Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
door rokky
#47542
Happy Socks schreef:
Jeremy Clarkson schreef:"...ik heb geen kapsel; ik heb gewoon haar!"
:)

@Rokky
Wel jammer te horen dat je het enigzins tegen vond vallen, Rokky, maar ik zal het morgen allemaal gaan meemaken.
Ik heb er wel enorm zin in!
Wat voor kaartjes had je precies? Ikzelf heb de golden tickets, dus incl. Paddock toer & toegang tot de VIP-ruimte, ben benieuwd of daar nog wat leuks te zien valt!
Mijn TT blijft netjes thuis. Een vriend van me rijdt erheen (Volvo S60 T5), da's ook niet onaardig btw :wink:
Zal m'n bevindingen wel posten hier morgen, als ik tijd heb!

Groeten
Joop
Wij hadden brons kaarten (gekregen overigens) Ik denk dat als je helemaal vooraan zit het muziek geluid een stuk minder storend is de speakers hangen dan boven je en je zit met je neus op de baan. Kijk wel uit met de vlammen werpers die recht de lucht in branden, tot achterin kon je de warmte voelen, idem vuurwerk. Als je helemaal vooraanzit ga je er zeker van schrikken haha......
Gebruikersavatar
door tgm
#47591
Happy socks: ik zat twee plaatsen schuin achter je, maar je zag me niet :)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#47604
tgm schreef:Happy socks: ik zat twee plaatsen schuin achter je, maar je zag me niet :)
Ik heb je idd helaas niet gezien, anders hadden we zeker even een babbeltje gemaakt!
Je had trouwens nog wel naast mij kunnen gaan zitten :P Waren nog 2 stoelen leeg gebleven...

Zoals Rokky al aangaf, het geluid was wel wat aan de harde kant, maar vond het zeker geen onaardige show. Als je bekijkt dat je bij een gemiddelde tv-uitzendig de mensen alleen maar ziet staan kijken en het meest spectaculaire een demonstratie van een V8 foodblender is, dan komen we er nog niet zo slecht vanaf :wink:

Oh ja, mezelf al gespot op internet :D
Afbeelding

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door evdb
#47609
Happy Socks schreef:Oh ja, mezelf al gespot op internet :D
Ah! Dat is grappig.... Hoe kwam je er achter?
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#47612
evdb schreef:Ah! Dat is grappig.... Hoe kwam je er achter?
Was aan het kijken of er al wat meer foto's / video's op het net verschenen waren van die dag. Toevallig wist ik nog dat we daar een broodje stonden te eten en uitzicht hadden op die vier.... ehh... die Mercedes SLR :D
Las overigens dat er voor ruim 20 miljoen aan raspaardjes binnen stond :shock:
:arrow: Bericht Top Gear Magazine

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door evdb
#47614
Happy Socks schreef: Was aan het kijken of er al wat meer foto's / video's op het net verschenen waren van die dag
Nou..... dat is ook toevallig... Kom ik ook een foto tegen waar ik op sta... ;-)

Afbeelding
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#47615
Hahaha, da's idd ook toevallig ja :)
Volgens mij heb ik je dan wel gezien de zondag :wink: :P

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#47618
Op de terugweg trouwens ook nog erg gelachen :)
Die A4 kaarten van de "Cool Wall" bleken ook erg grappig op de openbare weg :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]