Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
door allewijn
#49383
Ook ik hoop de volgende meeting weer eens van de partij te zijn!
Nu was/ben ik te druk bezig met verhuizen/verbouwen (tja... altijd wel een excuus).
Tevens hou ik persoonlijk iets minder van 'rondritten/tourtochten', ik zie zelf liever meetings waar wij bijv. een presentatie krijgen van een bedrijf (zoals toen ter tijd carclean, lederonderhoud, vagcom, ***, etc.), we iets te 'klussen' hebben aan TT's, zoals inbouw divertervalves, loggen vagcom, rollenbanken, etc.
Maargoed, nu ik weer al die prachtige foto's zie van zó ontzettend veel TT's bij elkaar, krijg ik toch weer kriebels.
Als mijn TT straks weer helemaal 'top' is (wat nieuwe dingen monteren zoals V6 grill, RS4 naafkappen, goede professionele poetsbeurt, etc) dan kom ik ook weer hoor!

Groetjes,

Tim
Gebruikersavatar
door sweeper
#49390
Modderaar schreef:
ttrev21 schreef:Great looking meeting guys , what a fantastic turnout , the photo`s look superb. 8) 8) 8)
Yep. it was a nice meeting and we enjoyed it very much :P
Except for the rain ofcourse, but you know what that's like. :roll:

allewijn schreef:Ook ik hoop de volgende meeting weer eens van de partij te zijn!
Nu was/ben ik te druk bezig met verhuizen/verbouwen (tja... altijd wel een excuus).
Tevens hou ik persoonlijk iets minder van 'rondritten/tourtochten', ik zie zelf liever meetings waar wij bijv. een presentatie krijgen van een bedrijf (zoals toen ter tijd carclean, lederonderhoud, vagcom, ***, etc.), we iets te 'klussen' hebben aan TT's, zoals inbouw divertervalves, loggen vagcom, rollenbanken, etc.
Maargoed, nu ik weer al die prachtige foto's zie van zó ontzettend veel TT's bij elkaar, krijg ik toch weer kriebels.
Als mijn TT straks weer helemaal 'top' is (wat nieuwe dingen monteren zoals V6 grill, RS4 naafkappen, goede professionele poetsbeurt, etc) dan kom ik ook weer hoor!

Groetjes,

Tim
Nou Tim dan kom je dit jaar wel aan je trekken als je de evenementenlijst van Joop bekeken hebt. Daar staan genoeg meeTTings op waar je wat te doen hebt. :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]