Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door MisterCats
#2534
Ik wil wel vice voorzitter zijn, ik modder toch maar wat aan :)
Gebruikersavatar
door MarkG
#2535
Eej, dit was toch het 2e TT-meeting topic :?

Dus nog (wat laat) even zeggen dat ik het super vond!! Heb de nodige mensen al bedankt via de mail! Bedankt broeâh Fred (ze maken tegenwoordig ook iedereen lid van het forum sqtvbdn) voor het navigeren :wink: en het maken van de foto's.

Leuke tips gekregen, mooi weer gehad, erg gezellig!! Jammer genoeg niet blijven plakken 's avonds.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2536
hans cats schreef:Mooie foto's Martt en Paul
Fred niet te vergeten, zoals zen broer hierboven in de post aangeeft :wink:
Gebruikersavatar
door Cees
#2545
Geweldig Hans, nu hebben we het bestuur compleet. :) :) :) :D :D :)
Nu nog even een datum en een plaats prikken en we kunnen los....... 8) 8) 8)
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2562
we zetten de dicussie over het oprichten van een club hier verder Topic 2. dus de reactie`s van de meeting mogen hier gewoon geplaatst worden :!:
Gebruikersavatar
door ejhuls
#2581
Nou , eindelijk even tijd om weer achter mijn PC te kruipen.

Ik wou toch nog even mijn complimenten geven voor deze goed georganiseerde dag.
Leuk om andere TT rijders te ontmoeten.
Nog bedankt Cyberchase dat ik gebruik mocht maken van de klep om het turbogat te verkleinen.
Hoop dat jezelf ook snel aan de beurt komt. Turbogat is nu minder merkbaar.
Maar mijn wens om mijn TT te chiptunen blijft bestaan. Hoop dat jullie de ervaringen over deze tuning
in het forum willen zetten.

Tot de volgende meeting ! :o :o :o

groeten van ejhuls en ega
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2607
Ik heb even onze meeting foto`s op het engelse forum gezet en die vonden ze wel mooi. maar ze zijn aan kletsen voor ooit is een internationale meeting in europa of samenkomen van 2 landen. dus voor het tekomstige bestuur meschien ooit wel is leuk om zo iets met hun tedoen. Topic Engels TT-Forum
Gebruikersavatar
door MARK
#2617
Leuk Paul...

Ik denk dat we hetzelfde met onze oosterburen moeten proberen, die zijn in iedergeval helemaal Tuninggek en stellen het waarschijnlijk zeer op prijs!

Misschien kunnen we aankomend weekeinde een balletje op gooien :D
Gebruikersavatar
door MarkG
#2633
PaulusB schreef:Ik heb even onze meeting foto`s op het engelse forum gezet en die vonden ze wel mooi. maar ze zijn aan kletsen voor ooit is een internationale meeting in europa of samenkomen van 2 landen. dus voor het tekomstige bestuur meschien ooit wel is leuk om zo iets met hun tedoen. Topic Engels TT-Forum
Da's inderdaad wel gaaf dat dat op het uk forum geplempt is :)

Was nog helemaal vergeten te vertellen. Kom ik thuis, blijkt mijn vriendinnetje ook ineens besmet met het audi virus :) Heeft ze een A3 gekocht!

Afbeelding
Toch maar tijd om een vag-com aan te schaffen :P

Daarmee las MARTT2006 en uiteindelijk de dealer in leeuwarden de 17748 bij mij uit: Nokkenasstandsensor G40 / krukasstandsensor G28; Verkeerde inbouwcombinatie. Waarschijnlijk riem verkeerd :roll: geplaatst bij een beurt!! Kan pas over 2 weken naar de dealer! Gelijk tips ter harte genomen. Toch maar airco checken en de aanjager laten controleren (die aan hoort te slaan bij gebruik airco, wat ie nu niet doet.)
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2647
Hey Paul? ik zie mn banners al Engeland in vertrekken was deh nou, hahaha

die Engelsen de volgende keer uitnodigen, uit ervaring weet ik dat er Engelsen zo gek zijn om gewoon even een weekendje Nederland te doen met de atuo met een boottripje.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2662
@ronnie ja idd als ik zo las gaan ze ook al naar frankrijk toe naar een meeting van clantt. maarja je kunt vanaf engeland door de tunnel naar frankrijk en met de boot naar nl. je bent er zo vanuit daar.

@markg haha wel lol idd. wat voor a3 is het toch wel een 1.8t ;)
Gebruikersavatar
door MarkG
#2666
PaulusB schreef: @markg haha wel lol idd. wat voor a3 is het toch wel een 1.8t ;)
Neuh... 1.6 Vergeleken met de toyota starslet die ze had al hoopjes meer pk :lol:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2669
MarkG schreef:
PaulusB schreef: @markg haha wel lol idd. wat voor a3 is het toch wel een 1.8t ;)
Neuh... 1.6 Vergeleken met de toyota starslet die ze had al hoopjes meer pk :lol:
toch nog altijd 100pk die 1.6jes :lol:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2672
102 pk :wink: en ze zijn best rap, net nog in mn oude A3 gereden, die is nu van mn pa die het Audivirus kreeg doordat ik 10 weken de Slopel Astra F mee had naar Engeland vorig jaar en die maar moest verkopen want ik kreeg mn A3 niet meer terug nadat hij zelf ermee naar Italië was geweest en terug in de Opel wilde stappen en toen ineens de A3 pakte keer op keer. :lol:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]