Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Joerek
#38577
Voor 60 euro vind ik het nog leuk ja... hou ons op de hoogte!

MarTTijn,... hoe ervaar jij de piepjes bij deur openen en sluiten? Vind het nu eigenlijk wel vervelend. Vergeet je nog even wat uit de auto, plop weer 3 harde piepjes verder. Eigenlijk iets te overdreven maargoed, wel leuk dat je dit soort dingen via de achterdeur gewoon kan instellen!
Gebruikersavatar
door metaal
#38586
MarTTijn, zomaar wat ideeen.

Wellicht handiger om dan een nieuw draadje te starten, i.p.v. hier weg te stoppen. Groepsbuy?

Arie
Gebruikersavatar
door sweeper
#38591
ik ben voor wat Arie zegt. een nieuw topic openen, en er gelijk een groupbuy van maken. ik Heb dan wel een mk1, maar er komt nog een vw met het canbus systeem.
Ik opteer dan voor een versie die geschikt is voor het oude en het nieuwe.
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#38594
Joerek schreef:MarTTijn,... hoe ervaar jij de piepjes bij deur openen en sluiten?
Ik vind het tot nu toe nog niet vervelend. Wat ik wel vreemd vind, is dat ik hier zie staan (foto) dat je vervolgens zelf die "beep" weer uit kan zetten,
maar ik dat toch echt niet kan vinden in mijn BIS !

En ja, een apart draadje voor een GroupBuy is misschien wel een goed idee, maar voorlopig ben ik in dit draadje
http://www.tt-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=3662
verder aan het posten, tot iemand ons kan overtuigen welke kabel we het beste kunnen bestellen.

Mischa heeft al eens een oproep gedaan of er MK2 bezitters bij hem in de buurt wonen, omdat hij een kabel heeft
die wellicht compatible is, maar het nog niet getest is.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38851
Vanmiddag bericht gekregen via e-mail dat m'n bestelde set op de post is gedaan :thumbright: Hopelijk is het vandaag of morgen al hier, dan kan ik zo snel mogelijk aan de slag :wink:
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#38852
het moet ook niet gekker worden, ik heb de set later besteld en had het woensdag
al in huis. ik zal er volgende week mee aan de slag. heb er al zin in!

gr.dennis
Gebruikersavatar
door Vincentos
#38856
Ik heb mijn spullen eergisteren binnen gekregen. Ik heb de reiniger mild even getest op mijn witte schoenen. Het maakt echt goed schoon maar bij mijn schoenen kwam meteen witte verf mee. Oppassen dus waar je het op gebruikt. (anders dan je TT stoelen dan :lol: )

Ik zal meteen ook voor en na foto's maken van het cleanen, voeden en verzegelen.

Groeten,
Vincent
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]