Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#74708
Erg mooi filmpje! Mijn zwarte TT staat er mooi op. Leuk dat je dit met ons deelt.

Is het een idee om de titel van het filmpje nog iets aan te passen? bv ''Audi TT club rondrit en fotoshoot'' (of iets dergelijks?)
#74709
Ik ga nog wel wat 'kleine' dingetjes aanpassen hoor :) Datum & locatie moeten er nog bij. Ook heb ik nog die film intro (zie de andere filmpjes), maar d'r gaat al met al best wel wat tijd inzitten stiekem... Anders moeten jullie ook zóó lang wachten :D

Een volgende keer moeten we eens kijken of we niet wat meer dynamiek kunnen creëren: Op het eind vh filmpje zie je bijvoorbeeld de stoet zich opsplitsen (Ronnie en Ruud rijden dan onder langs het taluut).
#74714
Ik heb helaas niet de gehele route kunnen filmen door het wisselvallige weer... Zo'n camera zou tegen een druppeltje water moeten kunnen, maar dat ga ik liever niet uitproberen :wink:
Bovendien houd je uiteindelijk meestal maar een fractie beeldmateriaal over wat interessant genoeg is om te gebruiken. Vaak heb je hele stukken die gewoon saai en eentonig zijn (Tenminste, op beeld ziet het er meestal een stuk minder spannend uit) :)
#74879
even geskipped gekeken maar leuke overgangen ;)
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]