Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#26640
Zo, inmiddels weer veilig thuis gekomen van de Car Clean Meeting in Bergschenhoek!

Het was een zeer informatieve en vooral ook een erg leuke dag :)

Even een kort verslag:

's Morgens aangekomen bij Car Clean. Het laatste stukje was even op de tast, want mijn Tom Tom verloor bij het verlaten van de snelweg zijn ontvangst :roll:
Maar uiteindelijk toch nog gevonden en nog op tijd ook. Nadat iedereen begroet was en de laatste TT's waren gearriveerd, heeft Tim van Car Clean ons mee genomen in de wereld van het detailen.
In zijn verhaal werden een tal van tips en wetenswaardigheden verteld over de do's & don'ts van het wassen, kleien, polishen en waxen. Erg interessant en veel van opgestoken!
Na de voortreffelijke lunch, mochten we zelf aan de slag met de aangekochte spullen. Ook de foamgun was zeer populair :)
Eén wagen werd door twee personen van Car Clean onder handen genomen. Ook het werken met een poets/polijst machine werd gedemonstreerd.
Wederom lagen de handige Tips & Tricks voor het oprapen.

Ter afsluiting nog een mini-toertocht met de R8 op kop naar een gezellig restaurantje in het centrum. Daar hebben we heerlijk gegeten en nog wat nagekletst over vanalles en nog wat.

Al met al was het weer een geslaagde meeting en daarom wil ik Tim en zijn mannen enorm bedanken voor de gastvrijheid, de demonstraties en bovenal voor de erg gezellige dag! Ook de TT Club en het TT-forum en natuurlijk niet te vergeten iedereen die aanwezig was vandaag: BEDANKT!!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door VAG TT
#26641
Jammer zeg. Wij waren in Veghel bij CD op de Audiforum meeting. Ook een hele leuke dag. 8) Zeer de moeite waard ! 8)

Na de meeting moest ik nog ruim 100 km terugrijden en was op. :cry:

Mensen alstublieft, laat die meetings NIET samenvallen, zonde. :oops:
Gebruikersavatar
door massari
#26646
Was inderdaad een topdag. Met wisselend een zonnetje en schaduw (=kou).
Leuke meeting, helaas moest ik in de middag weg, prima lunch overigens!

Mooie R8 trouwens, doe je goed Tim!
Gebruikersavatar
door reindertt
#26647
Leuk dat jullie zo'n fijne meeting hebben gehad!

Tja, ik heb ondertussen al een hele lijn carclean spullen thuis staan en al nodige uren aan de telefoon gehangen met Tim, dat ik twijfelde of ik zou komen.

Daarnaast heb ik geen TT meer, dus weet ik niet of ik met mijn Z4 'mag' komen :( Maar het kwam overigens ook niet zo goed uit.

de Meguiars G220 is echt een topmachine. Ik ga er even een review over maken.!
Gebruikersavatar
door CarClean
#26662
Het was een geslaagde dag! Ik zal nog wat foto's plaatsen enzo!

Thanks,

Tim
Gebruikersavatar
door tony
#26663
:D was weer een gezellig dagje

goed weer, leuke mensen, en uiteindelijk een schone tt.
tim nog bedankt voor al het eten en drinken, en het mooie zicht
op je R8

groet ton :D
door Branco
#26664
was mijn eerste meeting erg leuk om de mensen van het forum en de tt club te ontmoeten jammer dat ik vroeger weg moest had graag gezellig een
hapje mee mee gegeten volgende keer dan maar. :lol:
tim nog bedankt voor de poets tips en en de heerlijke lunch
door allewijn
#26671
Uiteraard was ook ik van de partij.
Ik kwam weliswaar ietsje later (12:00 uur) aan tesamen met een vriend van mij, welke zijn Golf V R32 ook mee had genomen (dus de rit naar Carclean toen was ook al leuk achter elkaar aan).

Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad en werd mij meteen weer bewust van het feit dat er simpelweg gewoon VAKER meetings georganiseerd moeten worden en de alle leden hier gewoon weer veel enthousiaster voor gemaakt moeten worden (iets wat ik mijzelf nu ook zéker aan zal gaan trekken, daar ik in het bestuur opgenomen ben).

Via deze weg wil ook ik de mannen van CARCLEAN waanzinnig bedanken voor deze dag, het onthaal, de lunch, de sfeer, de overgedragen kennis, etc.

Ikzelf ben uiteindelijk hélemaal over de streep getrokken voor het machinale poetsen met een Meguiar's G220 (excenter) en de héérlijk ruikende producten van Poor Boys World!

Ik heb dan ook uiteindelijk toch (omdat het best een hoop centjes is) op het allerlaatste moment besloten om een complete set te kopen (En heb een héle mooie korting gehad, zoals Tim beloofd had, om leuke prijzen te maken voor mensen die een hele set kochtten. Dus níet de totaalprijs die hier vermeld staat betaald):

Aantal Art Nr. Omschrijving Prijs Totaal
100900 Poorboys World - Black Hole - 473ml ? 14,99
100816 Cobra - Edgeless Microfiber Polishing Cloth - Indigo ? 17,97
100663 Meguiars - G220 D/A (Dual Action) Polijstmachine - 220volt ? 249,00
100094 Meguiars - Gold Class High Tech Applicator Pad (Soft Foam) - 2 Pack ? 6,25
100714 Poorboys World - Natty's Paste Wax Blue - 225gr ? 17,99
100899 Poorboys World - Poly - Elastic Clay ? 13,99
100741 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Black Finishing Pad ? 8,98
100743 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Green Light Polishing / Finishing Pad ? 8,98
100739 Lake Country - SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad ? 8,98
100902 Poorboys World - Spray and Wipe - 473ml ? 12,00
100719 Poorboys World - SSR1 Light Abrasive Swirl Remover - 473ml ? 14,99
100721 Poorboys World - SSR2.5 Medium Super Swirl Remover - 473ml ? 14,99
12 producten Totaalbedrag: ? 389,11


Esther en haar partner hebben precies hetzelfde gekocht! (was leuk hè Esther, de info en het wachten op die producten :wink: )

Morgen ga ik, samen met een vriend van mij, alles uitproberen in een grote garage van hem, dus kunnen we lekker binnen werken.
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte van het resultaat! Ik verwacht er héél veel van op mijn zwarte TT (en Tim van Carclean gaf ook aan dat dit op mijn TT erg mooi gaat worden met bovengenoemde producten)

Al met al een TOP-dag!!!

Groetjes,

Tim
Gebruikersavatar
door the boots
#26673
Hoi,
Ook ik ben weer veilig thuisgekomen en heb erg genoten. Was voor mij de eerste keer om een aantal liefhebbers van het forum te ontmoeten. Voor mij even jammer dat ik de enige aanwezige roadstar was. Gelukkig was de vader van Ramon (Apeldoorn) erbij die zelf over een roadstar beschikt en daar ook gezellig mee kunnen kletsen. Veel opgestoken van de tips van Tim en zijn crew. Diverse zaken aangeschaft. Een echte poetser zal ik niet worden maar dat er snel en makkelijk een behoorlijk resultaat geboekt kan worden, spreekt en sprak me bijzonder aan.
Tim bedankt voor de gastvrijheid en zeker voor een herhaling vatbaar.:smt023
Dan kan ik daar misschien de jaarlijkse poetsbeurt van maken :) :)

gr HJ
Gebruikersavatar
door reindertt
#26683
allewijn schreef:Morgen ga ik, samen met een vriend van mij, alles uitproberen in een grote garage van hem, dus kunnen we lekker binnen werken.
Uiteraard hou ik jullie op de hoogte van het resultaat! Ik verwacht er héél veel van op mijn zwarte TT (en Tim van Carclean gaf ook aan dat dit op mijn TT erg mooi gaat worden met bovengenoemde producten)
Tim: de G220 zal je goed bevallen :) En het effect ervan ook.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#26704
Ik vond het ook een leuke en leerzame dag ! Uiteindelijk (net voordat jullie gingen eten) naar huis gegaan met
een leuk "5 stappen setje" van Mothers (beter dan Meguiars volgens Tim) tegen een scherpe prijs.
En van een luie autopoetser (Gideon, vriend van me) toch nog een klant van CarClean gemaakt :)
tot een volgende meeting !
Gebruikersavatar
door EsTTher
#26705
Ook ik heb weer een topdag gehad!

Heb weer wat geleerd deze dag; koop geen poetsmachine :wink: !! Evert staat nu elk vrij uurtje te poetsen... aan zijn eigen auto :?...
Nee hoor, de poetsmachine is een aanwinst. En nogmaals bedankt voor de leuke deal Tim (en de gezellige discussies vooraf; weet jij de volgorde nog Tim?).

Super georganiseerd Hans, Tim & crew, mijn complimenten..

Als mijn auto kennis gaat maken met de G220 zal ik mijn bevindingen (of die van Evert) plaatsen met foto's uiteraard!

Nog even de belangrijkste was-tips van Tim op een rijtje:
- Was je auto altijd met een washandschoen en niet met een spons
- Gebruik altijd 2 emmers, een met shampoo en warm water en een met warm water om de washandschoen tijdens het wassen in schoon te maken.
- Was de auto altijd van boven naar beneden
- Gebruik een microfiber droogdoek voor het drogen van de auto

Volgens mij zou Tim nog de poets-tips op het forum zetten...

Op naar de volgende meet!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#26715
VAG TT schreef:Mensen alstublieft, laat die meetings NIET samenvallen, zonde. :oops:
Datum was al heeeeel lang tevoren geprikt van 18 mei 2008 iig dus wie was dr eerder? t kip of t ei? alleen de invulling van deze meet is later bepaald.
Dus tjah al plan je een jaar voor uit en anderen hebben dan net ok die datum... is net ff pech hebben en een keuze maken!
door allewijn
#26719
Ronnie schreef:
VAG TT schreef:Mensen alstublieft, laat die meetings NIET samenvallen, zonde. :oops:
Datum was al heeeeel lang tevoren geprikt van 18 mei 2008 iig dus wie was dr eerder? t kip of t ei? alleen de invulling van deze meet is later bepaald.
Dus tjah al plan je een jaar voor uit en anderen hebben dan net ok die datum... is net ff pech hebben en een keuze maken!
Maar Ronnie: Waar was je nou zelf man??? :?
Gebruikersavatar
door TT Assen
#26785
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]