Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Cees
#2422
Ik heb Erik (man van www.ttclub.nl) al even gemailt en vertelt wat de bedoeling is en gevraagd wat hij wil.
Even afwachten maar, ik kan niet wachten om nu de boel op te zetten.
Eindelijk een TT club..................................................... :D :D :D :D :D

Even voor de duidelijkheid, we hebben nu een voorzitter, penningmeester(es).
We zoeken nu nog een algemeen lid, vice-voorzitter, vice-penningmeester.

Ik denk dat we eerst genoeg hebben aan een bestuur van 5 man (moet oneven aantal).
Dit kunnen we later altijd nog groter maken.

Aanmelden maar, wie het eerst komt, die.....................................
Gebruikersavatar
door MARK
#2423
Algemeen lid......iets voor mij :?:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2424
Ja idd we wachten even af
Gebruikersavatar
door Cees
#2425
Hardstikken leuk MARTT, :D :D :D

Nu nog maar twee man en het bestuur is compleet.
Ik ga vandaag snuffelen voor statuten voor het oprichten van de club, en kijken naar de inschrijving bij de kamer van Koophandel en wat dit allemaal kost en inhoud. :D
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2426
Ik heb net effe gekeken maar die domein namen zijn in de 4de maand van dit jaar al geregistreerd. meschien toen naar aanleiding van die topic op het audi forum over oprichten van een TT club.
Gebruikersavatar
door MARK
#2427
Bah :smt012 :smt078
Gebruikersavatar
door janstefke
#2428
mooie foto's, vooral die grote rij TT's op de weg!!
zijn er nog veel mensen die de auto getuned hebben?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2429
Cyberchase schreef:Hardstikken leuk MARTT, :D :D :D

Nu nog maar twee man en het bestuur is compleet.
Ik ga vandaag snuffelen voor statuten voor het oprichten van de club, en kijken naar de inschrijving bij de kamer van Koophandel en wat dit allemaal kost en inhoud. :D
Wie zitten dr reeds in dan? :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2430
PaulusB schreef:
RKDesigns schreef:Was een geslaagde dag... en Cees... top man! En de rest natuurlijk ook bedankt voor alle gezelligheid!

En nu ga ik ff mn auto wassen die ziet half grijs zwart achtig en dan mag ie mooi naar binnen.

Paul heeft zen huisje ook gevonden zie ik, reed wel lekker terug zo met 2 auto's... behalve als zo'n idiote fiësta dan gaat liggen kloten en rechts in gaat liggen halen.
Ja die was een beetje aan het sporten met jou rare lui :roll:
Kon die fietstas toch nooit winnen, ik heb eerst gas gegeven dat ze es constant moesten blijven rijden ipv gas erop en weer eraf en maar achterom liggen kijken. maja toen open getrokken om ze es weg te krijgen gaan ze rechts ervoorbij terwijl er een langzamer tussen reed... stommelingen.
Gebruikersavatar
door TT Assen
#2431
Hé die cyberchase, of vanaf nu te noemen voorzitter,

Ik zie dat naast een TT-club er ook een bestuur e.d. in oprichting is. Aangezien ik vrijwel dagelijks inde cijfertjes zit, en EsTTher zich al heeft aangemeld als penningmeester, wil ik wel als vice-penningmeester beschikbaar zijn. Of wordt het zo een beetje te druk in het bestuur?

KVK registratie heb je nodig als je een officiële vereniging wilt zijn met leden e.d. Dit vraagt ook om statuten en een jaarlijkse ledenvergadering. Het door de leden gekozen bestuur moet dan ook officieel geregistreerd staan bij de KVK. M.a.w. komt dan nog wel wat bij kijken, misschien is een andere constructie ook mogelijk (stichting o.i.d.). Heel juridisch geneuzel en gedoe, maar dat hep ook een beetje met mijn dagelijkse werk te maken.

Wat de weergave van de 2e meeting betreft: Als ik al dat digitale foto-en film-geweld zo zie, dan heb ik straks met mijn nog te ontwikkelen spiegelreflex op CD-ROM niet zoveel meer toe te voegen vrees ik...

Groet'n van TT Assen
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2434
TT Assen schreef: Wat de weergave van de 2e meeting betreft: Als ik al dat digitale foto-en film-geweld zo zie, dan heb ik straks met mijn nog te ontwikkelen spiegelreflex op CD-ROM niet zoveel meer toe te voegen vrees ik...
Gewoon wel doen, wie weet zitten dr toch gave foto's tussen die een ander niet geschoten heeft. Foto's zijn momentopnames dus vaak toch uniek.
Gebruikersavatar
door Cees
#2471
Hardstikke goed, we hebben dus nu al een voorzitter, penningmeester, vice-penningmeester en een algemeen lid. :D :D
We moeten nu alleen nog een vice-voorzitter hebben, dan is het bestuur compleet. :)
RKdesigns zou jij eens willen zien hoeveel werk het is om een voorcover van een clubblad op te zetten??
Ik denk dat een A4 formaat een goede keus is.

Wordt vervolgd........................
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2475
A4 gewoon aanhouden en een clubblad één zelfde uitstraling geven met plaatsing logo e.d. maar visueel elke editie anders maken anders wordt het zo statisch en standaard. Voorblad opzetten is niet zo heel veel werk, het werk zit em in de opbouw van een stramien wat herkenbaar doorloopt in elke nieuwe editie. De context is meer werk dan een cover.
Laatst gewijzigd door Ronnie op zo aug 27, 2006 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Cees
#2477
Je zou de omlijsting en de bovenkant hetzelfde kunnen laten
Maar wel elke keer een andere TT op de voorkant.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2482
Tjah daar doelde ik met mijn uitleg ook op.

logo op een vaste plaats iig per seizoen vasthouden
artikelen daar de titels van ook herkenbaar terug laten komen en idd van bijvoorbeeld een verslag van een van de ledenauto's de foto groot voorop en het verslag binnenin.

Maar goed dat is naar gelang ho dik het blad wordt hoeveel werk ook in de voorkant gaat zitten maar dat is veelaal het minste werk.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]