanaf hier zag ik, da's doorgaans stukken minder dan wat ik naar onze Nederlandse meetings nodig heb :wink:

Grtz Henk
Laatst gewijzigd door TTmaniac op wo mar 26, 2008 9:48, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#24914
Oops dubbele post, foutje bedankt, mag ge-delete worden. Mijn verbinding lag er even uit en als je dan blijft klikken :D
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]