Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Snowking
#40695
Was een leuke meeTT! Joop bedankt voor de organisatie.

En NusreTT nog bedankt voor de tip van mijn niet werkende rem lichten. De zekering was nog goed maar de connector van de schakelaar bij het rempedaal zat niet goed.

Tot een volgende keer! groeten,
Robin
Laatst gewijzigd door Snowking op zo jul 19, 2009 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door tt pedro
#40698
was gezellig die paar uurtjes die ik gewest ben
en screamer je tt ziet er superstrak uit man complimenten
was leuk om eens wat gezichten te zien
de volgende keer weer van de party

groetjes
Gebruikersavatar
door screamer
#40709
Was weer een gezellig middag! Een leuke opkomt en weer wat nieuwe gezichten leren kennen.

@Pedro - Bedankt voor het compliment! Ben benieuwd naar jouw TT als je de body-kit er onder hebt zitten waar we het over hadden vanmiddag.

Zijn er al mensen met foto's??? :D


Tot de volgende meeTT,

Guy
Gebruikersavatar
door Peultje
#40710
ik vond het ook weer een geslaagde middag :D heb me prima vermaakt, bij de tourrit was het alleen erg jammer van als die drempels :P en het had niet veel gescheeld of zat ik in die mooie rooie belg :P

verder heb ik maximaal ervan genoten overigens :)

Joop bedankt voor de organisatie, tis je weer gelukt om een geslaagde meeTTing te organiseren!!

kheb de km's ff bij gehouden en ben op 518 gestrand :P dat zijn er weer genoeg voor vandaag :)

ik heb wel een aantal foto's, ik kan ze hier alleen helaas niet uploaden, maar dat volgt nog.

ik kijk er nu al naar de volgende meeTTing uit!

Groeten,

Gerard
Gebruikersavatar
door makaveli
#40715
Het was echt heel gezellig vandaag, ben benieuwd naar de foto's. En gelukkig stond Peultje op tijd stil :P
Gebruikersavatar
door tt pedro
#40720
oja dat was ik even vergeten maar dan nog bij deze
joop bedankt voor de organisatie en voor het uitlezen van mijn auto
Gebruikersavatar
door xcharmedx
#40721
screamer schreef:Was weer een gezellig middag! Een leuke opkomt en weer wat nieuwe gezichten leren kennen.

@Pedro - Bedankt voor het compliment! Ben benieuwd naar jouw TT als je de body-kit er onder hebt zitten waar we het over hadden vanmiddag.

Zijn er al mensen met foto's??? :D


Tot de volgende meeTT,

Guy

Ik kan nog niet alles uploaden maar hier alvast één.
Bedankt voor gezellig ochtend, leuk om weer wat nieuwe mensen te hebben leren kennen.

Ellen


Afbeelding
Laatst gewijzigd door xcharmedx op ma jul 20, 2009 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Blackboard
#40731
We (T&T Tony & Ton :wink: )hebben ons prima vermaakt en diverse leuke mensen leren kennen én ook nog een leuke rit gereden...bedankt Joop voor het uitzetten!! Zonder initiatiefnemers zoals jij geen ritten!!
Ton was vandaag de fotograaf zodra ik de foto's van hem ontvangen heb zal ik ze posten (kan mss ff duren maar komen doen ze!)

Tot de volgende Meett, Tony

p.s.: geweldig van Gerard & vriendin om van zover te komen, respect 8)
Gebruikersavatar
door NusreTT
#40734
Joop, Ronnie,
voor de KEI GEZELLIGE dag/eten, jullie hebben deze saaie Amsterdammer enorm vermaakt alleen de karaoke hoefde voor mij niet. buiten dat het was een zeer geslaagde dag,

Raim, Bedankt voor de tip over de turbo pomp, ik heb nog garantie vandaag neem ik contact op met de garage, en je DRL zit er echt gaaf uit man suc6 met je stiekeme gedachten

Robin,Niets te danken, ik ben blij dat het niets ernstig was,

Ellen,
Leuke foto's , je hebt ook een leuke DRL maar als ik moet kiezen het wordt toch wat raim heeft (Sorry) die vind ik echt Kei Gaaf (zoals Brabanders zeggen)nou de prijs nog,

Tony & Ton,
Jammer voor de wateroverlast ik hoop dat je geen vlekjes hebt overgehouden, ik ben benieuwd naar de foto's

Guy,
je auto ziet er erg strak uit, ik vind hem heel mooi jij hebt je best gedaan man,

en ik wil nog iedereen bedanken voor de gezellige dag en tot de volgende MeeTTing,
Tulpen eeehh Groeten uit Amsterdam,
Laatst gewijzigd door NusreTT op di jul 21, 2009 8:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#40773
Mensen, iedereen enorm bedankt voor de aanwezigheid en voor de meegebrachte gezelligheid :!: Zonder jullie óók geen meeting moet je maar denken :wink: Ook de mensen die van ver gekomen zijn alle respect, evenals de mensen die spontaan nog even geweest waren.

Ondanks de paar buien denk ik dat we toch nog behoorlijk mazzel hebben gehad met het weer. Toen ik de berichtgevingen vandeweek zag had ik er wel even een hard hoofd in, maar achteraf viel het allemaal reuze mee gelukkig. Volgens mij zijn er best mooie plaatje geschoten gedurende de dag, dus ik ben erg benieuwd!

's Avonds hebben we nog overheerlijk gegeten met z'n drieën. Ook voor de lieftallige serveerster bleef onze aanwezigheid niet onopgemerkt :D Ze was helemaal van de (menu)kaart!

Nogmaals iedereen bedankt en ik hoop jullie op een volgende meet zeker weer te zien :!:

Afbeelding
Afbeelding

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#40783
Voor de mensen die de route (nog) eens een keer willen rijden:
Chill OuTT! RouTTe (Zuid)

Ik wil proberen om in de toekomst alle gereden routes ergens in een downloadhoekje op te slaan, zodat we een leuke database van tochtjes krijgen. Dan gaan ze niet verloren en kunnen ze op eigen initiatief (nogmaals) gereden worden :wink:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#40850
Peultje schreef:hier nog een paar beloofde foto's :)



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Iets mis gegaan met het posten denk ik. Heb het maar even voor je opnieuw gedaan.
(rechtermuis knop op de foto "afbeeldingslocatie kopieren" kiezen, en dan het vierkantje met de bergen kiezen, en rechtermuis knop "plakken" gebruiken)

Ziet eruit als dat ik een hele gezellige middag heb moeten missen. Maar ja je kan niet overal bij zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
door Peultje
#40853
dankje :D
Gebruikersavatar
door Elsbeth TT
#40858
Hoi Allemaal,

Ook wij vonden het erg gezellig afgelopen zondag. Joop je had het allemaal weer prima voor elkaar!
Het weer deed goed zn best dus we hebben de rit lekker open gereden.

Tot de volgende meeting, groeten Elsbeth
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]