Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#57470
mooie foto`s allemaal!! een hele hoop deze keer :roll:

van wie is die grijze mk1 coupe met het oude type rs6 velgen? het zijn 1 van de mooiste velgen voor onder een mk1 vindt ik altijd. die dagrijverlichting mis staat hem ook niet alleen had ik ze iets hoger gemonteerd.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#57471
Montage in de bumper is goed maar ik wil hem als ie dit leest bij deze adviseren rondom de lampen af te kitten met half transparante grijze kit, of laten doen dan is de uitsnede in de bumper aan t oog onttrokken alsook dat de lampen net niet 100% de vorm hebben voor de TT bumper maar dan oogt t wel alsof t zo hoort.

enne Dennis met mooi weer hang ik constant uit de auto plaatjes te schieten, in Friesland was t wat guur t weer en af en toe wat vocht dan is t uit de auto hangen niet echt relaxed :D
Gebruikersavatar
door sweeper
#57476
Uit de auto hangen met die bossages langs die kleine weggetjes is toch ook niet relaxed?
Dan ben je de takjes aan het kussen. :)
Weilanden met loslopende koeien zijn dan veiliger dan met mij meerijden. ;)
#57485
Ronnie schreef: sweepertje staat dr ook meerdere malen op ;)
Ronnie , denk dat Sweepertje niet op de foto pakt :lol:

Zal die grijze foto zijn.
Eric.JPG

:D

Groetjes
Romain
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
#57496
Dan zetten we 'm aan het begin van de rit gewoon meteen in de goede positie. Laten we Emanuel wel een beugeltje maken dat ie er niet uitvalt, and off we go! :D

Zul je zien dat ie dan alleen maar meetings in de zomer wil hebben dan :roll:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#57497
creative117 schreef:Als Ronnie wat ouder wordt (lees: wat minder flexibel / net zo oud als ik) dan komt vanzelf een keer de vraag, Euh Roger, kan ik een keer met jou meerijden..... ) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :smt005 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006 :smt006
Nee dan vraag ik netjes, Roger mag je vrouw rijden? dan schiet ik wel plaatjes naast dr :shock: 8) :lol: :D een roadster is wel wat gemakkelijker om foto's uit te schieten zonder dat t raam e.d. dr op hoeft te staan.
Even voorstellen

Gefeliciteerd met de TT het is idd een leuke sport[…]

Even voorstellen :-)

Hallo Dina Gefeliciteerd met de TT het blijft gewo[…]

Zoekertje

Beste Tt liefhebbers, Ik ben nog niet in het bez[…]

Multieriem verdwenen Audi TT Mk1

Hoi Jelle Bij de Audi dealer betaal je tegenwoordi[…]

Even voorstellen

Hallo ik ben Jelle Ik kom uit Bolsward (Frieslan[…]

Te koop een goed rijdende TT Roadster (zwart). Stu[…]

co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]