Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Cees
#2484
Als je hier goede ideeen over hebt kunnen we de volgende keer als de club zijn vorm begint aan te nemen
eens even over hersenstormen. Kom je dan ook bij deze kleine vergadering?? 8) 8)

Kunnen we dan wel organiseren in het midden van het land........
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2486
Laat maar horen waar en wanneer tegen de tijd dat dat rond moet komen en het blad zijn vorm moet gaan krijgen.
Gebruikersavatar
door Cees
#2495
Nu de kogel door de kerk is, :smt071 kunnen in principe wel een kleine vergadering bespreken, hoe we het een en ander op gaan zetten.

Mijn idee is in het midden van het land.
Als bestuur :arrow: Cyberchase, EsTTher, MarTT2006, TTAssen en voor het clubblad RKdesings.
Een vice-voorzitter komt er nog wel...... :D :D

Roept u maar een locatie en een datum.....................
Gebruikersavatar
door MARK
#2496
Momentje, weet wel een paar leuke plekjes.....ff spitten :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2498
Ben net nog uitgebreid in bad geweest dus een vieze-voorsitter kan ik niet zijn :lol:
Gebruikersavatar
door Cees
#2500
De plaats vind ik prima, zeg maar een datum. :D :D
Dit zal wel in het weekend zijn i.v.m onze banen. 8) 8)

Gaat je ega ook mee?
Dan gaat die van mij ook wel mee denk ik.............
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2502
Hey in Huizen hebben ze buffet! :D

maar die andere is zelfs een besloten ruimte mogelijk en vaartochtje voor, na of tijdens de vergadering :P
Gebruikersavatar
door Cees
#2505
Net deze mail gekregen van Erik, die al de site was begonnen..... :D :D :) 8) :) :D

Hallo Cees en Paul,

Het lijkt me erg leuk om hierin ook een rol te spelen. Vindt het opzich prima dat er al een voorzitter en een penningmeester(es) is. En ja, zoals Paul al aangaf vind ik het een goed idee om bijvoorbeeld de website te gaan doen voor de club (en dat Paul het forum blijft doen) en mee te werken aan het (online) clubblad. Ik dacht zelf aan een electronisch clubblad, wat eventueel via de website ook is op te slaan en waarbij oude nummers makkelijk terug te kijken zijn. Al weet ik niet wat mogelijke sponsors daarvan vinden. We zouden ook zowel een online als een offline clubblad kunnen maken en ik zat ook te denken aan autoruitstickers, mokken en caps, t-shirts, etc... voor de club. Er zijn tal van leuke mogelijkheden om het een echte club te maken en wat clubgevoel te creeren en ja, als we aardig wat leden hebben kunnen we ook misschien bij verschillende leveranciers korting vragen of dat we hun producten via onze webshop mogen verkopen. Wat vinden jullie van het logo wat ik gemaakt heb? Ik weet natuurlijk niet in hoeverre Audi hierover moeilijk zal doen, maar ik denk het niet. We zijn tenslotte allemaal afnemers en sponsors van hun produkt en het is voor een goed doel.

Dus ja, ik vind het erg leuk om het samen op te pakken en er een succes van te maken. Hoor graag jullie mening.

groeten,

Erik

Zoals jullie kunnen lezen heeft Erik ook goede ideeen over diverse dingen.

Ik heb hem natuurlijk ook uitgenodigd voor onze vergadering.

P.S.

PaulusB, jij komt toch ook op deze kleine meeting, vergadering?
Jij hoort hier natuurlijk ook bij!!!!!!!!!!! :D :D :D
Gebruikersavatar
door MARK
#2507
Nog een mooi plekje toegevoegd :D
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2508
Ja wil er zeker bij zijn. Als die eric er dan ook bij is want dan kan ik het een en ander met hem doorbespreken over eventuele webshop omdat ik samen met ronnie ook al voor petjes en polo`s bezig ben. En natuurlijk elkaars inbreng voor de beide website`s van elkaar horen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2509
Wees er alert op dat een gerenomeerd merk om de hoek kan komen kijken, daar de logo's en merknamen gedeponeerde handelsmerken zijn. Zeker als je je als club registreerd en het geen (voor de belasting) hobby inkomsten zijn. En diverse artikelen zoals in de tekst benoemd, bedrijven die dat leveren zijn veelal bereid iets te doen, maar vergis je er niet in bijv. de minimale afname dat zijn getallen vanaf 50 stuks en voor mokken 250... anders ga je hogere stuksprijzen tegemoet zien. Vergis je er ook niet in dat er opstartkosten, filmkosten, opmaakkosten e.d. los bijkomen en soms per bestelling, variërend van 7,50 tot 75 euro per item en soms zelfs een combinatie van die 3. Catalogie van verschillende bedrijven zat in mijn bezit.

Zolang je als club geen winst boekt uit producten die Audi zelf wil leveren aan haar klanten is het geen enkel probleem, wie weet stelt Audi zelfs producten ter beschikking voor nieuwe leden van een club die het merk verantwoorden? En zolang je geen rare dingen gaat doen zullen ze het geen enkel probleem vinden om in het logo van de club het tt logo te gebruiken. Ik ken de interne regels daar niet dus het piekfijne weten ze alleen bij Audi, maar het lijkt me sterk dat het helemaal niet mag terwijl alle leden een Audi TT rijden. Zou vreemd overkomen om dan als merk moeilijk te gaan doen.
Laatst gewijzigd door Ronnie op zo aug 27, 2006 23:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2510
Het TT forum word natuurlijk nooit een vereniging de club daar integen wel. ik heb eric net ook een mailtje gestuurd dat wij samen willen komen en of hij ook in deze topic mee wil kletsen zodat we tot een afspraak kunnen komen voor een datum.
Gebruikersavatar
door EsTTher
#2511
Plaats maakt mij niet uit. Lage Vuursche is inderdaad erg mooi..
Is er niet een vieze voorzitter die in het midden van het land woont?

Eerste vrije weekend is 16 of 17 september.

Esther
Gebruikersavatar
door MARK
#2512
Dat zal het voor mij ook gaan worden :!:

Misschien kunnen we wel een voorzitter vinden in het midden van het land en vies maken dat gaat dan wel lukken :D :D :D
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]