Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#24831
OK, het zit er weer op. M'n eerste grote meeting van dit jaar maar er zullen er nog wel wat volgen dit seizoen :D
Ook een paar TT's gezien, 2 mooie MK2's en ook een paar MK1's, de laatste groep vond ik een beetje over de top maarja ieder zijn eigen ding he :wink:
Dus voor de liefhebbers en de mensen die toch eens willen zien hoe ver sommige mensen gaan op het gebied van tuning hier de foto's.
Het was er toch wat donker (parkeergarage), heb geen flits gebruikt want dat gaat meestal niet goed qua resultaat met zoveel glanzende bolides. Er zitten er dus een paar bij die een beetje onscherp zijn i.v.m. het tekort aan licht.

Het laden kan even duren want het zijn er nogal wat maar het is de moeite waard: (klik op de foto's voor de grotere versie)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

And The Winner Is!!!!!!! :D :D :D
Afbeelding
Ongelooflijk maar waar, deze stond er dus ook. Ik persoonlijk was nog liever op m'n fiets gekomen. :shock: :shock: :shock:

OK dat waren ze weer, op naar de volgende meet!

Grtz Henk
Gebruikersavatar
door remarc
#24834
Nice pics, Nice cars, niet allemaal.....................en waar zijn de babes?? he?he? 8) betreffende dat laatste kan je beter naar een Harley treffe komen :D
Henk, jij hebt dus een goede invulling van je eerste paasdag gehad
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#24836
Helaas, de babes vielen een beetje tegen. Maar die parkeergarage was ook behoorlijk koud, iedereen liep met een dikke jas aan.
Maar straks als het weer wat warmer wordt dan gaat dat vast wel lukken.
Alvast een opwarmertje voor wat gaat komen, deze dames zijn nog van afgelopen jaar:
Afbeelding
Afbeelding

Nog even geduld dus :D
Gebruikersavatar
door bazzz
#24848
zo ziet er geslaagd uit, was zelf ook nog van plan om er heen te gaan vond 2u rijden alleen iets teveel.... zeker omdat ik tegen de middag uit mijn coma ontwaakte hahaha ;)
Gebruikersavatar
door blue germanstyle
#24855
Weer een mooie reportage Henk :smt045 Zitte mooie bolides tussen.. vind alleen die blauwe TT echt afschuwelijk.. maargoed dat is een kwestie van smaak..

Afbeelding
Afbeelding

mijn voorkeur gaat uit naar deze 2 :smt007
Gebruikersavatar
door AenE
#24859
Ik vind bijna alles gruwelijk lelijk, maar goed dat smaken verschillen :wink:
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#24882
Ja idd die blauwe, weet het niet, blauw en bruin lijkt me nu niet echt de beste kleurencombinatie. Ook die creme/wit kleurige TT was er wat mij betreft een beetje er overheen. De binnenkant was heel mooi afgewerkt, daar is best een berg werk in gaan zitten maar die grille voorop haalt het geheel eerder naar beneden dan dat het iets toevoegd. Maarja zolang de eigenaar het maar mooi vindt is het mij best. :wink:
Die Zwarte MK2 was erg mooi, er stonden er trouwens twee. Bij de eerste vond ik de velgen niet erg passen.
En die witte Boxer was ook heel mooi gedaan aleen daar zat dan zo'n stuur in met van die Schwarovski kristallen, toch een beetje teveel "bling bling" naar mijn idee.

In Belgie is het "strak en clean" stylen ook minder populair in tegenstelling tot Duitsland en Nederland. Belgen gaan toch vaker meer voor "The Fast and The Furious" kant zal ik het maar noemen. Je hebt daar wel een "cleaned" scene maar die mannen zijn sterk in de minderheid.
Mijn ding is het ook niet maar hoe dan ook er gaat heel veel tijd en geld in zitten om het allemaal zo af te werken. Maar op zo'n meeting zijn altijd wel wat dingetjes die je daar ziet waarmee je zelf e.v.t. aan de slag kunt.
Maar ik ga ook altijd voor de gezelligheid, was deze keer met een groep van zo'n 20 auto's en dan is het aanrijden naar zo'n meeting al leuk. Maar het seizoen is pas net begonnen en er staan nog heel wat meetings op het programma. Daar zit ook veel spul bij wat meer richting onze smaak ligt. Als het zover is plaats ik weer wat foto's.
De topper van de dag was nog steeds deze, we hebben helemaal dubbel gelegen van het lachen.
Afbeelding

Grtz H.
Gebruikersavatar
door BiOhAzArD
#24887
Die mk1's vindt ik ook zeer tegen vallen, heel erg overdone!
Die 2 zwarte mk2's zien er zeer goed uit!
Die EVO en Eclipse mogen er ook wel wezen.

Ik zie jou auto er niet tussen staan Henk...?
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#24890
Ja idd, maar ga mijn eigen auto daar niet fotograferen :D , het licht was sowieso niet optimaal daarbinnen.
Strakke foto's trouwens, de komende dagen zullen wel meer foto's op het net gezet worden op de diverse club pagina's. T'is toch een redelijk druk bezochte meet.
Er stond daar zoveel dat ik lang niet alles gezien heb, wellicht zijn er ook al wat mensen maar een paar uurtjes geweest ivm de kou en dan mis je die ook al gauw. Zelf waren we wat aan de late kant aanwezig, pas rond de middag, en zijn tegen half 4 weer vertrokken. Die parkeergarage was net een vrieskist. Straks in het voorjaar en zomer zijn de temperaturen een stuk beter en dan blijft men meestal wel de hele dag.
Hier trouwens nog een linkje naar iemand die erg goed met de camera in de weer is geweest die dag. ->Klik hier
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]