Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Ronnie
#54657
Happy Socks schreef:Helemaal TOP, Eric :thumbright:
Mooie foto's idd, iets om trots op te zijn :)

Bij het Aviodrome zijn ze ook zeer geïnteresseerd in de gemaakte foto's heb ik vernomen. In een reactie lieten ze mij weten dat de fotomiddag erg geslaagd was en dat ze ook erg leuke reacties hadden gekregen van de overige bezoekers en het personeel 8)
Moet alleen nog ff kijken wat het makkelijkst is om de foto's te verzamelen, per e-mail zal niet echt jofel worden :lol:

Groeten
Joop
Met een weekje heb ik wel een optie daarvoor, echter alleen voor mensen die foto's hebben wil ik dan wel een upload beschikbaar stellen op mijn (bedrijfs)server als ze geen rare fratsen dr op uit gaan halen met uploaden is dat een optie om te doen, mailw erkt niet met max 10 MB bijlages dat zijn van veel mensen 3 foto's en dan ben je uren aan t mailen wat onnodig is.

gr ronnie
Gebruikersavatar
door sweeper
#54671
Denders schreef:Voor foto's doorlinken kun je ook een album aanmaken op Photobucket site.
Dan kun je ze ook inschalen in een redelijke resolutie en zo doorsturen of tonen aan mensen met een internet verbinding,
Niet iedereen hoeft de volledige A0 formaat te hebben denk ik daar? :wink:

cd/dvd kan natuurlijk ook gewoon en is ook leuk ook hosten op nieuwsgroepen zou een mogelijkheid zijn.
Zitten mooie foto's bij zo snel te zien, leuke dag!

Misschien ben ik er ook is een keertje bij als ik kan.
Voor ons zullen deze opties allemaal goed werken, maar een organisatie als het Aviodrome heeft er denk ik meer aan als ze het aangeleverd krijgen op CD/DVD.
Gebruikersavatar
door denders
#54673
Ik denk het ook, als je hem dan nog bedrukt en met hoesje is het nog een leuk visitekaartje ook.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#54716
Gewoon een download van maken, mag toch hopen dat die lui een computer met internet hebben ;)
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#54931
Fotoalbum bijgewerkt: <KLIK>
De foto's van Hans & Eric zijn toegevoegd aan de Aviodrome-meeting map.
Kentekens zijn verwijderd, alsook hier en daar wat "vlieg"-tuigen geëlimineerd van de grills & bumpers :wink:

Hopelijk kan ik het werk van de overige fotografen weldra tegemoet zien :)

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#54942
Happy Socks schreef:Kentekens zijn verwijderd
Kenteken verwijderd?? Volgens mij heb ik, op 1 van de foto's, een nieuw kenteken gekregen. :lol:
Leuk gedaan Joop. :wink:

Het begint nu een mooi aantal foto's te worden, maar volgens mij moeten het er veel meer zijn. Ik heb er al een 80 stuks gemaakt, en er waren 17 wagens, dus dan missen we er nog een aantal.

Kom op dus met die foto's heren. (& dame als ik het me goed herinner)
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]