Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door jos_br
#85930
Ronnie schreef:Al ijverig aan het Dremelen geweest?

Jazeker, voorkant is klaar waardoor er over de volle breedte van de grille lucht aangezogen en naar binnen gedrukt wordt. Ook het filter zit definitief goed. Moet nu nog wat stekkers aansluiten voor de koelfan's, hier heb ik nu exemplaren van Spalt gebruikt omdat voor de originele geen plaats meer is. Ben nu bezig de accu achterin te monteren (kabel ligt er al) en de tank voor de watermethanol te verplaatsen. Deze had ik nogal midden in de reserve wielbak gezet waardoor er geen boodschappen meer mee kunnen :mrgreen:, iets waarvoor die toch ook gebruikt moet kunnen worden........

Binnenkort meer uit dit theater dus!

Jos.
Gebruikersavatar
door jos_br
#86446
Audi TT tdi rijdt weer. Eerst inrijden aangezien het eigenlijk een compleet nieuwe motor is. Daarna de vermogenstestbank op om te zien wat deze motor in zijn mars heeft. Voelt nu met "nood"software wel goed aan.

Jos.
Gebruikersavatar
door jos_br
#86461
eric v. schreef:Ziet er strak uit.
Blijft wel wennen een diesel.

Succes Eric V.
Rijdt wel relaxt hoor... :mrgreen: .

Jos.
Gebruikersavatar
door jos_br
#86480
Ronnie schreef:Had m dan een stukkie mee ingereden vandaag ;)
Had achteraf wel gekund, maar dat komt wel weer Ronnie, heb er nu 450km mee gereden.

Jos.
Gebruikersavatar
door jos_br
#86488
Vanmorgen een testrit door Duitsland gemaakt, motor voelt zeer levendig aan en heeft inmiddels 1100km gelopen na revisie. Door een domme fout van mezelf :oops: was de complete uitlaat zo'n beetje vol gelopen met olie, miste toen ongeveer 3 ltr, liep er toen zelfs gewoon uit. Dit is er na de 1100km incl. een ritje door Duitsland eindelijk uit. Volgende keer er maar uit laten lopen door de uitlaat te demonteren en leeg te laten lopen :smt003 ........

Jos.
Gebruikersavatar
door jos_br
#86500
Ronnie schreef:Zwarte TT kont moeten wassen dan? zodat ze weer n blauw kontje heeft?
Dat heb ik meteen maar gedaan, hij's weer blauw...... :D

Jos.
Gebruikersavatar
door jos_br
#86675
Kon het niet laten, ander stuurtje dus.Hij gaat er niet harder van ofzo, maar toch,

Afbeelding

Afbeelding

Foto's met de telefoon gemaakt....

Motor loopt verder goed, nog een keer tijd vinden de auto af te laten stellen, inmiddels 5200km verder.

Jos.
Gebruikersavatar
door jos_br
#86888
Eigenlijk nog niet veel te melden hier behalve dat er inmiddels ruim 7200km met de nieuwe motor gereden is en het goed afstellen van de grote (+120%) verstuivers niet helemaal naar mijn zin gaat. Nu is er nog een die teveel inspuit, wanneer dit opgelost is wordt de motor definitief afgesteld. Hoop dit nog voor de Audi meet klaar te hebben.

Jos.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]