Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#56744
Hoi Joop,

bedankt voor de "rit". Was een aangenaam middagje. Uit en thuis net geen 500 km, maarwat, je hebt een TT dus zijn dit de leuke ritjes. Het weer viel ook 200% mee, enkele spatjes maar toch de hele tijd open kunnen rijden. Voor eenieder die het gemist heeft, ik neem aan dat jullie allemaal liefhebbers zijn...., het gaat niet vervelen hoor, als je met allemaal TT's op weg bent. Tot over 2 weken in Limburg!!!!!

ps. Voor foto's kun je een PB sturen met je email adres en je kenteken, dan kijk ik of ik wat heb en stuur ik het je toe. En dat mag vica versa uiteraard ook, creative117@home.nl :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006

GegroeTT
Gebruikersavatar
door Ronnie
#56749
Foto's van de meet plaats ik vandaag op de site, 100 foto's ff t gros de kentekens van weg shoppen nog en dan kan t album live. Wie foto's gemaakt heeft kan zich melden via PB dan kan ik eventueel een upload mogelijkheid bieden en de foto's erbij plaatsen.
#56750
Het is zéker een leuke dag geworden :thumbright:
Alle dank dus ook voor de aanwezigen :) Ik hoop dat iedereen zich heeft kunnen vermaken en dat de gemaakte foto's (en uiteraard de film!) een mooie illustratie geven van deze middag!
Op naar de volgende meeting zou ik ik zeggen 8)

Groeten
Joop
#56754
het was zeker een leuke meet, niet een extreme opkomst maar dat mocht de pret niet deren. zo zie je nog eens hoe mooi friesland wel niet is he :) koeien op de weg en noem maar op :P

ik probeer er snel weer eens bij te zijn en weer even gezellig uit touren te gaan.

grTTz. dennis
#56772
Geen enkele TT onderweg gezien..!
Maar ja jullie zaten dan ook een stukje hoger in het land :P .
Mijn TT stond een stukje verder & rustig maar ikzelf stond in Adam bootjes en mensen te kijken op Sail vandaar..(prachtig vuurwerk trouwens in de avond!)

Mooi hoor al die TT's toch zo.
Wat opvalt is dat als je een witte of rode TT hebt, je zowat zeldzaam bent :wink:
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]