Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2513
Mij maakt het geen reet uit zolang het maar in het wekend is .
Gebruikersavatar
door MARK
#2514
Nou ik ga ff lekker :smt015

:evil5: :evil5: :evil5:

tot morgen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2515
Trusten :D

Weekend is altijd goed :!:
Gebruikersavatar
door TT Assen
#2516
Wat is er mis met Cyberchase als voorzitter?

Ik besef dat alle TT-Forumdeelnemers geografisch nogal verspreid zitten, en het voor het bestuur handig is om niet al te ver uit de buurt te wonen. Misschien een leuke toevoeging voor dit Forum: een soort video-conferencing er bij aan loggen, en het hele bestuur aan de webcam?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2517
Vice-voorzitter heeft Esther het over
EsTTher schreef: Is er niet een vieze voorzitter die in het midden van het land woont?

Esther
Ik woon zeer bereikbaar maar wel zuidelijk naar het midden (knooppunt Batadorp) en in de omgeving ook mogelijkheden te over aan accommodatie die zich uitstekend lenen voor een vergadering, hapje eten en dergelijke. Rit van gisteren was een goeie 200 km naar Leeuwarden. Wel erg leuk en gezellig was het in ieder geval!
TT Assen schreef:Misschien een leuke toevoeging voor dit Forum: een soort video-conferencing er bij aan loggen, en het hele bestuur aan de webcam?
bijv. Skype, vergadering is mogelijk online idd
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2518
Bij elkaar komen is gewoon de beste optie praat wat makkelijker en ja als je voor een club wil gaan moet je er wat voor overhebben dus ook een stukje rijden. dat krijg als je een landelijk club begint :wink:
Gebruikersavatar
door EsTTher
#2519
Sorry TT-Assen, ik zal voortaan wat duidelijker zijn want er is inderdaad niets mis met de huidige voorzitter!

Ik vind het ook niet erg om een stuk te rijden voor een meeting.
Zeker in het begin denk ik dat persoonlijk contact beter is.

Esther
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2520
Ik ga accord met elke locatie dus ik zie het wel verschijnen wat jullie beslissen.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#2522
Wees blij dat er geen tt club in Brazilië opgezet wordt... dan kun je een tiental uren naar elkaar toe rijden :lol:
Gebruikersavatar
door PaulusB
#2524
offtopic: Ha ha nou weer een keer terug naar rio is geen straf naar disco help :lol: ontopic
Gebruikersavatar
door MARK
#2529
Ledenvergaderingen moeten we altijd met elkaar op een afgesproken plek doen. Wel zo gezellig en persoonlijk. Het gebeurd tenslotte ook niet elke week

Afspreken in het midden van het land is hiervoor een goede optie zodat iedereen ong. anderhalf uur moet rijden.

Heb nu drie optie's gezocht waarvan vooral de laatste 2 me erg gezellig lijken, de omgeving is me bekend en is erg mooi.

Laat iedereen maar zeggen wat het leukste voor hem/haar is dan kunnen we een datum prikken en wat reserveren! 16 of 17 September (optie??)

Mark
Gebruikersavatar
door MisterCats
#2530
Chase, bedankt voor de organisatie.
De weg van mijn huis vlak bij Leiden naar Leeuwarden over de Afsluitdijk was eigenlijk zo gepiept en met mijn kap open weer door de polder teruggereden was ook geweldig.
Tot huis bleef het zonnig en dat had ik 's ochtends niet durven hopen.
Leuk he Stike, zo'n sportstand :)
Gebruikersavatar
door MisterCats
#2531
Mooie foto's Martt en Paul
Gebruikersavatar
door Cees
#2532
Ik kan alle twee dagen maakt me niets uit.
Verder vind ik elke plaats goed, anderhalf uur rijden in een TT is tochh leuk :D :D :D :D

Plan maar een datum en plaats................
Gebruikersavatar
door MisterCats
#2533
Cyberchase schreef:Hardstikken leuk MARTT, :D :D :D

Nu nog maar twee man en het bestuur is compleet.
Ik ga vandaag snuffelen voor statuten voor het oprichten van de club, en kijken naar de inschrijving bij de kamer van Koophandel en wat dit allemaal kost en inhoud. :D
Elke notaris kan je statuten leveren voor een club.
Het is gewenst om ook de statuten bij de notaris te laten passeren (mooie taal voor een TT liefhebber...passeren) en daardoor krijgt de vereniging zogenaamde rechtsbevoegdheid en is het bestuur niet hoofdelijk aansprakelijk bij eventuele schadeclaims van deelnemers aan evenementen.
De notaris kan je uitleggen hoe en waarom.
Succes
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]