Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#51690
Voor de echte tuning-meeting "Die Hards" uit de VW / Audi scene is er van 12 tot en met 15 mei weer de Worthersee tour editie 2010.

Worthersee 2010 is wellicht het grootste tuning event van Europa en ver daarbuiten. De bezoekersaantallen lagen vorig jaar over drie dagen verdeeld rond de 130.000 bezoekers. :shock: Van moderne tuning tot echte "Old School", je ziet het er allemaal.
Ik ga er met een groepje tuning vrienden naar toe, het gaat weer mega gezellig worden. Alleen maar autofans uit heel Europa en zelfs van daarbuiten.
Het is effe rijden maar dan heb je ook wat, wij gaan in ieder geval een hele week. Een paar dagen voorafgaande aan de eigenlijke meeting begint alles al zo'n beetje binnen te druppelen en dan is het een iedere dag 1 groot autofan feest met spontane meet en greets en vooral veel lol.

De You Tube filmpjes van vorig jaar geven een aardige indruk van wat je kunt verwachten.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dO7VOZ91 ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=bE9Wv_F3 ... r_embedded[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o4aSlqeF ... r_embedded[/youtube]


Grtzz Henk
Gebruikersavatar
door goTTzilla
#51698
lijkt mij ook nog wel eens super toe om er heen met een groepje maar helaas zijn er bij mij in de buurt
niet zulke auto fans die dit ook wat lijken.

vergeet je je camera niet mee te nemen voor wat mooie pic`s :wink:

grTTz. dennis
door Nwolff1986
#51701
Waar is de locatie van deze meeting? het lijkt me wel erg leuk uitje :D
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#51703
Om de hoek he, Oostenrijk, dus wel lunchpakketje meenemen voor onderweg :D
Foto's worden zeker geplaatst Dennis want het niveau dikke bakken is daar toch bovengemiddeld 8)
door Nwolff1986
#51707
:shock: Beetje ver weg haha :P Ik denk er nog even over :roll:
Gebruikersavatar
door stivoman
#51709
Lijkt me erg gaaf!
Als ik niks te doen heb ga ik ook mee....................
Gebruikersavatar
door ronaldgti
#51857
Helemaal goed omschreven :lol: :lol:
Is echt DE meeting,als je daar eenmaal geweest ben dan......
2005 was voor mij de laatste keer dus ben weer zeer nieuwschierig
Wij gaan ook 1 week en een aantal andere gaan 2 weken.
Zitten in Reifnitz zelf.

Heb zelf net twee maanden geleden een TT aangeschaft en ben dus druk met het klaarmaken van de auto voor Oostenrijk.
Gebruikersavatar
door TTmaniac
#51868
He das gaaf,

Ik weet niet exact welk hotel we zitten, dat heeft 1 van de dames geregeld dus dat zou ik moeten navragen. Maar zoveel nederlandse TT's zullen er daar niet rijden. Als je er dus eentje met een grijs dak ziet rijden gelijk even een seintje geven dan kunnen we kennismaken.

Wij vertrekken hier al zaterdag de 8e s'avonds en zullen dus zondag in de loop van de dag aankomen. De week voorafgaande aan de eigenlijk meet is veel te leuk om te missen. Zitten een paar "old school" auto's bij ons in de collone die ook nog eens behoorlijk plat liggen dus dat wordt een zuining tripje. Denk dat maar rond de 100 -110 kunnen gaan rijden maar we hebben geen haast ;)

Grtz Henk
Gebruikersavatar
door ronaldgti
#51914
Ik vertrek ook de 8e maar dan vroeg in de ochtend.
Zou leuk zijn om elkaar daar tegen te komen.
Heb zelf nu een schroefset eronder gezet en mijn zomerset 19inch le mansen en uiteraard een paar dikke adapters om het geheel te laten kloppen.
Is gelijk een dikke auto :lol:
Parrot zit er ook in en mijn eigen radio een Alpine met usb en i-pod interface.
Alleen dat geluid he! hoe moet het nu echt met een bose systeem en een aftermarkt radio??????????????????
topics genoeg maar allemaal anders.

Heb in ieder geval genoeg muziek op de i-pod voor de trip naar Oostenrijk 8) 8)

Grtz.Ronald
Gebruikersavatar
door Ronnie
#51915
Bose, t heeft naam maar om nu te zeggen dat t super klinkt een systeem van al wat jaren oud... t is dat ik maar radio luister en dat actieve systeem in de Audi's wel lekker vind klinken maar heb veel beter gehoord dus als je iets doet gewoon er uit dr mee en aftermarket een mooie set samenstellen dat levert meer op voor je oren ;) niet om Bose om zeep te willen helpen maar vind t qua geluid echt achterhaald wat dr standaard in zit.
Gebruikersavatar
door denders
#51920
Ronnie schreef:Bose, t heeft naam maar om nu te zeggen dat t super klinkt een systeem van al wat jaren oud... t is dat ik maar radio luister en dat actieve systeem in de Audi's wel lekker vind klinken maar heb veel beter gehoord dus als je iets doet gewoon er uit dr mee en aftermarket een mooie set samenstellen dat levert meer op voor je oren ;) niet om Bose om zeep te willen helpen maar vind t qua geluid echt achterhaald wat dr standaard in zit.
Mee eens, had veel meer verwacht ondanks het niet slecht klinkt.
Ik had hiervoor in mijn Seat ibi Cupra een Pioneer met vervangende JBL pasklare speakers gezet en dikke Pioneers achter.
Klonk vele malen beter en prettiger als in de TT. (helaas nu)

Het vervelendste is dat ik wel Bastonen wil in de auto (-normaal nivo) maar in de TT klinkt het zo aanwezig dat het overheerst. Dus staat deze bij mij altijd op -4.
Had meer verwacht, maar heb ook geen trek nog om heel het systeem te vervangen en de concert2 is op zich mooi.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]