Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#51754
misschien is er wel wat te regelen met de leiding daar om toch naast elkaar te kunnen staan al zijn we niet met de audi TT club zelf.

ik wil deze week wel eens even horen bij de leiding van het evenement, zou wel leuk zijn.

we kunnen wel samen er heen rijden michel, jij rijdt denk ik ook via heerenveen erheen. ik kom daar ook langs namelijk.

ik hoor het wel,

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#51757
Het is inderdaad qua tijd een beetje té dichtbij om dit als club goed te kunnen organiseren, maar op zich lijkt het me ook wel leuk om eens acte de présence te geven op zo'n evenement.
Wanneer hiervoor voldoende animo bestaat, kunnen we dit evenement voor volgend jaar best inplannen.
Ik ben dan wel van mening dat we het dan meteen goed moeten aanpakken d.m.v. clubstand en diverse promo-materialen (spandoekkie, flyertje, enz.).
Zal wel ff een Poll opzetten om te kijken hoe men erover denkt!

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#51760
dat is praat joop :smt023 zo komen buitenstaanders er ook achter hoe en wat de TT club is!

van vorige jaren weet ik nog dat het een leuk evenement is waar van alles te bekijken is. van oude standaard auto`s tot
uitgebouwde nieuwe auto`s.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#51766
Natuurlijk moeten we niet uit het oog verliezen dat De Audi TT Club Nederland een heel selectief ledenbestand kent. We zijn, zoals de naam al aangeeft, een club waar maar 1 type wagen in voorkomt :wink:
Vandaar dat een grootscheepse wervingsactie of promotie van de club op dit soort evenementen ook zijn beperkingen kent. Ik denk overigens wel dat het goed is als we ons gezicht eens laten zien, ook naar andere clubs toe 8)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door michelvdvelde
#52286
@GoTTzilla: Ja, ik rijdt inderdaad langs Heerenveen dan. Goed plan! PB me je 06 even, dan kunnen we e.a. afspreken.
Gebruikersavatar
door stivoman
#52290
Als dit nog doorgaat, ben ik zeker van de partij!
Gebruikersavatar
door Snowking
#52292
Ik ben der ook bij.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#52294
michelvdvelde schreef:@GoTTzilla: Ja, ik rijdt inderdaad langs Heerenveen dan. Goed plan! PB me je 06 even, dan kunnen we e.a. afspreken.
samen er heen rijden kan altijd maar samen op het paddock staan wordt moeilijker denk ik zelf.

ik wil de organisatie daar wel een email sturen of dat ook kan zonder club zelf.

zou wel leuk zijn diverse TT`s naast elkaar te hebben staan, niels (nwolff1986)
wou er ook al heen namelijk.

grTTz. dennis
door Nwolff1986
#53111
Ik ben ook zeker van de partij, zal ook op de paddock te vinden zijn.
Echter rijd ik wel mee met een groep vrienden waaronder andere audi's volkwagens bmw's etc.
Ik weet dus niet waar ik op de paddock kom te staan. Als het toch zo uit komt dat alle TT's bij elkaar komen ga ik gewoon even verplaatsen op de paddock :D

Voor nu is de weervoorspelling goed en kijk ik er heel erg naar uit, wordt een heerlijk dagje denk ik zo :D
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#53115
mijn auto staat op de paddock. ik heb inmiddels een autokaart besteld voor maar 5 euro
en staat gegarandeerd op de paddock.

als ik jou zie weet ik niet, ik weet namelijk niet wie bij de TT hoort aangezien ik je nog nooit
gezien heb.

het wordt mooi weer volgens mij dus vast en zeker een leuke dag.

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door tgm
#53176
Ik ben er ook bij. Volgens mij heb ik het bordje wat ik tijdens de ledenvergadering van Happy Socks heb gekregen nog, dus die plak ik wel achter de voorruit :)
Gebruikersavatar
door michelvdvelde
#53181
@GoTTzilla: Hoelaat ga jij naar Assen rijden maandag? En waar zullen we treffen? (Drachten?) Aangezien Heerenveen nogal om is voor mij...

Ik doe mee met Show en Shine. (Vrije paddock kaart dus)
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#53193
ik weet niet precies nog hoelaat ik weg ga. ik ga met een vriend van me samen in mijn TT.

ik sta gewoon op het paddock en doe nergens aan mij. hij staat er dus alleen te kijk :shock:

hoe laat had jij in de planning om erheen te gaan dan?

grTTz. dennis
Gebruikersavatar
door michelvdvelde
#53206
Ik rij rond kwart voor 9/9 uur uit Leeuwarden weg, ben dan rond kwart over tien in Assen.
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#53210
dan wordt het samen op rijden niets ben ik bang. ik had in de planning om 10 uur weg te
gaan. zo druk is het in het begin nooit namelijk.

maar dan zie ik je daar misschien wel en kunnen we even een praatje hebben.

grTTz. dennis
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]