Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door screamer
#36693
Hallo mensen!

Ben net terug van een rondje west europa. :) Zie dat er al druk gediscussieerd is over de meeting. Ik vind beide locaties prima, Reeuwijkse plassen is een mooie locatie en locatie bij strand Nulde is ook niet verkeerd (ben zelf bekend met deze locatie omdat wij daar een klant hebben). Denk alleen dat Nulde wat centraler ligt en voor meer mensen aan te rijden is. Wat mij betreft gaat de voorkeur dus uit naar strand Nulde.

Nu even over de LED's, daar gaat het uiteindelijk allemaal om. ;) Ze zijn binnen gekomen! Net even gauw getest, de stadsverlichting is inderdaad een stukker feller en de hoek waar onder ze schijnen ook een stuk beter. Ga ze morgen in me TT zetten (dat is mijn kleine voordeel, dat ik de eerste ben :P), tijdens de onderhoudsbeurt. En ben erg benieuwd hoe het staat! Zal even een foto posten.

Voor deze mensen die niet naar de meeting komen, ik ga zo gauw mogelijk de LED's versturen. En de rest zie ik de 19e April.


Groeten,

Guy
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#36963
Als ik zo de poll bekijk, dan krijg ik het gevoel dat de locatie Nulde toch een lichte voorkeur geniet :)
Met nog maar 2 weken te gaan tot de bijeenkomst, denk ik dat we de locatie nu wel bepaald hebben...
En wat denken we qua tijd? Een uurtje of 12:00 ofzo?

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Breed
#36964
Vandaag heb ik een bubbeltjesenvelop met m'n ledlampjes binnengekregen! :D :D Morgen er gelijk in zetten! Bedankt voor het regelen en versturen Guy! mucho gracias!

Groeten, Breed
Gebruikersavatar
door screamer
#36967
Happy Socks schreef:Als ik zo de poll bekijk, dan krijg ik het gevoel dat de locatie Nulde toch een lichte voorkeur geniet
Met nog maar 2 weken te gaan tot de bijeenkomst, denk ik dat we de locatie nu wel bepaald hebben...
En wat denken we qua tijd? Een uurtje of 12:00 ofzo?
Nulde lijkt me ook de beste locatie. En 12:00 uu is wat mij betreft ook prima. :)


Breed schreef:Vandaag heb ik een bubbeltjesenvelop met m'n ledlampjes binnengekregen! :D :D Morgen er gelijk in zetten! Bedankt voor het regelen en versturen Guy! mucho gracias!

Groeten, Breed
Geen dank, graag gedaan. ;)


Guy
Gebruikersavatar
door sweeper
#36968
rond 12.00 u. is een goed plan.

tot over 2 weken bij Strand Nulde
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#36969
Dan kan de Poll wel gesloten worden denk ik.
Zal ook meteen ff de tijd enzo in de start-topic zetten, om het wat overzichtelijker te houden :)
door rokky
#37371
Ben ook ff aanwezig denk ik. Ben wel wat later maar hoef niets in te bouwen.
Wordt lekker weer zondag.....
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#37373
Leuk dat je ook even komt kijken rokky :thumbright: is altijd gezellig en lekker weer is ook zeker welkom :)
Tot zondag dan!
Gebruikersavatar
door massari
#37384
Even over de locatie; moeten we op de A28 afslag strand Nulde aanhouden of strand Horst? Het is toch bij de McDrive en Telstar Shop?
door rokky
#37385
Bij de mac is het makkelijkste denk ik? is ook gratis parkeren
Gebruikersavatar
door screamer
#37386
massari schreef:Even over de locatie; moeten we op de A28 afslag strand Nulde aanhouden of strand Horst? Het is toch bij de McDrive en Telstar Shop?
Strand Nulde aanhouden. En dan is het inderdaad bij de Mac.


Guy
Gebruikersavatar
door sweeper
#37387
massari schreef:Even over de locatie; moeten we op de A28 afslag strand Nulde aanhouden of strand Horst? Het is toch bij de McDrive en Telstar Shop?
Afslag 10, A28 Strand Nulde

Er is daar een Mercure Hotel, een Jachthaven (kantine "de Kajuit"), en Strandparc Nulde.

Bij de Mac ben je een afslag te vroeg of te laat afhankelijk van welke kant je komt.

Niet bij de mac dus Guy.

edit: Openingpost van Joop geeft aan Strandboulevard 5, te Putten. Dat is het Hotel Mercure.

De Locatie
Gebruikersavatar
door screamer
#37389
Oke, dan heb ik waarschijnlijk strandhost in mijn hoofd. Sorry! Ik dacht echt dat daar een Mac zat. :)
door ptie
#37391
Iedereen die op Strand Nulde heeft gestemd is aanwezig? :)
Gebruikersavatar
door tony
#37406
:D voor de mensen die nog willen komen, het is super weer om
effe een stukje te rijden ... 8)

misschien tot zo

:D groet ton
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]