Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Elmo299
#67263
creative117 schreef:Hè, dat ik nou net weer zo'n autentiek Hollands viswijf gemist heb, die hebben we in Brabant niet...... Is er geen foto van?
U vraagt en wij draaien!!
IMG_0096.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door denders
#67264
Volgens mij staat ze gewoon bestelling op te nemen voor de friettent hahaha!
Wilt u zo vriendelijk zijn voor ons nog wat te drinken op te nemen en voor mij een broodje bal mevrouw, danku! :D

Hilarious zo'n meeting :smt006
door creative117
#67267
Het wordt eens rap tijd dat ze al die Melkert banen schrappen, die lopen alleen maar in de weg, zijn vervelend en dan ook nog van onze belastingcenten. Laat ze maar eens echt aan het werk gaan ipv zo hier en daar te lanterfanten. En dan ook dat kwartje van KOK terug!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
door denders
#67273
en nog een dubbeltje van Nijpels was het (??????) in ieder geval: hoor je nooiiiit meer wat van he. neuh, geoorloofd stelen en met een vork schrijven heet dat!!!!
Maar goed, uitblazen.....inademen.... :mrgreen:
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67274
Zebra in t wild? dat kan niet terug naar de prairie ermee of back 2 the ZOO!

Owja je betaald je blauw aan 't eten, gaat er met honger weg... maar 't was wel erg gezellig.
Wie wil er meer foto's zien? :D
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67275
//S schreef:Heb t weer zeer naar mn zin gehad 8) En bedankt heh Ronnie !!! voor het plaatsen van foto waar dat uit blijkt heh :D
Mooie foto's maak je op momenten dat anderen het absoluut niet door hebben :wink:
als je de hi res wilt hebben geef je maar een seintje dan zet ik die via een linkje op de server om zelf te kunnen downloaden ;)
#67277
Het was weer een geslaagde dag mensen :thumbright:
Bij deze wil ik alle aanwezigen enorm bedanken voor de opkomst en de gezelligheid!
In het bijzonder *** voor zijn aanwezigheid :smt006
We hebben het erg getroffen met het weer en de omgeving was zeker de moeite waard om doorheen te rijden. Dat we sommige stukken zelfs 2 x hebben gereden bewijst maar weer dat we er geen genoeg van konden krijgen :lol:
Erg jammer dat Albert en zijn moeder onderweg hebben moeten afhaken door een defect aan de wagen, maar beter een halve meeting dan een kapotte wagen :!:

Marken is markant, dat hebben we wel ervaren :roll: een mevrouw die kentekens verzameld, urinoirs die bijna op ooghoogte hangen & we hebben zelfs een vrouw gezien, die al yoga-end een terras kon leggen :shock:
's Avonds lekker gegeten in Marken en gezellig "geterrast". Volgens mij waren we de laatsten daar, maar ja... we zijn ook niet voor niets brabo's :)

Op de terugweg nog even een tussenstop gemaakt bij *** in Ermelo om de zwarte 3.2 te retourneren en ach... was rond 01:30 uur thuis ofzo 8) Dat zegt genoeg :roll:

Al met al een zéér geslaagde dag; leuke mensen ontmoet weer & op naar de volgende zou ik zeggen :thumbright:

Groeten
Joop

P.S. @Miranda... "Hèdde oew keejkske al op?!"
Gebruikersavatar
door sweeper
#67280
Ronnie schreef:Owja je betaald je blauw aan 't eten, gaat er met honger weg... maar 't was wel erg gezellig. :D
Helemaal mee eens. Het gezelschap maakte voor een gezellig diner, maar het restaurant & eten bleven daar ver bij achter. Toen ik thuis was heb ik nog de halve koelkast leeg gesnackt. :roll:
Gebruikersavatar
door miranda1974
#67285
denders schreef:Wat is er allemaal gebeurd op die meeting????
Tja dennis, jij vond dat je TT wat rust had verdiend.... :wink:
Heb je weer wat gemist, hè :!: 8)

Ik wil iedereen nog heel :smt007 elijk bedanken voor een (wéér) geweldige meeTTing, tenslotte maak je zo'n dag met z'n allen :!:
(foto's volgen nog)
Laatst gewijzigd door miranda1974 op di jul 12, 2011 3:46, 1 keer totaal gewijzigd.
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]