Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door Peter139
#91038
Hoi allemaal.

Even een update van mijn project.

Heb de auto nu meer als 8 jaar in bezit, je zou denken dat ik er wel op uitgekeken zou zijn :)
Ga gewoon door, en ben nog steeds blij met de auto.

Helaas doen de voorgaande fotos het niet meer.

Ik heb 2 nieuwe fotos toegevoegd (2019)

Momenteel ben ik met allerlei updates bezig
heb camberplates gekocht
intercoolersetje
en nog een aantal bescheiden kleine onderdelen zoals carbonnen spiegels r8 oliedop poly bushing etc
De 3.2 bumper die ik al 5 jaar heb liggen heb ik naar de spuiter gebracht.
Heb een andere versnellingsbak gekocht die er binnenkort onder gaat.
Ben bezig de 20'' velgen zwart te spuiten.

Zal binnenkort een paar plaatjes van mn bezigheden posten
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Peter139
#91050
jammer dat dit forum helemaal dood is, het was hier ooit zo informatief. gelukkig hebben we fb en insta
Gebruikersavatar
door eric v.
#91052
Mooi Peter,
Engelse forum zit jij toch ook op?

Eric V.
Gebruikersavatar
door Peter139
#91054
Eric ja klopt, het is toch leuk als je af en toe feedback krijgt

paar updates
20200219_184506ll.jpg
camberplate.jpg
3.2 bumper erop intercooler erop
20200219_203457.jpg
IMG-20200208-WA0054.jpeg
nog paar leuke dingen besteld maar dat zien jullie nog wel :)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door WimTT
#91055
Hoi Peter, je raakt niet gauw uitgekeken op je mooie bolide. Nog steeds heerlijk om in te rijden toch! Zeker jammer dat er hier niet veel meer gebeurt! Wel leuk om te zien wat je er nog aan verbeterd.
Groeten, Wim
door Ashton Boyd
#91057
Prachtige automobiel! Ik ben op zoek naar een TT 8n 3.2 V6 met weinig km (125.000) en een paar vorige eigenaren. Weet je er misschien een?
Gebruikersavatar
door Ronnie
#91059
De meeste lezen alleen, want als ik de aantallen qua verkeer zie is dat er gek genoeg nog altijd, maar posten hebben de meesten schijnbaar weinig zin meer in op het forum. Maar je kunt het forum ook gebruiken met de app Tapatalk.

@Peter, 20" in het zwart is niet verkeerd al zijn ze in graphite ook niet verkeerd onder een zwarte.
Gebruikersavatar
door Peter139
#91145
Ronnie leuk dat je ook nog steeds actief bent

Ik weet nog wel een van de eerste keren dat ik je zag met de meeting, toen had je je tt niet bij je hihi
Yep, ben nog lekker bezig, sla er een beetje in door haha. maar de tt is in mijn ogen een unieke auto, er zitten zoveel details in wat menig leek niet eens ziet, er is over nagedacht tot in de kleinste details. Dat maakt hem zo leuk, en er zijn zoveel verschillende onderdelen te krijgen, echt leuk dat het zo leeft. Merk ook dat er nu een andere doelgroep in de tt rijdt dan jaren geleden, meer jeugd, of mensen die een tt kopen voor 2500 euro met allemaal mankementen.

Ik heb de laatste maand(en) echt veel gedaan, allemaal kleine dingen maar wel leuk. Het is voor mij een bezigheids therapie naast mn motoren.

Paar dingen die ik heb gedaan:
*Andere remmenkit 378x32 6 pots. Dit maakt remmen leuk.
*Achter ben ik momenteel aan het verbouwen naar iets beters
*De 20'' velgen heb ik 2k zwart gemaakt alleen nu komen de ventielen tegen mn remmen aan, dus moet nog even kortere ventielen monteren.
*Verstelbare benzinedrukmeter gemonteerd voor de looks
*200cpi downpipe,merkbaar verschil -echt een aanrader
*Silicone slangen
*Olie catch can
*Overal brede rvs slange klemmen in gepolijst rvs,
*Turbotimer for the fun
*Nieuwe s-line mattenset
*Andere orginele logo's s-Line. De ebay logos waren na al die jaren vervaagd
*Creation motorsport big siliconen intake tip, (ps leuke site in uk moeite waard even te kijken)
*K&n open filter weer gemonteerd, echter heb ik nu zelf een soort rvs aanzuigbocht gemaakt
*Nieuwe homokineten
*H&R swaybar is onderweg
*-2gr camberkit voor achter
* Klein standaard onderhoud.

Het houdt je van de straat in deze coronatijd hihi
Grappig dat de site nog wel goed wordt bezocht, had dit niet verwacht. Ik kijk ook geregeld even, maar hier is niet veel meer te zien of te leren.
Ik kom soms nog achter dingen wat ik nooit geweten heb van de tt zoals de blauwe spiegels, en dat er in de modeljaren toch best veel kleine dingen zijn gewijzigd die een leek nooit zal opvallen.

zal hier af en toe blijven posten.

gr Peter
door AutoRallye
#91152
Dag Peter,

Leuk dat je zo bezig bent met je wagen. Zelf ben ik wat aan het prutsen. Heb net een A3 S line 8v stuur gehaald en wil deze overzetten naar mijn MK1. Begrijp dat ik wel wat zaken moet aanpassen.
Jij hebt eerder aangegeven dat je het hebt uitgevoerd. Jammer dat de foto's niet meer te zien zijn. Heb jij nog tips voor mij?
Gebruikersavatar
door Peter139
#91427
hoi,

heb de auto nog steeds bijna 10 jaar in bezit
veel updates gedaan, veel dingen verbeterd aan de auto, waaronder andere grotere turbo en alles wat daar bij komt kijken
ander uitlaatsysteem
ook aan de onderkant alles netjes gemaakt 3e versnellingsbak, met nieuwe koppeling, veel dingen gepolijst onder de motorkap.
af en toe kijk ik nog even hier op het forum.

groetjes 8)
20210712_184227.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#91603
Peter,

Blijft gewoon een mooie wagen, op naar 11 jaar bezit... tijdloos design. Voor mij was die destijds alleen zo onpraktisch geworden, S3 gaan rijden maar dat werkte ook niet. Toen VW maar zat ik boven de voorwielen in een VW T5 GP wat helemaal niks was. Toen toch weer audi gaan rijden, die was me te langzaam en toen de snellere broer dr van gekocht. Maar rij nu al dik 5 jaar een andere Audi met veel plezier en sinds een tijdje ook nog wat sneller en die 900nm vervelen niet. En dan hobby ik nog aan een paar andere ernaast.

Groet Ronnie
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]