Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Vincentos
#38442
Het was een geslaagde dag ondanks dat er af en toe even een spatje regen viel. Mijn complimenten voor de organisatie. Alles was goed geregeld en de broodjes waren lekker :D Het is ook leuk om eens een gezicht bij een nickname te zien.

Mijn excuses voor de vieze auto. Gelukkig glom mijn rust/voet plaat wel. yeah!

Hierbij nog enkele foto's:

Hans heet iedereen welkom bij de meeting.
Afbeelding

College in de leersoorten :D
Afbeelding

Het terrein voor de uitleg van colourlock
Afbeelding

De uitlslapers :D
Afbeelding

Nog een keer.
Afbeelding


Na de uitleg was het uitlezen met vag-com ook gaaf om te zien. Tevens de auto-lock functie ingeschakeld (met dank aan Tim!) en ik ben erachter gekomen dat mijn N75 klep vervangen moet worden. Fijn :D

Groetjes,
Vincent
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38443
Leuke foto's Vincent! Altijd mooi om nog even terug te kijken :wink:
Ik hoop dat we Arie een beetje hebben kunnen ompraten v.w.b. het poetsen :D :P
door allewijn
#38447
Ook ik vond deze dag GeWeLdIg!
Ik heb genoten en de dag vloog voorbij. Druk...druk...druk... in de weer met mijn laptop om vele TT's te voorzien van de autolock functie, alarmpiepje, verbruik in km/l, etc.

De rondrit miste ik omdat ik nog even een rondje meereed in de TT van Eric om eea te loggen. Toen we terug kwamen was het terrein al leeg haha, oeps....

Ook ik wil Hans en Joop weer bedanken voor hun inzet, het was erg geslaagd.
Persoonlijk beviel mij ook het ´vrije karakter´ van de dag erg goed. Je zit minder met een tijdsgebonden schema en zo hebben we tijd om over allerlei zaken te praten, elkaar te helpen, bewonderen, kwijlen, etc, kortom prettig!

Groetjes en tot de volgende meeting,

Tim Allewijn
Gebruikersavatar
door Masterwill
#38451
Joop en Hans, bedankt voor de geslaagde en leerzame dag.
Er veel mooie TT gezien, vooral de MK2's. Ook leuk om de gezichten bij de TT's te zien.
Tim, nog bedankt voor het uitlezen van m'n TT en ik ga zeker ook zo'n VAG com aanschaffen.

Ben wel benieuwd of iedereen, na de rondjes botonde en één extra van de zaak, uiteindelijk bij het restaurant is aangekomen.
Hopelijk tot de volgende meeting.

Will
Gebruikersavatar
door sweeper
#38453
Nog een paar foto's van de geslaagde dag.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Nog een keer sorry Tim dat je de rondrit miste (& je acculader v.d. laptop), maar ben wel blij dat je even bent meegereden.
Had je toevallig de foutcodes nog opgeslagen op je laptop? Zo ja, kan je mij die mailen/pb?
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#38474
Ook ik vond het een topdag :!: Joop & Hans bedankt :!:
Alles goed verzorgd, en lekkere broodjes als lunch.
Guy, ook nog namens mij bedankt voor je truukjes met VAG COM :)
Valt inderdaad niet mee om bij elkaar te blijven met zo'n toerrit, maar het was een mooie rit.
Tot de volgende keer allemaal !
Gebruikersavatar
door jan.luppes
#38482
Ook mijn vriendin en ik hebben een topdag gehad. met de vagcom mooi een aantal veranderingen kunnen doorvoeren. gallon/miles nu op liters/km en daardoor ook nog af te leggen afstand met de tank in liters. ramen kunnen nu ook met de afstandsbediening geopend worden en natuurlijk het ochtendprogramma waarbij we een erg interessante uitleg kregen over leder. Natuurlijk heb ik een setje gekocht voor compleet onderhoud van mijn lederen interieur.
Wie kan met trouwens vertellen hoe ik mijn gemaakte foto's op deze site kan plaatsen, dit is me nog niet helemaal duidelijk
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38510
:idea: Mededeling :idea:
[hr]
Mocht iemand tijdens de meeting van afgelopen zaterdag onverhoopt niet in de gelegenheid zijn geweest een bestelling te plaatsen n.a.v. de colourlock demonstratie, dan wordt er alsnog een mogelijkheid gegeven!
Alleen déze week kan er nog een nabestelling worden geplaatst, uiteraard exclusief voor de aanwezigen van de Car Care MeeTTing :wink:

Interesse :?:
Stuur mij even een PB en ik ga ervoor zorgen!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door RuuTT
#38514
Ook ik heb me prima vermaakt zaterdag, leuke kennismaking met het hele TT fenomeen :)
VAG-com zag er interessant uit en de tourrit was erg geinig. Zat gelukkig vlak achter de eerste autos dus dan is de weg kwijtraken wel erg lastig. Sowieso erg leuk met het enthousiasme van iedereen en de prima organisatie.
Toch heeft zo'n meet ook zn mindere kanten, krijg opeens wel erg zin om mijn TTtje ook een beetje te modificeren met TT-S koplampen want dat zag er toch wel erg chic uit.. :)

Zijn dr nog meer mensen met foto's? Zie er nog niet zo veel staan. Hieronder een paar van de rijrit van dubieuze kwaliteit, mn tel is geen al te best fototoestel vrees ik.. (@hierboven; foto's kan je bijv via tinypic.com uploaden en plaatsen)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#38549
jan.luppes schreef:Wie kan met trouwens vertellen hoe ik mijn gemaakte foto's op deze site kan plaatsen, dit is me nog niet helemaal duidelijk
Dag Jan,

een afbeelding plaatsen gaat eigenlijk vrij gemakkelijk.
Wanneer je op de:Afbeelding-knop (onder aan de pagina) drukt krijg je een texteditor te zien:

Onder het tekstveld zie je de volgende link staan:
Afbeelding

Het volgende popup scherm zal dan verschijnen:
Afbeelding

Wanneer je nu op "bladeren" klikt, kun je de gewenste afbeelding op je computer opzoeken (bestand selecteren en op "openen" klikken). Juiste afbeelding gevonden? Klik dan op "Upload It!" en een link naar de afbeelding komt in je texteditor te staan. Als je nu op "Voorbeeld" klikt, dan kun je het eindresultaat bekijken, alvorens je je bericht daadwerkelijk post op het forum.
Voor elke afbeelding klik je dus simpel weg op de link "Voeg een afbeelding toe aan je bericht" :wink:

Succes!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door jan.luppes
#38557
Hoi Joop,

bedankt voor je uitleg. ik ben (natuuurlijk met de TT) dit hemelvaartweekend lekker een paar dagen naar zee. Als ik terug kom zal ik mijn gemaakte foto's gaan plaatsen. Overigens nogmaals bedankt voor het veranderen van mijn TT van miles/gallon naar km/ltr. het werkt toch een stuk prettiger

groeten en tot een volgende meeting.

jan
Gebruikersavatar
door jan.luppes
#38564
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
door sweeper
#38566
Effe tegen je muggenziften Jan. :D

Maar misschien vinden mensen het prettiger als je de kentekens onzichtbaar maakt voordat je ze op het net zet.
Gebruikersavatar
door metaal
#38570
Joop, dat poetsen is voorlopig nog ijdele hoop. Het belangrijkste is dat ik nu weet WAT er aan gedaan kan worden als ik besluit een glad lak oppervlak zou willen. En door jou weet ik ook een heel klein beetje van het hoe. Is ook veel waard. In het verleden heb ik wel het e.e.a. gepoetst, maar het wat altijd een wat “mooi, maar…” effect. Heb m’n collega’s verteld van de dag en van jouw krat met schoonmaak spullen. Dat laatste stuit bij mij nog op flink wat onbegrip.

Het vagcom vond ik ook wel wat hebben. Ik zeg dit zo, want ik heb ook opgezocht wat die kabels met software kosten. Ik vind 250+ euro toch effe te gek. Hoewel ik tijdens de meeting andere getallen gehoord heb. Wellicht heb ik op de verkeerde sites gekeken.

Arie
Gebruikersavatar
door MarTTijn©
#38576
metaal schreef:Het vagcom vond ik ook wel wat hebben. Ik zeg dit zo, want ik heb ook opgezocht wat die kabels met software kosten. Ik vind 250+ euro toch effe te gek. Hoewel ik tijdens de meeting andere getallen gehoord heb. Wellicht heb ik op de verkeerde sites gekeken.

Arie
Arie, ik ben ( na de post van Sweeper in dit topic ) bezig om te kijken of deze VAG COM kabel bij onze MK2 gaat werken.
Die zal rond de 60 € gaan kosten (incl). Maar het is natuurlijk zonde als het niet gaat werken.
Ik houd iedereen via dat topic op de hoogte !
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]