Audi TT Club - Forum

Verhalen/foto`s van bezochte meetings
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
#85247
Sorry guys and girls maar was helemaal vergeten hier m`n verslag te doen
Zoiets houd een forum alleen maar levend denk ik dus even copy/paste van het Ring forum

Afgelopen 7 september ( maandag ) in een opwelling naar de Ring gereden
Weer was goed en ik had geen zin om te fietsen en als je dan toch weinig te doen hebben kan je beter in de auto stappen om na anderhalf uur op de Ring aan te komen
Vanaf 17:30 was er TF gepland en daarvoor een track day ( snelle schwaben ofzoiets )
Aangekomen rond half 2 eerst maar op AF gekeken en wat foto`s gemaakt met de telefoon.
Ja inderdaad een telefoon want door de opwelling helaas lege batterijen in de camera dus die maar niet meegenomen. Na een uurtje eens een currywust mit pommes bij Hannes gepakt om de traditie hoog te houden :roll:

Na de innerlijke mens verstevigd te hebben zijn we maar eens ring einfahrt gereden om te kijken en inmiddels begon het tegen half 6 te lopen en dus toch maar tijd om een kaartje te kopen.
De financiele middelen zijn tegenwoordig niet meer zo geweldig dankzei nieuw werk met veel vrije tijd dus een 4 ronde kaartje was wel weer leuk.
Maat van me was nog nooit over de Ring geweest dus die heb ik een keer of 3 moeten kalmeren en dat in het opwarm rondje :P
2e rondje lekker gereden en 3e rondje even wat dieper gegaan als vanouds zeg maar, helaas gooide remmen die aan het faden waren beetje roet in het eten dus even tandje terug gedaan maar alsnog een lekkere tijd neergezet :mrgreen:
Daarna nog een rondje gewoon lekker op het gemak met veel verkeer gehad en corvettes die het niet zo leuk vonden dat er een ouwe TT langs wou maarja dat heb je soms wel eens op de Ring.

Al met al weer een leuke dag gehad maar het begint steeds meer de jeuken om een Ring mobiel te kopen en weer enkele malen per maand te gaan rijden
Heb alleen weinig zin om weer veel te werken en het fietsen kost ook gewoon erg veel tijd maar Ring rijden zit toch wel vrij diep merk je op z`n dagen :roll:

Op na de volgende keer wat de green hell driving days zullen worden :grin:

En nu dan nog wat foto`s stuk of 150 waar het gros niet geweldig zal zijn
De telefoon vind bewegende dingen op de kiek zetten niet zo heel leuk het is immers maar een Galaxy s3 neo dus niet eens top of the line
maar ach beter dan niets zeg maar :grin:


http://s738.photobucket.com/user/Peter_ ... t=3&page=1
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]