Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door miranda1974
#69852
Hey René, gefeliciteerd met de poedelprijs... Wat een pech, zeg.
Daar is mijn langste tijdrit niet tegen opgewassen.
Gelukkig is het al met al toch goed gekomen heb ik gehoord.
Gebruikersavatar
door miranda1974
#69855
:smt005 Jajaja, die 'gouwe ouwe' zing ik 'm regelmatig toe, al zolang ik het nummer ken. :smt034
Peter Koelewijn is natuurlijk wel onze lokale beroemdheid die de kloof nog enigzins overlapt
Gebruikersavatar
door miel
#69856
Tja, toen mijn ouders nog geen 'houten jas' hadden wast hier allemaal eddy wally die de klok sloeg... overlappende factor was toen die 'new beat'met de confettie's :smt005
@rené, trucje even in pb gezet
@miran, kan ook banden wat lossen ipv. hoge hakken :roll: :mrgreen:
Gebruikersavatar
door TT ROADSTER
#69858
Het was voor ons de eerste keer op een meeting.We hebben het prima naar ons zin gehad.Het was een hele mooie route met mooie herfstkleuren.We hebben de route bewaard en gaan hem zeker nog een keer rijden,we hebben namelijk leuke restaurantjes gezien onderweg :o Onze complimenten voor de organisatie het was super :wink: De volgende keer zijn we er zeker weer bij misschien dan een route met z'n alle achter elkaar.

Groetjes :smt006
door tiger
#69860
beste leden

Ik wil graag het bestuur van de tt club en remco van harte bedanken voor het verzorgen en sponseren van de tt meeting , het was voor mij ook de eerste keer en heb erg genoten , het was en mooie route en s,avonds heerlijk gegeten , ook vond ik het heel fijn dat mijn tt kon worden uitgelezen via een laptop op o.a foutcodes en vele tips en trucs gehoord van mede leden .

groeten en tot ziens op de volgende meeting : karl
Gebruikersavatar
door Happy Socks
#69863
Ook namens mij iedereen bedankt voor de gezellige dag :thumbright:
Als mede-hekkensluiter kan ik zeggen dat we weer kunnen terugkijken op een zeer geslaagde dag en die was er zonder jullie überhaupt niet eens geweest, dus een applausje voor jezelf :smt041
Op naar het volgende seizoen 8)

@ Miranda
De A50 was prima rijden 's nachts :wink:

@ Miel:

TouTube
:lol:

Groeten
Joop
Gebruikersavatar
door sweeper
#69864
Bedankt iedereen voor de gezelligheid. Ook in mijn ogen was het een geslaagde meeting, ondanks dat het leek op werken voor mij vanwege het uitlezen, tourrit tijden e.d..

Alle mailtjes met foutcode logs zijn verstuurd, en daar zaten toch nog wel een paar foutjes tussen. Mochten er nog vragen over de foutcodes zijn, en of hulp geboden moeten worden, dan kan er altijd contact met me opgenomen worden.

De route is zeker voorgereden, en toch blijft het een uitdaging iedereen zo weg te sturen. Het kan ook niet missen dat het ergens fout gaat, maar om daar dan gelijk bijna 3 uur over te doen is misschien ook weer wat overdreven Miranda. :oops: :wink:

Vader/dochter, man/vrouw, vriend/vriendin relaties hebben wel weer diepgang, inzicht, e.d. ..... gekregen. Voor het goede bedankt, voor het slechte...Sorry Sorry!! :lol:

De hele opzet van de dag heeft in ieder geval genoeg gespreksstof opgeleverd tijdens het diner, wat overigens erg lekker was.

Gefeliciteerd nog een keer Ruud, met het bijna exact op tijd rijden van de route.
Daar tegenover is het goed om te lezen, dat de grootste pechvogel (in mijn ogen) het toch nog naar z'n zin heeft gehad op de meeting, en wij hopen dat we z'n leed wat hebben kunnen verzachten met de poedelprijs.

Ik heb me in ieder geval erg vermaakt, en leerpunten blijven er altijd.

Het lijstje met de tijden (& kentekens) volgt nog.

Tot de volgende meeting!
door gelde023
#69867
Een grote pint Miel.
Heb hem wel bij mezelf uit de koelkast moeten pakken. :wink:

Ik zou je nog laten weten hoe het is afgelopen met het openen van mijn auto
op afstand, dmv. mobiel/afst.bediening.
Helaas, werkt niet. Zijn er nog meer tips voor dit onderwerp?
Graag jullie reactie(s).
Gebruikersavatar
door sweeper
#69868
Prijs voor de winnaar is een poloshirt met clublogo, en voor onze pechvogel een cap.

@gelde023 - we gaan natuurlijk niet de inbreektips (als ze er al zijn) voor de TT op het forum bespreken.
Gebruikersavatar
door miel
#69873
gelde023 schreef:
Ik zou je nog laten weten hoe het is afgelopen met het openen van mijn auto
op afstand, dmv. mobiel/afst.bediening.
Helaas, werkt niet. Zijn er nog meer tips voor dit onderwerp?
Graag jullie reactie(s).
Volgende is low-tech oplossing én inbraakveilig :smt003 :smt003
nooit mir kwijt.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#69878
sweeper schreef:@gelde023 - we gaan natuurlijk niet de inbreektips (als ze er al zijn) voor de TT op het forum bespreken.
Zo'n glashamer kan ook geleend worden tijdens de meeting uit een adnere auto... scheelt 170 km crossen :D mag die tip wel? :smt005 ik had zelfs genoeg folie bij me ter grootte van t zijraam dus dat had ook wel goed gekomen :P
Gebruikersavatar
door sweeper
#69880
miel schreef:
gelde023 schreef:
Ik zou je nog laten weten hoe het is afgelopen met het openen van mijn auto
op afstand, dmv. mobiel/afst.bediening.
Helaas, werkt niet. Zijn er nog meer tips voor dit onderwerp?
Graag jullie reactie(s).
Volgende is low-tech oplossing én inbraakveilig :smt003 :smt003
nooit mir kwijt.jpg
Is wel besproken tijdens diner om ipv de cap een sleutelhanger te geven (als stille hint)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]