Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#42639
Na een lange zit weer veilig thuis gekomen :)

Dennis, het was TTop :!:
's Morgens rond 10:00 uur aangekomen bij Design-Car en werd direct welkom geheten door Dennis en getrakteerd op een lekkere bak koffie met een broodje. Gaande weg kwamen er steeds meer TT's aanrijden en werd het alsmaar drukker en drukker. In totaal zijn er iets van 23 wagens geteld, dus de opkomst was goed!
Na de koffie met een praatje hier en daar zijn we van start gegaan met de Rally-toer. Een tocht vol afwisseling; leuke landweggetjes, pittoreske plaasten en een tussenstop bij pannenkoekenhuis "De Stroper". Al met al een zeer geslaagde rit!
Ter afsluiting nog even gestopt bij vd Valk op de parkeerplaats waar de wagen weer eens een geweldig schouwspel vormden. Zowaar een heuse "Natte neuzen show", want ondanks de paar druppels regen die we onderweg hadden gehad, heeft het weer toch aardig zijn best gedaan om zich van haar beste kant te laten zien :)
Op de weg naar huis nog een mooie rode MKII gespot in de achteruitkijkspiegel :wink: en een tweetal uurtjes later was ik weer thuis.

Via deze weg wil ik Dennis en iedereen die geholpen heeft om deze dag tot een succes te maken enorm bedanken voor de gastvrijheid, de overheerlijke versnaperingen & de leuke Rally-toer!!

Groeten
Joop

P.S. Ben benieuwd naar de foto's! :wink:
Gebruikersavatar
door Vincentos
#42642
Klinkt heel gaaf weer.

Het is dat ik ziek thuis zit. Ik had de TT al voorzien van een vers laagje wax en tijd vrijgemaakt.

Kom op met die foto's.....kan ik zien wat ik gemist heb :D
Groeten,
Vincent
Gebruikersavatar
door Roadster61
#42645
Ook wij zijn na een prachtige dag weer thuis met een kleine 400 km meer op de teller.

Dennis, super georganiseerd.
Alles was voor goed elkaar, op een klein buitje na ( maar daar kon zelfs jij niets aan doen).
Lekker rijden (kappie open, kappie dicht), leuke mensen en een lekkere pannenkoek.


Het was onze eerste meeTTing, maar zal zeker niet de laatste zijn.
We kijken uit naar de volgende.

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's te vinden op: http://picasaweb.google.com/jantje61/STTylingMeeTT2009#
Wanneer iemand het origineel wenst ( ca 5MB per foto) graag een pbtje. Dan mailen wij ze wel door.


GroeTTjes
Izabel en Jan
Gebruikersavatar
door Peultje
#42651
Ik vond het wel jammer dat ik er niet bij kon zijn, zo te zien was het weer een geslaagde dag, met veel mooie wagens!!

ik hoop er de volgende meeTT weer bij te zijn :)

Gr,

Gerard
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#42652
Peultje schreef:Ik vond het wel jammer dat ik er niet bij kon zijn, zo te zien was het weer een geslaagde dag, met veel mooie wagens!!

ik hoop er de volgende meeTT weer bij te zijn :)
zo denk ik er ook over, volgende meeTTing moet friesland weer vertegenwoordigd zijn.

gr.dennis



,
Gebruikersavatar
door Ronnie
#42707
Ik zat al in t vliegtuig en heb de zon maar meegenomen aan een touwtje :D

gr Ronnie
Gebruikersavatar
door makaveli
#42720
Verdomme, ik was echt helemaal in de veronderstelling dat het aankomend weekend was, nou ja volgende keer beter. Wel jammer want ik had me er echt op verheugd !!
Gebruikersavatar
door Ronnie
#42749
Beetje rustig blijven daar net over de grens ;) hahaha
Gebruikersavatar
door MisterCats
#42774
Ik ben blij dat het weer en geslaagd evenement was.
Ik heb me vermaakt in Italie op vakantie, maar de volgende keer wil ik er weer bij zijn.
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#42828
Zijn d'r nog meer foto's in aantocht? :)
Heb zoveel camera's voorbij zien komen, haha
Gebruikersavatar
door Ronnie
#42864
Ik heb 3 TT's gespot op Kreta, maar niet bij elkaar... maar ben idd wel benieuwd naar de zondag foto's toen ik ergens op 11 km hoogte door de lucht vloog.
door gelde023
#43130
Nog steeds geen andere foto's gezien?

Wie was degene die bij aankomst van het pannenkoekenhuis foto's maakte langs de weg?

Groeten
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#43131
:D Haha, dat was "oom agent" :wink:

Maar er zijn wel meer foto's gemaakt die dag. Ik heb wel opgevangen dat er veel foto's zijn gemaakt door niet-leden (TT rijders op uitnodiging van Dennis), dus ik kan me voorstellen dat het verzamelen van die foto's wat langer op zich laat wachten.

Groeten
Joop
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]