Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door screamer
#44045
Helaas kon ik er (weer) niet bij zijn... Maar aan de reacties te zien was het weer een geslaagde meeting. Nu nog wat foto's. :D


Guy
door Ducaudi
#44074
Aah, nu zie ik wat ik wat gemist heb :(
Tis dat ik een kinderfeestje had, anders was is zeker gekomen.
De volgende meeting (over motorisch onderhoud of optische styling?) dan maar!
door Satu
#44076
Gezien de foto's en het relaas van diverse mensen die er WEL bijwaren, lijkt het mij zeker een gemiste kans om er bij te wezen. Volgende keer beter en zeker erbij zijn dus, getuige de mooie TT's op de foto's.
Gebruikersavatar
door massari
#44079
Pase schreef:Hai,

Tevens ook met kwijl in de mond van de mooie zwarte ABT MK2 van Massari kunnen genieten en denk meerdere met mij...

Mvg
Pascal
Ik? Ik ben niet geweest hoor... :D
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#44081
Het was zeker een leuke en interessante meeting. Geloof dat ik bij iedere eigenaar schittering in de ogen zag toen Ronald aan het vertellen was hahaha! Dat zijn 10+ klantjes die zich daar laten chippen :)

Was ook zeker leuk om de verschillende wagen van het forum en hun eigenaars te zien. Hopelijk lukt het me om bij de volgende meeting er weer bij te zijn.

Groeten,
Ramon
Gebruikersavatar
door evdb
#44082
Hé projecTT-One, wanneer ga je hem laten chippen?????
Gebruikersavatar
door projecTT-ONE
#44095
Ik heb ook nog 2 vragen bij Ronald uit staan, zodra ik daar antwoord op heb weet ik of ik de wagen laat chippen zodra er plek is.. er zal nu wel een wachtlijst staan :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#44098
er is inderdaad al een wachtlijst. ik moet over drie weken
(zaterdag 14 november) bij ronald op het matje verschijnen.

ik ben benieuwd wat voor vermogen de mijne gaat leveren :D

gr.dennis
Gebruikersavatar
door Anand
#44135
Hoi,
Was zekers leuk om de gezichten te zien en Ronals zijn uitleg etc te horen dus chippen die handel :)

Vraagje : heb ik het nou goed verstaan dat Ronals zei : TT`s met 180pk kunnen tot 300 pk getuned worden ZONDER maar een of andere krukas etc achtige delen te hoeven vervangen / versterken ?
Ik kon helaas maar 2 uurtjes meemaken van de meeting dus kon niet alles meekrijgen .

Ik wil namelijk zelf tot max 250pk gaan met een 180pk quattro :
- Chiptuning tot 210 pk , 325nm
- ?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Mijn vraag dus : hoe kom ik vanaf 210 richting +/- 250pk ????
Kwestie van grotere turbo oid ?
Heeft er al iemand hier tot 250pk getuned ?
Ben benieuwd.........zal Ronals destijds ook hierover verder mailen , eerst nog ff 4 maanden mijn garantie uitzitten en de auto probleemvrij krijgen (zover die er zijn)

Gr,
A+
Gebruikersavatar
door Marco71
#44187
Duttch en evdb bedankt voor het plaatsen van de foto's ! Ik vond het een interessante en zeer geslaagde meeting, jammer dat er niet meer tijd was om mijn TT gelijk te laten chippen maar heb een afspraak gemaakt voor 9 nov as. !!
Het was mijn eerste meeting en vond het ook erg leuk de verschillende TT's van het forum en hun eigenaren te zien. Ik zal zeker proberen er de volgende meetting weer bij te zijn.

groet Marco
Gebruikersavatar
door sweeper
#44189
Anand schreef:Hoi,
Was zekers leuk om de gezichten te zien en Ronals zijn uitleg etc te horen dus chippen die handel :)

Vraagje : heb ik het nou goed verstaan dat Ronals zei : TT`s met 180pk kunnen tot 300 pk getuned worden ZONDER maar een of andere krukas etc achtige delen te hoeven vervangen / versterken ?
Ik kon helaas maar 2 uurtjes meemaken van de meeting dus kon niet alles meekrijgen .

Ik wil namelijk zelf tot max 250pk gaan met een 180pk quattro :
- Chiptuning tot 210 pk , 325nm
- ?????????????????????????????????????????????????????????????????????

Mijn vraag dus : hoe kom ik vanaf 210 richting +/- 250pk ????
Kwestie van grotere turbo oid ?
Heeft er al iemand hier tot 250pk getuned ?
Ben benieuwd.........zal Ronals destijds ook hierover verder mailen , eerst nog ff 4 maanden mijn garantie uitzitten en de auto probleemvrij krijgen (zover die er zijn)

Gr,
A+
Wil je de boel optimaliseren en tot 250pk & vooral wil meer komen, zal je denk ik moeten denken aan:

- grotere (Garret Turbo)
- grotere injectoren
- beter uitlaatspruitstuk
- grotere downpipe (uitlaat)
- sport katalysator & rest van de uitlaat
- front mounted intercooler
- slangen van/naar Turbo (compressor zijde) vervangen voor metalen pijpen & bochten.
- inlaattraject flowen.
- motor balanceren
- enz. enz. enz.

Dit zijn wat voorbeelden die tot meer vermogen moeten kunnen leiden.

Persoonlijk denk ik dat grotere turbo met chiptuning al het gewenste resultaat zal leveren.

Of de motor al deze aanpassingen aankan zonder verhoogde slijtage te krijgen op drijfstangen, kleppen e.d. weet ik niet, maar ga er maar vanuit van wel.
Ga in overleg met Ronald, en hij kan je zo vertellen wat wel & niet nodig is.

Als je aan dergelijke vermogens en meer gaat denken, zal je ook de remmerij & wegligging moeten gaan aanpakken om het weer veilig stil te zetten.

Wat je beter kan doen is extra sparen, en een standaard 225pk kopen. Is denk ik goedkoper en makkelijker.
Gebruikersavatar
door Anand
#44190
Ok, bedankt Sweeper....ik zal al dik tevreden zijn als de auto gechipt is tot 210pk en de eventuele grotere turbo is het laatste wat ik ooit een keer wil en heb verder geen behoefte aan meer dan max 250pk...ik ben een vrij rustige rijder en wil mijn TT heel lang blijven rijden en wordt voor mij dus geen scheurbak :)

Eigenlijk bevalt de 180pk Q al super ,ook qua power dus wil er geen verdere aanpassingen op loslaten naast de chip en evt grotere turbo.

Zal er met Ronald / VR6 zekers tezijnertijd gaan overleggen.
Gr,
A+
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]