Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#38405
Ik heb gister toch nog de auto op kunnen halen :) ben van plan om in de ochtend langs te komen, maar 10 uur gaat niet lukken.
gr Richard
Gebruikersavatar
door MisterCats
#38408
goedemorgen :P

Het is 10 uur en de eerste 10 TT's zijn er al.
Er zullen meer dan 30 TT's komen en terwijl ik dit schrijf zie ik de een na de andere TT het terrein oprijden.

De demonstratie wordt op dit moment voorbereid en de koffie is heet :wink:

Mocht je nog twijfelen; stap in je TT en rijdt naar Nieuw Vennep, want ook het middagprogramma is interessant.

TOT ZO :!:
Gebruikersavatar
door hansgij
#38413
:P ochtend over onderhoud zeer interessant, meteen maar onderhoudsmiddelen besteld!!!! Happy Socks, bedankt voor uitlezen via Vagcom. Moest door andere verplichtingen eerder weg. groet Hansgij
Gebruikersavatar
door metaal
#38419
Van twee dingen heb ik spijt:

1) Dat ik geen jas bij me had. Zonder de zon was het best wel verrekte koud.
2) Dat ik niet eerder van huis ben gegaan. Heb nu een heel stuk van het begin gemist. Jemig wat was dat interessant en leerzaam! Moet het nog wel laten bezinken al die info.

Het vagcom gebeuren vond ik ook erg interessant omdat je een goed beeld krijgt wat er onder de kap afspeelt en of er wat mis is. Zo kwam ik erachter dat de optie van; motor uit, deur dicht, buiten staan en op slot willen drukken en mocht het zo zijn dat het raam open staat, de ramen dicht (of juist open) kunnen door de AB. Bij mijn mede mk2 gebruikers werkte dat prima, bij mij niet. Moet nog wel het handboekje erop naslaan.

Het was ook een vreemde gewaarwording toen er een tweede witte TT op het terrein kwam rijden. Hij had ook een primeur: een diesel TT.

Arie
Gebruikersavatar
door erikvandenhurk
#38420
Was een erg geslaagde meeting! Leuk dat er al zoveel nieuwe modellen zijn.. Vond de tourrit ook erg leuk. Ondanks dat we elkaar steeds kwijt zijn geraakt. :wink: Vooral dat smalle weggetje was genieten. En...... Mocht gezellig een stukje meerijden in de zwarte TTs, klasse! Complimenten weer aan de organisatie!
Gebruikersavatar
door sweeper
#38421
:smt023 Topklasse geregeld Joop (& Hans voor de locatie)

Uiterst leerzame dag, en blij te weten dat het met mijn lederen interieur nog helemaal goed zit.

Weet zo gauw niet meer voor wie, maar heb even opgezocht hoe het zit met de navigatie CD in de TT
er zijn 2 versies 1ste versie is vanaf '99 de BNS 3.x & de 2de versie vanaf 2001 is de BNS 4.x.
Beide zijn volgens mij z.g.n. NO DX versies van de Blaupunkt Travelpilot Navigatie.
Alle latere versies zijn DX versies.

Als je een beetje handig bent met computers, nieuwsgroepen e.d. vindt je wel een versie online. Dan is het altijd te proberen zonder dat je dingen koopt waar je niks aan hebt. Zoals een BNS 5.x bijv. :wink:
Gebruikersavatar
door R.Obdam
#38422
Ik/wij vonden het ontzettend leerzaam kon ook haast niet anders , als je de auto nog geen 24 uur in je bezit hebt :D
Ook de tourrit cq rally was voor mij een vuurdoop nu snap ik wat er word bedoeld met het turbo geluid :P
Dus organisatie bedankt en zeker voor herhaling vatbaar.
Gebruikersavatar
door massari
#38423
Was super vandaag, de toerrit deed me denken aan de rit in Zeeland. Mijn complimenten, het eten bij de Koreaan was ook super!
Gebruikersavatar
door tony
#38424
:D :D hoi allemaal,

het was in één woord....super...
we zijn weer wat wijzer en hebben lekker wat gereden. :D

nog bedankt en tot de volgende keer
groetjes ton
Gebruikersavatar
door Blackboard
#38426
Hallo, Marga en ik hebben een geweldig leuke middag gehad en wat een mooie rit, die gaan we nog eens doen, we hebben de routebeschrijving bewaard, Bedankt Modderraar voor het uitzetten van de rit. De organisatie bedankt, zonder jullie moeite om zo'n dag/rit te organiseren is het maar een praatforum, nu ook nog eens een genietforum.
Ik heb veel mooie TT's gezien met leuke enthouiaste mensen 8) , dit smaakt naar meer!!

Ik zal mijn foto's plaatsen zodra ik weer ondekt heb hoe ik ze kan plaatsen :oops:

groetjes, Tony
door robbyrr
#38427
Vond het ook zeker geslaagd!!....ik wist niet dat je leer nog zo goed kon fixen..
en veel leuke tt's,en de rit was ook leuk....zeker voor herhaling vatbaar!!..

Bedankt!..

Gr,

robby
Gebruikersavatar
door screamer
#38428
Was weer erg gezellig! Toerrit was ook super, jammer dat het na de eerste de beste bocht al fout ging... :P :D Hahaha. Maar was een hele leuke route.

De organisatoren weer bedankt voor de perfect verlopen dag!


Tot de volgende keer,


Guy
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38432
screamer schreef:.....jammer dat het na de eerste de beste bocht al fout ging... :P :D Hahaha.
Dat siert de dag wel vind ik :D Hans heeft nog gezegd dat het een 'puzzeltocht' ging worden :roll:

Ik vond het ook een zeer geslaagde dag. De demonstratie was erg verhelderend. Het mooie is dat Tiemen van colourlock niet vanuit zijn product(en) sprak, maar vanuit het materiaal zelf. Nu begrijpen we waarom het leer verslijt en op welke manier, zodat we zéér gericht kunnen gaan onderhouden en verzorgen.
Ook de Vag-com sessie kende veel interesse. Ik merkte wel dat een algemene introductie van te voren misschien niet verkeerd was geweest, maar gaandeweg de middag werd voor velen toch e.e.a. duidelijk.

Het weer zat ons erg mee, vond ik. Op een paar spetters na hebben we het gelukkig bijna de hele dag droog gehouden. Alle dank dus ook naar de weergoden :lol:

Ten slotte wil ik alle aanwezigen bedanken voor hun komst, hun bijdrage aan de dag en het enthausiasme! In het bijzonder bedankt ik Hans, voor de locatie, de lunch, de koffie, zijn gastvrijheid en voor het uitzetten van de 'speurtocht' :P Ik heb ervan genoten :)
Verder bedank ik Tiemen Bosma & zijn zoon van colourlock voor de zeer interessante demonstratie :thumbright:
Ook screamer, allewijn en alle anderen die hebben meegeholpen tijdens de Vag-com ronde, KEI bedankt :wink:

Op naar de volgende zullen we maar zeggen :!:

Groeten
Joop
Laatst gewijzigd door Happy Socks op zo mei 17, 2009 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Joerek
#38436
Was een leuke middag! Leuk om ook de mensen en TT's achter de forumnamen te zien.

Screamer, bedankt voor het programmeren via de vag-com. Vannacht al gelijk het nut gehad van de coming-home functie :)
De piepjes bij deur openen/sluiten gaan denk ik toch op den duur irriteren... ze zijn hard maar dat zie ik later wel ;)
Gebruikersavatar
door screamer
#38438
Happy Socks schreef:
screamer schreef:.....jammer dat het na de eerste de beste bocht al fout ging... :P :D Hahaha.
Dat siert de dag wel vind ik :D Hans heeft nog gezegd dat het een 'puzzeltocht' ging worden :roll:
Dat is waar, heb er een hoop lol om gehad. :D Was een mooie puzzeltocht. ;)

Joerek schreef: Screamer, bedankt voor het programmeren via de vag-com. Vannacht al gelijk het nut gehad van de coming-home functie :)
De piepjes bij deur openen/sluiten gaan denk ik toch op den duur irriteren... ze zijn hard maar dat zie ik later wel ;)
Als ze gaan irriteren dan schakelen we ze op een volgende meeting toch gewoon weer uit. ;)



Guy
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]