Audi TT Club - Forum

Nieuw hier? Stel jezelf dan even voor aan de andere forum gebruikers
(Berichten van technische aard of problemen alleen plaatsen waar het thuis hoort)
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
  • Gebruikersavatar
Gebruikersavatar
door denders
#82953
Hi Peter!

Yep, doe nu ook niks, althans ga niet buiten staan tegenwerken.
Bedrijf ga ik nu niet starten zonder inkomen en doe het wel beetje in de zomermaanden maar vrije tijd is me ook wat waard. Sta er wel voor open om mensen te helpen en wie weet in de toekomst een inpandig iets met brug en alles erbij.

Heb voor 1000 euro poetsspullen liggen, wil nu wel naar (gyeon) coatings gaan en verder niet zo mee bezig hoor gewoon goed te onderhouden.
Maar ik blijf wel op de hoogte van de ontwikkelingen, leuk vak!
Als ik bezig ben krijg ik er ook energie van maar je wordt er wel heel precies van haha

Succes met je Golfje! leuk.

grt, Den
Gebruikersavatar
door Peter139
#84558
Heb de afgelopen periode niet heel veel gedaan aan de auto.
Uiteraad het nodige onderhoud en heb weer temperatuur problemen gehad met de motor. Na een koelvloeistof flush en het vervangen van de beruchte groene sensor is het probleem gelukkig verholpen.
Verder heb ik een Simons RVS uitlaat onder de auto gezet. Hij is zijn geld zeker waard, de auto klinkt mooier en er is een kleine vermogenstoename.
Afbeelding
In duitsland een nieuwe grill gekocht die af fabriek in kleur is. Ziet er beter uit dan de originele.
De audio in de auto heb ik een beetje geupdate. Betere versterker en nieuwe goede achterboxen van het merk gladen. De grote subwoorferkist is al tijden uit de auto maar miste toch de bass wel een beetje. Darom heb ik een kleine sub van pioneer gekocht welke mooi onder de passagiers stoel past. Verbazing wekkend hoe lekker dze sub klinkt.
Linkje

Van de week even een seat cupra onderspoiler gemonteerd.
Ik vind hem geslaagd
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Peter139 op za aug 22, 2015 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
door Peter139
#85040
Tijdje niks gepost :)

Ik heb een ander setje velgen aangeschaft misschien niet ieders smaak maar vind ze wel leuk.

Ben nog bezig met de naafkapjes omdat die geoxideert waren. Tevens zat er zat een verkeerd logo in :).

Afbeelding
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
door Florian_53
#85042
Ik heb ook een zwarte tt en ook dezelfde grill en toch vond ik jouwe moderner ogen. Toen viel mij op dat jouw knipperlichten donker zijn ipv oranje. Heb je hiervoor nieuwe koplampen geplaatst? En over je velgen: ik vond zwart mooier, maar jij vindt dit mooi en dat is wat telt :) .
Gebruikersavatar
door Peter139
#85044
Thanks

@florian: De koplampen heb ik ooit uit elkaar gehad om de binnenkant te reinigen want er zat behoorlijk veel stof in. Toen heb ik ook gelijk de knipperlichten zwart gemaakt.
Vooral in dit topic staan ergens foto’s.
Gebruikersavatar
door Ronnie
#85057
Peter,

Ik wist niet dat je op putdeksels kan rijden met een auto :D ff zonder dollen het is weer eens wat anders, maar achter mogen ze best wat meer naar buiten dan staat t dikker.

Gr. Ronnie
Gebruikersavatar
door eric v.
#85059
Die putdeksels ben ik geen fan van.
Die simons pijp wel.

Groet Eric V.
Gebruikersavatar
door Peter139
#85060
Ja die putdeksels zijn misschien niet ieders smaak. De wielen zijn ook best zwaar en dat is goed te merken tijdens optrekken en het brandstofverbruik.
Achter wil ik ze idd nog iets naar buiten hebben met een kleine spacer van 10mm.

Toch zijn het maar tijdelijke wielen ze zullen binnenkort weer te koop komen.

Forian. De knipperlichten zijn heel licht gespoten met lampenspray, De helderheid van de richtingaanwijzer is wel iets minder geworden. Ooit wil ik nog een setje osir bestellen echter zijn die best prijzig (90 euro voor 2 stukjes plastik)

Morgen ga ik mijn teller laten repareren. Mijn teller begint nu echt rare kuren te krijgen.. van flikkerende verlichting en lampjes die beginnen op te lichter terwijl er niks aan de hand is. Ook de temperatuurmeter slaat te pas en het onpas naar het rooie gebied..
Gebruikersavatar
door Peter139
#85062
Mooi maar niet helemaal mijn smaak eerlijk gezegd, ben zelf niet zo van de 'open' velgen.
Wil misschien nog wel een setje origine parbooltjes hebben
Gebruikersavatar
door eric v.
#85066
Parabooltjes
Now we are talking.
Gebruikersavatar
door Peter139
#85449
kleine update

Ik heb weer een aantal kleine dingen veranderd. Heb ongeveer een jaar met teller problemen rond gereden. Ben in totaal 2x bij kms apeldoorn geweest voor nieuwe chipjes en motortjes in de tellerunit.
Rij nu een aantal weken zonder problemen:) Was wel een prijzige reparatie van 302 euro maar het werkt weer goed nu.

Heb een intercooler aangeschaft ben zelf bezig met het maken van een RVS buizenstelsel. Het is nog niet helemaal klaar maar ben al een eind.

En ik heb een aantal grijze interieur delen zwart gemaakt. Iets wat iemand niet snel zou doen maar het lijkt heel anders en ik vindt het mooi.
Gebruikersavatar
door Haas22
#85482
Hallo Peter,

Blijft ook lekker bezig. Bevalt de uitlaat tot nu toe?
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
co2 meeting

Het gaat om een audi TT 8n. welke bijna 300.000 km[…]

Peter

Hoi Peter Prachtige auto en ook een mooie kleur st[…]

Marc

Misschien kan ik een vraag stellen aan de TT speci[…]

koeling

Na het starten van de motor loopt de temperatuur ([…]

Cabrio dakslot links

Artikel 8N7871443 Kan iemand mij hieraan helpen?[…]

water onder de voorstoel mat.

hallo audiforum ik heb water onder mijn voorstoe[…]

Els stelt zich voor

Beste forumleden, Sinds 2017 ben ik de eigenaar va[…]

Maikel stelt zich voor

Hoi Maikel, Ondertussen al wat aan de Audi TT kun[…]