Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door RuuTT
#67237
Zo, dat was eens wat anders in een TTT ipv TT.. T is dat ik geen zin had in een nieuwe discussie met de olijke parkeerdame en dr zeker niet wat parkeergeld rijker wilde maken, anders had ik t nog wel even persoonlijk medegedeeld, maar t was weer een prima tocht! De nodige highlights zelfs twee keer gezien dus dat is toch wel buitengewoon luxe.. Ben benieuwd naar de foto's en video, hopelijk ben ik een volgende keer weer met een T minder van de partij :)
Gebruikersavatar
door ravindra7912
#67243
Het was een zeer geslaagde dag..behalve op de parkeerdame in Marken op na ;)
Tot de volgende TT T

Groet,
Ravindra & Kate
Hieronder een aantal foto's van de TT tocht:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door ravindra7912 op zo jul 10, 2011 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door sweeper
#67246
Vooral die witte glasbak is helemaal top Ravindra, echt het hoogtepunt. :D

Nee echt topdag.

Nog een beetje goed thuis gekomen Albert? Bel ***, hij kan je het probleem zo vertellen met ventilatoren. Gaat om een relais onder de accubak geloof ik.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#67249
Was een gezellige dag... net thuis.
DSC08491.JPG
Bij *** de 3.2 DSG Coupe weer netjes terug gebracht. Rijdt toch wel erg ontspannen en als je wil flipperen is dat toch wel erg handig en vergeten te schakelen lukt niet, want doet de computer wel voor je. Lekker geluid zit er in zo'n 6 cilinder 8)
DSC08492.JPG
T was wat laat geworden aangezien het erg gezellig tafelen was, de rest van de foto's volgt.
DSC08648.JPG
DSC08649.JPG
DSC08651.JPG
DSC08652.JPG
DSC08653.JPG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Elmo299
#67251
sweeper schreef: Nog een beetje goed thuis gekomen Albert? Bel ***, hij kan je het probleem zo vertellen met ventilatoren. Gaat om een relais onder de accubak geloof ik.
TT is alweer op vakantie, gelijk zondag maar neegezet bij de monteur. Woensdag kan hij gelijk onder het mes......
Gebruikersavatar
door //S
#67252
Heb t weer zeer naar mn zin gehad 8) En bedankt heh Ronnie !!! voor het plaatsen van foto waar dat uit blijkt heh :D

Dank Happy S en Sweeper voor organisatie!
(PS: is het nog iemand opgevallen dat die nozem met z'n bussie op de smalle weg gewoonweg weigerde om z'n stuur recht te zetten... en daarmee dus al gauw een halve meter kostbare doorgang van ons afsnoepte? :D niemand velgschade hoop ik!)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Elmo299
#67253
Even belangrijk!!

Wil iedereen die misschien toch iets overhoud aan die muts in Marken zich bij mij met kenteken melden?

Als het goed is heeft muts geen bevoegdheid als BOA, maar dat weten we natuurlijk nooit. Mochten we er wel iets aan overhouden, dan zal ik er ervoor zorgen dat het uitgezocht word door korps Amsterdam-Amstelland (altijd handig om zoiets mee te hebben (ze reed een MK2)).
Gebruikersavatar
door denders
#67256
Wat is er allemaal gebeurd op die meeting????
Gebruikersavatar
door Elmo299
#67257
Niks bijzonders hoor. Wij stonden te verzamelen op een plek voor vergunninghouders en voor bussen (ja dit mag niet, maaar we stonden ernaast dus zoveel kwaad kon het niet).

Echter moet je op Marken € 4 euro betalen per auto om te parkeren. De dame van de parkeerplaats wou dit te graag innen geloof ik en is 4 keer komen klagen of we weg wouden.

De laatste keer nam ze al onze kentekens op om .....?? Geen idee wat ze ermee wil doen.
Gebruikersavatar
door Elmo299
#67261
Dat is dus tegen de regels.

Die BOA moet het zelf persoonlijk constateren. Zo niet, dan pech. Aangezien zij er ook geen camera/ foto materiaal van heeft gemaakt (denk ik).
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]